• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@mark die blauwe blijft nog wel een aardige tijd doorrijden hoor:wors:wors, is een leuk wagentje en rijd leuk:thumbup, we gaan nu een paar plekjes bijwerken dan ken die er weer een tijdje tegen aan, het is dat ik met een ander''groot'' project bezig ben anders had ie nooit weggegaan, en ben allang blij dat ie naar een goede maat van me is gegaan die heeft nog een dikke kadett gsi ''de bekende paarse bij ons''

groeten nick

nick hebje de velgen dokter nog kunne vinden en waar zitten jullie ergens dan wil wel is een keertje komen kijken bij mooie hobbyisten :D

@jaccomega bedankt:D:D, ja zn lotus zou ik graag als project willen.

@michiel026 ik moet eerst kijken of die 19inchers passen en als ze passen ga ik verder met die velgen, dan neem ik contakt op met zn velgenbedrijf, en over langs komen, we spreken eerst wel af op een meeting denk dat dat makkelijker is, omdat er maar weinig bij ons kommen.

groeten nick

Hallo, we zijn weer een stukkie verder met het demonteren, er zat ook wat tegen maar is uiteindelijk toch goed gekomen, 1 lange bout van de stuurstang zat een beetje vast, klein beetje maar:P:P, en de fusee's werkten niet mee.Voor de rest ging het allemaal goed.

Hierbij weer wat foto's:

281220092178.jpg

281220092179.jpg

281220092180.jpg

281220092181.jpg

Vandaag gaan we de laatste dingen doen kwa demonteren dan even opruimen, dan kunnen we beginnnen aan de carros werkzaamheden, en dan gaan we de beide wagens ombouwen:jerry:jerry

groeten nick

@slabbolgsi ja die zwarte gaat wel wat worden, er komen andere wielranden in voor de wielen en om hem nog een stukkie extra te verlagen.

@vincent de auto blijft nu zo zoals op de laatste foto's, alleen het onderstel van me zwarte erop met de TSW wielen:wub.

@Jvv we don ons best:jerry:jerry.

Vandaag wat kleine dingen gedaan, we zijn begonnen met wat werkzaamheden aan de paarse gsi 16v, zoals wat tektieleren enz en div dingen voorbereid voor als de zwarte gsi na de loods komt dan kunnen we de 3 gsi's alle 3 tegelijk doen.

Ik kreeg vandaag een telefoontje dat de kabelboom klaar is, die had kortsluiting gehad en hebben we geheel na laten kijken en laten repareren:thumbup Botter bedankt:angel:thumbup.

groeten nick

Even gauw een post tussendoor:jerry, we hebben bij de rooie kadett gsi een eenarmige ruitenwisser gemonteerd incl motor/parafaan e.d., het staat hem niet verkeerd, er komt alleen een andere wisser op, net zoals die op mijn station:thumbup.

En we gaan zo de gefixte kabelboom ophalen.

301220092182.jpg

301220092183.jpg

301220092184.jpg

groeten:agent

@vectratinus dat komt helemaal goed:D:D

Vanavond de kabelboom op wezen halen bij Botter-tuning en gelijk even wat foto's geschoten van zn nieuwe wagen, incl eventuele velgen, het worden waarschijnlijk een maatje groter(dus deze zijn eventueel te koop:angel:angel) de velgen staan hem naar mijn menig erg goed:D.

301220092186.jpg

301220092192.jpg

-verlaging dmv nl-tuning crew:P

301220092193.jpg

301220092197.jpg

301220092196.jpg

we zijn weer een stukje wijzer geworden:thumbup en weer een aantal tips gehad.

dat waren er weer een paar:jerry.

groeten nick:agent

Was weer gezelig bij andre botter en zeker die velgen staan hem erg goed :thumbup

@vectratinus: ja andre botter heeft zijn station nog ;)

@vectratinus hij heeft zijn station idd nog te koop, als je info wilt kan je hem het beste u2uen of even bellen:thumbup

@GlennGSI het zal ongetwijfeld wat mooist worden maar dat is voor de toekomst:P:P.

verders vandaag druk met van alles geweest:D, alles staat klaar om het nieuwe jaar in te gaan:thumbup en veel nieuwe:kewlpics.

groeten nick:agent

En allemaal de beste wensen en voorzichtig met die vingertjes:thumbup:P

Het is nu een y22se en wordt een zy22selet :P dus turbo :thumbup

Weer een apart gevalletje:D met 300PK als het even mee zit.

En de astra is te k..p

Dat was de motorcode idd was het even vergeten:hmmz:hmmz:P:P, zal ongetwijfeld weer een mooie wagen worden, en lekker snel.

V/d int nieuwe jaar komme we weer f.

groeten nick

Terug
Naar boven