Hallo allemaal, ik heb effe tijd over dus flans gelijk even een verse update in elkaar king: :thumb
We zijn met een hoop dingen bezig geweest, laatste tijd ben ik met huis bezig geweest maar dat is zo goed als klaar, dus kan alles weer op de rit gezet worden.
-Allereerst is de Cadillac el dorado zo goed als afgerond, bij de RDW geweest, nieuw kenteken + APK erop :jerry :jerry , en hij rijd nu vrolijk rond met zn slee :thumbup
-Ook nog wat dingen aan me circuit kadett gedaan, zoals regenachterlicht in gebouwt (voor de zekerheid).
-Ook weer druk geweest met mijn CHEVY diesel truck :jerry :jerry , en nogmaals zo fijn dat er altijd onderhoud is gepleegd door de vorige eigenaar pffffff, maar goed alles wat ik nu doe/ ga doen, weet ik zeker dat het goed is.
nieuw stickertje :wub
effe de bmw los getrokken remmen zaten vast, auto is naar duitsland gegaan.
nieuwe bumper gemonteerd, + takkenvanger :jerry orgineel army uiteraard :thumbup
Rest van de foto's+info volgen straks.
En toch blijft het makkelijk zn 4 kolommer :jerry :jerry :jerry 2 auto's op 1 plek en buiten staat de chevy voor de deur :agent
Ook heb ik mijn omega B52 station verkocht en deze heb er voor terug (inruil+bijbetalen uiteraard :thumb ), gaat om een standaart astra G uit 99, elec ramen/spiegels , airco, sport interieur, 1.6 16v heeerlijk zuinig!!!! 1op13,5 :jerry :jerry , kreeg m zonder apk, even een middag sleutelen en gelijk naar het apk station, en hoppaa gelijk goedgekeurd, moest alleen de xenon eruit halen, maar gelukkig had ik daar al rekening mee gehouden en andere lampjes gehaald :angel , dus heerlijk orgineel nu, maar deze auto is voor even, dus gaat straks de verkoop in.
Ook is er een nieuwe astra gsi bij gekomen, 1vd jongens heeft deze gekocht, de astra 1.6 8v die die nu heeft gaat de verkoop in en de bilstein set+17inch wielen van die auto gaan op deze gsi 1.8 16v, elec ramen enz enz
hij is wel flink vies hier op de foto, dat is nu wel anders :jerry :jerry
Dit was vast een deel :jerry :jerry , de rest volgt waarsch straks.
Laat de reakties maar losbarsten na zn lange tijd!!!!! :thumb :thumb
Groeten Nick