Nou, dan zal ik mijn schatje er ook ff bij zetten.
Dit is Chica, is ooit eens aan komen lopen en woont ondertussen lekker bij mij.
Is ondertussen alweer n jaar of 10 oud.
Zoals ik al vertelde is ze ooit aan komen lopen toen ik nog samen was met mijn ex.
Ze liep al n tijdje door de buurt te banjeren, tot op n dag dat ze er wel erg ziekjes uitzag, dus toen hebben we haar lekker binnengehaald, gevoerd en een lekker mandje gegeven (we hadden al 2 poesjes en n kater)
Dus de volgende dag maar naar de dierenarts, en ja hoor: niesziekte.
Maar das nog nie alles zegt de dierenarts, ze geeft nog melk, dus ze heeft net n nestje gehad, of ze heeft nog n nestje.
Dus bij thuiskomst maar buiten al losgelaten, ze liep meteen n meter weg, bleef ff staan, keekmet vragende oogjes, zo van: kom je mee?
Dus mijn ex loopt er naar toe, loopt ze steeds n stukje verder, overal even wachtend, loopt naar n stel struiken, blijken daar 2 kittens te liggen :wub
:wub (tijget en chico)
Dus carrier gehaald, kittens ingeladen, en weer terug naar de dierenarts, ja hoor, ook niesziekte, dus elke dag oogjes poetsen, medicijntjes geven, en vooral veel knuffelen.
Ondertussen zijn deze monsters ook alweer 6 jaar oud, en nog altijd samen bij mijn ex.
(op deze foto, de voorste getijgerde en de wit met oranje die recht in de camera kijkt)
De zwarte en de zwart witte (lilo en Mo)zijn zusjes van elkaar, die hadden we al, zijn een paar maandjes ouder.
De 2e van rechts is Stitch, onze eerste kat, een hele stoere kater

(maar wel heeeeeeel lief)
Dan hebben we nog onze half boskatjes, zo gek als n deur en superlief (Boef en Buffie)
We hadden samen dus 8 katten ( een gezellige boel).
Maar toen we uit elkaar zijn gegaan is Chica met mij meegegaan, omdat deze toch al n beetje buiten de groep viel, dit was t beste wat we ooit hebben kunnen doen, je kent r niet meer terug, ze is weer lekker speels, doet lekker haar eigen ding, en ziet er zeer gelukkig uit
Nog altijd wat vuile oogjes als overblijfsel van de niesziekte, maar voor de rest nergens last van, wel nog ooit bang van vreemde dingen, maarja in t begin was ze overal bang van, en mocht je r niet eens aaien, terwijl ze nu lekker op schoot komt knuffelen.
Heb t idee dat ze vroeger helaas veel vervelende dingen heeft meegemaakt, gelukkig heeft ze nu een fijn leventje met alles wat ze zich kan wensen.
Zo, dat was mijn verhaal, hope you like it