• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Omdat jullie het zo graag willen: het show your PUSSY topic

Tja dan ook onze poesjes ff showen hah :P

dit is de nieuwste aanwinst (een klein ondeugend mormeltje :P maar wel lief!!) die voor het eerst sneeuw ziet!!

HPIM1142.jpg

&

HPIM1171.jpg

&

HPIM1174.jpg

een witte kat in de sneeuw is in ene niet meer zo wit xD :P

en de andere 2!!

HPIM1143.jpg

(wazige foto :P:P )

&

HPIM1139.jpg

Nou laat ik mijn poesjes ook maar even zien dan.

Hier zijn ze een ongeveer 1 week oud:

foto1_1.jpg

En hier een foto van een maand geleden:

foto2_2.jpg

vlnr

Mittens Shelly en Minoes

Ahhh:wub wat lief:angel

Dan zal ik mijn 2 'dochters' hier ook even plaatsen, het ras heet Heilige Birmaan en het zijn echte binnenkatten. Komen wel buiten maar alleen aangelijnd:

Sitah (voorgrond) en Saphira

SitahSaphira05.jpg

Zoals zo vaak, lekker samen op de bank:

SaphiraSitahbank06.jpg

En ja, ook Opel-fans:

Astrabirmaantjes.jpg

Astrabirmaantjes1.jpg

mooie beestjes allemaal vooral die kleintjes en langharige vind ik super mooie... mijn jongste zoon is allergisch dus hier wordt t niks met katten...

Ik zal es kijken of ik een plaatje kan schieten van een kat die bij een maat van me in de straat loopt..

Kat is wit met zwarte en bruine vlekken.. koppie helemaal wit alleen niet onder het neusje.. daar heeft ie precies een zwart vlekje...

Zen baasjes hebben em Adolf genoemd :') geniale kat is dat.

Vorige week even een paar foto's gemaakt:

"Mijn baasie is druk bezig met het clubblad van de Opel Manta Club Nederland":

IMG_1657.jpg

"En daar wordt je zo lui van":

IMG_1655.jpg

origineel gepost door OpelRoos

Beetje jaloers ben ik wel hoor! Rammstein lijkt me érg gaaf eens live te zien!

En Till (je kat) is een enorm mooi beest! Die zwart-witte tekening :wub

ik heb ze gezien in ahoy 3 jaar terug ofzo

het was echt te gek zou er zo weer heen gaan

metallica in arnhem was ook geweldig ;):cool:

Vanochtend rond een uur of 5 had ik echt zin om even het nekkie van een kat een stukje te verdraaien. Die stond namelijk weer aan de slaapkamer deur te krabben:mad: :mad::mad:. Maar ik heb mij ingehouden en alleen de deur open getrokken en hem vol in de bakkes gespoten met een plantenspuit op nevel stand. Dat werkte ook :)

Thuis hebben we geen huisdieren, maar sinds de buren een kitten hadden naast al een ouder beessie zit dat beest meer bij ons dan bij de buren:jerry

Maar we hebben het idee dat ze geen vakantiehulp hebben om de katten eten te geven. De laatste week zijn ze weg, en komt dat beest luid mauwend binnen en eet hij meer dan we gewend zijn van t beest.

Foto's moet ik thuis opzoeken. Hij heeft inmiddels in elke kamer wel een plekkie gevonden waar hij lekker LUI kan zijn(terwijl hij niet naar boven mag glipt hij via de uitbouw de eerste verdieping binnen door het raam als die open staat).

Ook de krant lezen is onmogelijk, want meneer vind het leuk om dan op de krant te gaan zitten, je aan te koekeloeren, en je op zijn katse manier uit te lachen:hmmz

Ik heb nog wat foto's van Turbootje's katten toen ze nog kittens waren:

Wat is daar?

569590928_14_HI4i.jpg

Stinkt hier!

569590353_5_zp8l.jpg

BOKS OUWE!

569590169_5_vENh.jpg

-offtopic

origineel gepost door mantamafkees01

tilllindemann042.jpg
[/URL]

tilllindemann043.jpg
[/URL]

tilllindemann044.jpg
[/URL]

rammstein004.jpg
[/URL]

Till is een superentertainer!

Ik mag ook graag naar de live beelden kijken van Volkerball!

Echt fantastisch om te zien!

Nou, dan zal ik mijn schatje er ook ff bij zetten.

Dit is Chica, is ooit eens aan komen lopen en woont ondertussen lekker bij mij.

Is ondertussen alweer n jaar of 10 oud.

DSCN2625.jpg

DSCN2628.jpg

Zoals ik al vertelde is ze ooit aan komen lopen toen ik nog samen was met mijn ex.

Ze liep al n tijdje door de buurt te banjeren, tot op n dag dat ze er wel erg ziekjes uitzag, dus toen hebben we haar lekker binnengehaald, gevoerd en een lekker mandje gegeven (we hadden al 2 poesjes en n kater)

Dus de volgende dag maar naar de dierenarts, en ja hoor: niesziekte.

Maar das nog nie alles zegt de dierenarts, ze geeft nog melk, dus ze heeft net n nestje gehad, of ze heeft nog n nestje.

Dus bij thuiskomst maar buiten al losgelaten, ze liep meteen n meter weg, bleef ff staan, keekmet vragende oogjes, zo van: kom je mee?

Dus mijn ex loopt er naar toe, loopt ze steeds n stukje verder, overal even wachtend, loopt naar n stel struiken, blijken daar 2 kittens te liggen :wub

:wub (tijget en chico)

Dus carrier gehaald, kittens ingeladen, en weer terug naar de dierenarts, ja hoor, ook niesziekte, dus elke dag oogjes poetsen, medicijntjes geven, en vooral veel knuffelen.

Ondertussen zijn deze monsters ook alweer 6 jaar oud, en nog altijd samen bij mijn ex.

(op deze foto, de voorste getijgerde en de wit met oranje die recht in de camera kijkt)

Kattengras3.jpg

De zwarte en de zwart witte (lilo en Mo)zijn zusjes van elkaar, die hadden we al, zijn een paar maandjes ouder.

De 2e van rechts is Stitch, onze eerste kat, een hele stoere kater :P (maar wel heeeeeeel lief)

Dan hebben we nog onze half boskatjes, zo gek als n deur en superlief (Boef en Buffie)

DSCN2532.jpg

DSC00175.jpg

We hadden samen dus 8 katten ( een gezellige boel).

Maar toen we uit elkaar zijn gegaan is Chica met mij meegegaan, omdat deze toch al n beetje buiten de groep viel, dit was t beste wat we ooit hebben kunnen doen, je kent r niet meer terug, ze is weer lekker speels, doet lekker haar eigen ding, en ziet er zeer gelukkig uit

DSCN2648.jpg

Nog altijd wat vuile oogjes als overblijfsel van de niesziekte, maar voor de rest nergens last van, wel nog ooit bang van vreemde dingen, maarja in t begin was ze overal bang van, en mocht je r niet eens aaien, terwijl ze nu lekker op schoot komt knuffelen.

Heb t idee dat ze vroeger helaas veel vervelende dingen heeft meegemaakt, gelukkig heeft ze nu een fijn leventje met alles wat ze zich kan wensen.

Zo, dat was mijn verhaal, hope you like it

Terug
Naar boven