• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

heeey die jaguar ken ik wel :thumbup

paar keer ingehaald :jerry

zal binnenkort ff mn youtube filmpje hierop zetten waar die jaguar voor me rijdt ;)

@youri_corsa ja ik moest wel anders was t wel heel laat geworden,, het zat me niet helemaal lekker om m daar achter te laten:hmmz:hmmz maar hij staat nu weer binnen en ben er al aan begonnen:thumbup

@johani500 ja laatse bocht van t circuit, met een fixe snelheid tegen de wand aan die voor de rij banden zit en daarna de vangrail, dus de klap was hard want reed in ze 3 dus vind de schade meevallen:wors

@Rico2.0 aaaah ja die heb ik wel een paar keer gezien ja haha, en kwam je nog mooi voorbij op t rechte stuk, heb er nog een mooie foto van met ze 3en t rechte stuk over:jerry:jerry

Ben vanaaf begonnen met herstellen en alles beetje bekijken, er is wel iets vaags met me veerpoot:wtf hoe die zo scheef staat, zal er morgen wat foto's van posten, het geen wat vd winter zou gebeuren aan de auto word nu heel snel(binnenkort) gedaan:thumbup

Groeten nick

laat me raden.

je ophang punt van je stuurstang is verdraaid tov het lagerhuis.

je bent niet de eerste die dit overkomt.

theun

origineel gepost door theunm

laat me raden.

je ophang punt van je stuurstang is verdraaid tov het lagerhuis.

je bent niet de eerste die dit overkomt.

theun

idd het ophangpunt vd stuurstang zit een beetje vreemd op de veerpoot:o zal wel moeten vervangen, of ken je da nog terug persen?

En verders moet de achterkant gericht worden, eerst de motor er morgen effe uithalen:P

Groeten

Klopt inderdaad, ik heb ook nog zo'n verdraaid ding liggen :(

Ik denk dat ik hem maar eens open slijp, terugdraai en dicht las.

Hey allemaal.

We zijn van het weekend weer druk bezig geweest met de rekord E station heel stuk plaatwerk vervangen bij veerschotel voor 1 kant is nu klaar volgend weekend weer veder :D

Foto's

Dat was hem weer.

Het was erg glad ja en dan ook nog voor het eerst met de kadett maar het komt wel goed:P

Ik heb wel eens gelezen dat je er een driehoekje in gelast wordt om het sterker te maken?:hmmz

Mannen Bedankt voor de reacties :jerry

Nou nog een keertje een plekje naast het circuit :wors

Tom ook mooie fotos van jou Bedankt !!

Hier nog twee filmpjes van Zondag.

Filmpie !

Groet Sander

so was wel heel erg glad zeg.

@nl tuning: wel kut nick die schade. maarja gelukkig valt het wel mee toch ?

toch wel gaaf zeg daar op zandvoort rijden.:thumbup

@Lukko ja idd de schade is wel even klote, maar kan er weinig aan doen,, ik ga het wel laten fixen in ieder geval schade achter laten maken en de auto recht laten trekken bij onze plaatwerker:wors

De motor is er al bijna uit, plaatwerk enz is er ook af, linker schade heb ik zelf terug geklopt ziet er weer puik uit.

Groeten nick

origineel gepost door johani500driver

hoe is het eigenlijk met de achteras van bas en alex?

De as beviel ons goed stuk meer grip dus als je het mij vraagt is het geslaagt.

Nu nog kijken wat die met droog weer doet.

Hierbij even een update, van de witte kadett:thumbup

Demonteren is aardig snel gegaan:P

Eerst 2 foto's van toen ik m op ging halen met Tank,,

011120104206.jpg

011120104207.jpg

Demonteren 2.0seh

021120104209.jpg

031120104213.jpg

031120104215.jpg

031120104216.jpg

De omega B52 loopt ook weer netjes, was een stukje bougie verdwenen:o:P:P nieuwe erin en huppakee

021120104210.jpg

Da waren ze weer.

Groeten

En hierbij nog wat leuke foto's van t vrij rijden 31 10 2010

5132645211_f3fda9011e_b.jpg

de volvo boys(bekende van me)

5132717667_3b4964b858_b.jpg

5132634947_0641657928_b.jpg

zandvoort31-10-2010jpg3.jpg

zandvoort31-10-2010jpg2.jpg

zandvoort31-10-2010.jpg

31102010029.jpg

En we hebben er nog zn 350 haha, dit zijn er een paar vd kadett omdat ie nu binnen staat:o

Groeten

Haha Nick the Stig, ging met vrij rijden 3sessies goed toen lag de stig even te slapen, maar goed het gaat allemaal goed komen, ben blij dat t nu is en niet aan t begin vant seizoen.

Groeten

Nu snel opbouwen, volgende week zaterdag is er volgens mij alweer vrij rijden. Wat was er trouwens met die Calibra? alleen een waterslang gescheurd of erger?

Terug
Naar boven