• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Vandaag weer ff aan 't stoeien geweest met een paar setjes velgen. Dit worden me nieuwe 'dagelijkse' velgen!

P1040552.jpg

P1040551.jpg

P1040544.jpg

Hier nog een set 13" verbrede stalen velgen in 7.5J met 165/55/13 Pirelli en 8.5J met 175/50/13 Dunlop.

Ik ga straks met de set Allycat velgen verder,dus deze mogen naar een nieuwe eigenaar!

P1040543.jpg

P1040542.jpg

P1040550.jpg

P1040549.jpg

Morgen hopelijk in een vrij moment ff verder met een set 17" Zender velgen! :thumb

Mzzl L!

@Sebbe GSI wrote:Hierbij de update van de witte corsa :thumb

Van het weekend gespoten in de aflak en hij is erg wit geworden :jerry

We gaan deze week de losse onderdelen schuren dan gaan we ze zaterdag spuiten :D

Dat was hem weer.

Groeten bas.

Jongens,jongens,dat hoeft toch allemaal geen maanden te duren......?! :ass

Ik kon 'm óf sinds 11000km een keer wassen óf verven....

P1040560.jpg

Ik ga m'n naam veranderen naar Hamer-ITERSON! king:

Moet nog een keertje,maar de GarbageRun-look komt al aardig in de buurt!

Nog een mooi krijtbordzwart dak,kap en klep voor de kids om op te tekenen voor good luck onderweg straks! :D

Nu nog een 'hanekam' van oranje pilonnetjes op het dak en kofferbak,voor €150,- aan leipe stickers,waaronder een nog nader te bepalen deel dat gestickerbombed gaat worden in jaren 50 Pin up-tjikkies,een hoop extra lampen,toeters,bellen,audio etc! :thumb

We're getting there...!

Mzzl L!

Witte corsa on his way to the track :thumb

gaaf geworden zo lex die wagen :thumbup snel is even kijken in het echt :jerry

Net even een meter of 10 speaker kabel gehaald en remote kabel voor de tr zijn luidsprekers ;)

Weer wat te bouwen :thumb

gr

@ Brain : Ben zaterdag ein-de-lijk weer een keer van de partij...! :angel

Ik kom met een ambulance en pa(nee,hij komt niet in die gele auto met feestverlichting.... :ass ) de Kadett ruilen voor die 850 Estate uit de garage.

Kadett kan dan klaar gemaakt worden voor de apk en weer uit de schorsing.

850 Estate gaat in de toekomst dan uitelkaar,want er reageert geen hond op die auto op MP! :swear

Andere 850 gaat dan weer de garage in in de schorsing,want die staat iedere maand voor €100,- maar een beetje mooi te wezen buiten!

Dan heb ik die Charade optisch bijna klaar voor de GarbageRun,maar dan technisch nog!

....en dan komt die Applause aan de beurt om z'n blok,bak en remmen te doneren aan de Sjaahraahduh!

........en als dat gepiept is kan die ook weer naar de stort!

.............snappiejumnog?! :wtf

Nu maar weer ff verder met het opknappen en verpatsen van de rest van m'n velgencollectie! :cry:

Zie je zaterdag!

Mzzl L!

Ook voor de GTC mn nieuwe velgen maar ff showen!

Zijn BBS RX2 velgen geworden in 18"

Worden helemaal opgeknapt en uiteraard komen er andere banden(maat) onder

ff passen... toch 10j achter :wors :wors

IMG_0237.jpg

perfect! :thumbup

IMG_0239.jpg

IMG_0240.jpg

Dan de 10j velgen vast gesplitst!

IMG_0242.jpg

Hoezo breed? :afro

IMG_0241.jpg

En weer een boel leuke reakties :wors :wors :wors :ass .

@mrmonkey dat is nou mooi spul man!!!!!! nu nog een heel eind naar het asfalt toe :thumb :thumb .

Verders druk geweest met de truck, nieuw stuurhuis enz, stuurt en remt weer perfecto!!, ook zijn we bezig de laatste dingen aan de Cadillac te doen.

We zijn ondertussen ook met 3 kadett gsi`s bezig wat???? dat komt nog.

Groeten nick

Ben benieuwd naar de reakties.

@chieltjuh wrote:@ monkey.. mooi grilletje op de gtc.. mooie velgen, wel een lap rubber:P:)

banden zijn allang weg gemikt hoor :P

Komt op de 8,5j velgen 215/35 en op de 10j 225/40 rubbers.

En uiteraard komt er een schroefset onder, die uiteraard ook weer wordt aangepast om extra laag te kunnen

Nu ben ik druk bezig met de stoeprandschade uit de randen te schuren king:

Nu ben ik druk bezig met de stoeprandschade uit de randen te schuren king:[/quote]

Wel jammer dat die 17" Futura's gewoon simpelweg te klein zijn voor je GTC! :cry:

Ik gebruik dit altijd om krassen uit aluminium velgranden te krijgen,daar kan je serieus niet tegenop schuren en geeft een veel mooier en gelijkmatiger effect! :thumb

http://www.ebay.co.uk/itm/Metal-Pol...pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item41560f9729" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb je die Futura's überhaubt nog? ...en de coupé waar ze onder moesten?

Mzzl L!

@ITERSON wrote:Nu ben ik druk bezig met de stoeprandschade uit de randen te schuren king:

Wel jammer dat die 17" Futura's gewoon simpelweg te klein zijn voor je GTC! :cry:

Ik gebruik dit altijd om krassen uit aluminium velgranden te krijgen,daar kan je serieus niet tegenop schuren en geeft een veel mooier en gelijkmatiger effect! :thumb

http://www.ebay.co.uk/itm/Metal-Pol...pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item41560f9729" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb je die Futura's überhaubt nog? ...en de coupé waar ze onder moesten?

Mzzl L![/quote]

Futuras zijn verkocht (komen nu onder een Volvo 240 (jaja :afro )

Coupe is ook al verkocht, eindelijk.....

Vond 17" toch idd te klein dus vandaar de futuras verkocht!

Stoeprandschade is er nu uit en ze gaan eerdaags naar de polijstboer :thumb

Harten gaan morgen naar de straler en daarna worden ze gespoten maar ben er nog niet uit welke kleur het wordt....

Dus maar ff op de mac bezig geweest

antraciet

antraciet.jpg

goud

goud.jpg

groen

groen.jpg

roze :P

roze.jpg

Futuras zijn verkocht (komen nu onder een Volvo 240 (jaja :afro )

Coupe is ook al verkocht, eindelijk.....

Vond 17" toch idd te klein dus vandaar de futuras verkocht!

Stoeprandschade is er nu uit en ze gaan eerdaags naar de polijstboer :thumb[/quote]

En,compenseerde de winst die je op de Futura's hebt gemaakt 't verlies dat je op de Coupé hebt geleden...?! :(

Die vent wist wel dat ze zonder spacers niet passen onder een 240...?! Zo niet,dan heb ik nog wel een setje voor de handel...! king:

Ik zeg : GOUD!

....maar dat is meer omdat ik net 3.5uur geleden begonnen ben met m'n 17" Technomagnesio's die onder m'n Kadett zaten in fluorroze te spuiten....,dus geen roze voor jou! :vertag :ass

Mzzl L!

Ps. Kom je binnenkort nog een keer buurten of zondag naar CPZ voor 't VrijRijden?

Ik heb goede winst gemaakt op de futuras maar niet genoeg om de coupe te compenseren ;)

Toch mooi man, roze wielen club voor echte mannen ;) :jerry

En uiteraard kom ik een deze dagen weer ff buurten, zondag lukt helaas niet (familie dingetjes enzo :( )

Weer een hoop afhakers bij de NL-crew.... :thumbdown ,maar ook een hoop auto's nog niet af! :thumbdown

Oftewel vrees dat je morgen alleen 2 Charades ziet op het terrein,mijn Kadett is ook nog niet klaar ivm gebrek aan apk en ivm gebrek aan gezondheid van mijn kant : :puke

Volgende keer moet er een aanzienlijk hoger Opelgehalte zijn voor een mooie "BlitzKrieg"! :thumb

......moet lukken hé,kids?! king:

(lees : SCHIETDEFUKOPMETDIEZOOI!!!!! :jerry )

Mzzl L!

@johani500driver wrote:Mooie wielen Kenny! ik zou voor antraciet of goud gaan.

Bassssssss nu al een paar x gespot met de kadett, maar die ligt lekker laag :thumbup

Je velgen staan ook goed onder je bus hoor :jerry

Eerdaags ga je me weer in de rekord spotten dan daar weer lekker mee rijden moeten alleen nog stuk naar beneden. :D

Groeten bas.

Terug
Naar boven