• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hallo, hier weer een verse update:P:P

Het raamnet zit er netjes in, toch weer wat extra veiligheid:thumbup

091020104069.jpg

091020104070.jpg

De motor vd champagne heeft ook n beurtje gehad, nieuwe waterpomp/distrriem/olie/filter/koelvloeistof, en een verstelbaar nokastandwiel:wors

091020104072.jpg

Gave race-foto tussendoor, toevallig gemaakt door n onbekende:thumbup

fotos_telefoon_Steven_070.jpg

Wat foto's van mooie wagens op 100%toening:P, koks zn turbokadett stond er ook:wors

101020104091.jpg

101020104076.jpg

101020104081.jpg
:wub:wub

101020104086.jpg
.

Dan me nieuwe speeltjes voor op me witte seh circuit kadett:jerry:jerry

151020104105.jpg

151020104104.jpg

151020104103.jpg

151020104100.jpg

4vec2000 velgen met 3 topslicks eromheen, 1 band is niet goed, de 4losse dunlops die er bij zitten zijn perfect, en de losse michelin slick bewaar ik voor reserve:wors

-De stoelen zitten bijna weer in de zwarte corsa a(lagere stoelophanging lassen), foto's volgen daar nog van

Verders morgen even wat dingen anders zetten in de loods, scheelt weer n hoop ruimte.

Groeten Nick

Hierbij nog een update van wat we gedaan hebben:thumbup

We waren met ze 2en dus een hoop kunnen doen:vertag:swear;););)

Allereerst 2 auto's even opgefrist, effe stukkie mee gereden enz, kunnen ze vd winter mooi binnen staan:thumbup

161020104107.jpg

161020104110.jpg

161020104109.jpg

Paarse word vd week ook weer aan gewerkt.

161020104108.jpg

161020104112.jpg

Tussendoor even 1 A-style kap gestoffeert met zwarte stof ziet er wel netjes uit:thumbup(voor de opc blauwe gsi)

161020104118.jpg

De vectra2000 heeft ook even een nieuw plekje:D, binnenkort de verlaging erop en de nieuwe wielen,, maar eerst de dorpels tektieleren+bodem en wielkasten dan kan ik er eerst even fijn mee rijden:agent.

161020104119.jpg

Mn circuit kadett is nu voorzien van motorkaplifters, al t orginele spul is ervan af, stukken beter zo, voor me andere wagens ook maar van die lifters bestellen:hmmz:wors

161020104120.jpg

161020104121.jpg

De champagne circuit gsi is nu voorzien van de zelfde stickers als de mijne, is er toch n beetje gelijkenis:jerry

161020104122.jpg

161020104123.jpg

Dat waren ze weer voor vandaag:jerry

Groeten N

weer een mooie update. welke wagens blijven er allemaal binnen staat in de winter? alleen die astra station? ik rijd er het liefst met geen 1 in de winter haha

die champagne kadett die word ook helemaal gestript?

blijft daar die c20ne inliggen? dat zal ook wel gaan op het circuit??

origineel gepost door Lukko

weer een mooie update. welke wagens blijven er allemaal binnen staat in de winter? alleen die astra station? ik rijd er het liefst met geen 1 in de winter haha

die champagne kadett die word ook helemaal gestript?

blijft daar die c20ne inliggen? dat zal ook wel gaan op het circuit??

Heey, er blijven er zat binnen staan vd winter, de oudere zowieso allemaal, winter is niet zo best voor de oldy's,,

De champagne kadett is al helemaal gestript al n paar maanden:P:P nu alleen de laatste dingen f doen;), de motor blijft er idd in liggen tot ik mijn c20xe in de mijne hang, dan gaat de SEH in de champagne:wors:wors. ding loopt toppie, dus zal wel goed gaan op t circuit:jerry

Groeten

origineel gepost door nl-tuning

Wat foto's van mooie wagens op 100%toening:P, koks zn turbokadett stond er ook:wors

101020104091.jpg

ultimate ...

gaaf!:thumbup

Heey weer een update, de motorkap pennen bij de champagne gsi zitten er ook netjes op, alleen de kap f matzwart maken, de kap voor de blauwe gsi staat in de 1ste laag schoolbordenverf:P:P:P

En het raamnet voor mijn witte circuit kadett ligt ook klaar, van QSP:wors

Groeten nick

Verse update:jerry

Hierbij wat foto's van de motorkap pennen bij de champagne gsi:thumbup

191020104125.jpg

191020104126.jpg

191020104127.jpg

-Horty heeft effe een gsi kappie van zolder gehaald, en er een strijdkap van gemaakt voor zijn blauwe gsi:P:wors uiteraard voor t circuit:P:P

191020104124.jpg

En een leuk fotootje op internet gevonden:jerry:thumbup

06082010nick.jpg

Verders druk met van alles:D:D

Groeten nick

Weer een kleine update:thumbup

-De strijdkap voor de blauwe kadett gsi is ook helemaal klaar, en netjes geworden;)

-Bij me circuitkadett heb ik de dorpels opnieuw in de zwarte antisteenslag gespoten, die waren niet zo netjes meer, nu weer toppie:jerry, ik ben ook begonnen met de linker wielrand netjes te maken die zag er niet zo netjes uit, gaat nu weer goed komen,

-bij de champagne gsi zijn we bezig met een ander uitlaatsysteem er onder te bouwen, hij is zo stil nu hahah:jerry:jerry, dus aanpassen dat spul,

Morgen mn raamnet erin maken en verder met de 2 kadettjes voor on the track:jerry:jerry

Groeten nick

Even een verse update tussendoor:angel,, heb weer wat nieuwe onderdelen voor me circuit kadett gekregen voor me verjaardag:jerry:jerry, een OMP veerpootbrug, raamnetten, startknop en hoofdschakelaar:wors:wors jongens bedankt:cool:

Maandag ben ik vrij dan gaat ik de spullen er even op bouwen:hmmz..

De foto's van de klusjes aan de champagne volgen zondag als t goed is:P:P

Groeten nick

Nieuwe update:D:D , zo hierbij even wat nieuwe foto's van de laatste dingen die gedaan zijn:wors

De dorpel randen werden op wat plekjes kaal door de steentjes (tijdens vrij rijden denk ik), dus alles even opgeschuurd en ontvet en in een nieuwe laag antisteenslag

gespoten:thumbup

VOOR:

221020104134.jpg

NA:

221020104135.jpg

De motorkap voor de blauwe gsi(voor op t circuit), is ook af en erg netjes geworden ''mat zwart'':P:P

221020104137.jpg

221020104139.jpg

De andere kant vd circuit gsi:

VOOR:

221020104136.jpg

NA:

221020104138.jpg

En een foto vd nieuwe spullen, buffels+andre bedankt:jerry:jerry:jerry

241020104146.jpg

Morgen een daggie vrij dus alles er lekker opbouwen:jerry

Groeten nick

ziet er gelijk een stuk beter uit zo. zo kan ie er weer tegen aan.

en doe je je wielkast achter ook nog? want daar zag ik ook iets? en die veerpootbrug is voor je witte circuit kadett?

origineel gepost door Lukko

ziet er gelijk een stuk beter uit zo. zo kan ie er weer tegen aan.

en doe je je wielkast achter ook nog? want daar zag ik ook iets? en die veerpootbrug is voor je witte circuit kadett?

De wielkast achter is al helemaal kaal, en staat in de primer, die gaat weer netjes worden:jerry:jerry (eindelijk zin in:P), de omp veerpootbrug is uiteraard voor de circuit kadett:P, weer wat stugger:wors, ideaal voor zondag aanstaande!!!

Groetjes nick

Yoo hoe staat het verder met mn grootste concurrent... die witte kadett :jerry

Mijn corsa is ook klaar voor de 31e :vertag

Coupe staat op nieuwe wielen (Omega wielen) komen binnenkort ook weer fotos van king:

die achteras vergeeft je nu niks meer eey..

en ik zou niet graag een klapper maken met je gordels zo.. vind t maar een eng klein plaatje.

denk dat die gordels wel goed komen zo..

heb een keer met een polo 2 met een buis in de achteras gelast gereden maar daarvan ging de achterkant aardig rap de voorkant voorbij.. ben benieuwd wat deze gaat doen :) Zo'n as hoort natuurlijk wel iets te torderen.

Ben benieuwd hoe het gaat op het circuit dus :P

Ik zou er ook niet in willen zitten bij een klapper(mijn idee), ik hou t wel bij me kadett met gordels op orginele plaatsen.

Maar goed dit is hun idee dus, ieder zn ding, we testen t zondag wel even uit:vertag:vertag:agent

Er komt zo weer een nieuwe update:angel

Groeten

Terug
Naar boven