• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

[rquote=1858990&tid=80050&author=gsituning_montfoort]hey snuggere:Pmis moet je ff je teller goed aansluiten want je geeft gas en je kmteller komt in beweging maar je toeren teller niet:hmmz[/rquote]

Ja als het draadje nog los legt doet die het idd niet:P

Hoi,, vandaag hebbe we me carros geheel doorgelast(zal vast nog wel op meer plekken kunnen) we hebben zn 100 lassen gelegt van zn 3/4cm ziet er puik uit, kijken of het een beetje werkt:P

-De 2000 staat ook op bokken voor onderhoud, wielen eraf, er komen nieuwe remmen op enz, ook wat werkzmheden aan de bodem.

Verders gaan we morgen weer druk verder.

Groeten nick en de foto's volgen.

Oh ja die ouwe JETFIRE had weer eens geen zin om te starten:P:P maar goed staat weer even een frisse neus te halen:angel

-morgen even primer en lak halen dan kan ik alle lassen behandelen,, word wel wat zo:agent

Groeten nick

het-wnf-staat-voor-aap.jpg

Hoi hierbij weer een update we hebben weer wat gedaan:P:P..

-allereerst wat foto's van het doorlassen en bewerken ervan:thumbup

020220114763.jpg

020220114765.jpg

030220114766.jpg

030220114768.jpg

050220114780.jpg

060220114784.jpg

-Verders hebben we een corsa B gsi tussendoor gedaan, moesten 2 delen vd bodem gelast worden, kokers links en rechts vd uitlaattunnel, gelijk de bodem getektieleert, en alle wielkasten, want er zat nergens tektiel op:thumbdown:thumbdown,ook moesten er 4 slotbouten afgehaald worden met n speciale dop, omdat de dop ervoor foetsie was:swear, en ook leuk het linker voorwiel zat met 3wielbouten vast 1 zat er afgebroken in, dat is ook hersteld, morgen gaat ie voor de apk na een lange tijd stil staan, kan die straks weer rijden.

050220114778.jpg

050220114779.jpg

050220114781.jpg

-Bij de vec2000 de remmen voor vervangen en vast wat stukken gereden, om ze beetje in te remmen, voor de 12de:jerry

030220114770.jpg

030220114772.jpg

050220114782.jpg

050220114783.jpg

En zo staat ie er weer bij:wub

060220114785.jpg

Verders nog wat aan de champagne gedaan, de motor van de witte zijn we ook mee bezig, effe helemaal opfrissen nu die toch buiten de auto staat:angel

050220114775.jpg

Morgen gaan we weer verder:thumbup nog zat te doenking:

Groeten nick

ziet er allemaal goed uit zeg !.

jullie zijn overal tegelijk mee bezig :D

ga je nog iets aan die c20xe doen? of laat je hem gewoon zo hoe die is ?

[rquote=1861720&tid=80050&author=Lukko]ziet er allemaal goed uit zeg !.

jullie zijn overal tegelijk mee bezig :D

ga je nog iets aan die c20xe doen? of laat je hem gewoon zo hoe die is ?[/rquote]

heey kerel,, ja er moet ook zoveel gebeuren:sleeping, die c20xe krijgt een beurtje, verders heb ik er een sfi verv, voor liggen/groep A spag. spruitstuk+uitlaatsysteem/ brandstofdruk verhogen/ en div spullen wat ik niet nodig heb eraf halen maar dan moet ik eerst even kijken wat presies:thumbup

Groeten nick

Nog een leuk fimpje op youtube geupload:P:P

van de laatste sessie vrij rijden zandvoort 22 01 2011

[youtube]wUhkJgOQLZ4[/youtube]

Groeten nick

En de beide auto's die meegaan aanstaande zaterdag, zijn voorzien van een camarasteun, dat filmt wat makkelijker, hobbelt niet zo, en kan de bijrijder wat meer genieten van het cruizen;);)

Verders staat de zilvere B gsi bij de apk boer.

Groeten nick

ik vindt die vectra2000 echt zon gruwelijk mooi ding!

wil je die nie ruilen tegen een heeeeeeeele mooie astra cabrio c20xe?:angel:jerry

Terug
Naar boven