• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ampera GESPOT

@ColinH wrote:Bedrijvenpark Almelo

190320123626.jpg

Er stonden er een stuk of 5.

Gr Colin

Hmm In het zwart ziet de Ampera niet eens zo slecht uit.

ik wordt elke dag ingehaald door zon ding int wit op de a27 bij bilthoven.

Hij ziet er erg leuk uit.

alleen lees ik dat ie maar 80 km doet op electriciteit.. en dat het 4 uur duurt om op te laden.

Ook lees ik dat het bereik 500km is MET range extender en dat ie bijna 1800 kilo weegt!

Dan kom je met 20 minuten laden ook niet echt ver ;)

Ik wacht nog wel even op betere accus..

Dat ging met normale batterijen ook pas rap vooruit toen de digitale camera zo in kwam.

volgens mij kan hij in 20 minuten bij een "tankstation" iets van 70 of 80% opladen.. de rest duurt stukken langer

ik wordt elke dag ingehaald door zon ding int wit op de a27 bij bilthoven.

Hij ziet er erg leuk uit.

alleen lees ik dat ie maar 80 km doet op electriciteit.. en dat het 4 uur duurt om op te laden.

Ook lees ik dat het bereik 500km is MET range extender en dat ie bijna 1800 kilo weegt!

Dan kom je met 20 minuten laden ook niet echt ver ;)

Ik wacht nog wel even op betere accus..

Dat ging met normale batterijen ook pas rap vooruit toen de digitale camera zo in kwam.

Ook al een witte gezien in Apeldoorn...

Vraag me af wanneer de eerste Styling-bumpertjes enzo worden gemaakt... en wanneer de eerste ombouwers zich in het wild gaan laten zien.

volgens mij kan hij in 20 minuten bij een "tankstation" iets van 70 of 80% opladen.. de rest duurt stukken langer

van middag onder weg naar huis van mijn werk in huissen op de karststraat een grijze ampera gespot. waarschijnlijk van een dealer stond mega groot ampera aan de zijkant.

Ook al een witte gezien in Apeldoorn...

Vraag me af wanneer de eerste Styling-bumpertjes enzo worden gemaakt... en wanneer de eerste ombouwers zich in het wild gaan laten zien.

@Rob-Epe wrote:Ook al een witte gezien in Apeldoorn...

Denk dat dat toch wel mee gaat vallen, ook omdat je in het achterhoofd moet houden dat alles zo perfect mogelijk is gemaakt om de afstand van die elektromotor te vergroten.

Zelfde als dat je een Polo bluemotion gaat pimpen die ook op aerodynamica is gebouwd

van middag onder weg naar huis van mijn werk in huissen op de karststraat een grijze ampera gespot. waarschijnlijk van een dealer stond mega groot ampera aan de zijkant.

@DeMeistah wrote:volgens mij kan hij in 20 minuten bij een "tankstation" iets van 70 of 80% opladen.. de rest duurt stukken langer

Las tot mijn verbazing dat snelladen niet eens kon bij deze auto!!

wel op wiki dus wat de waarheid er van is..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Opel_Ampera

Ook blijkt het verbruik niet echt wat er van verwacht was.. -offtopic maar wel schokkend :cry

Ik was er zoo vol van :wtf

@Rob-Epe wrote:Ook al een witte gezien in Apeldoorn...

Denk dat dat toch wel mee gaat vallen, ook omdat je in het achterhoofd moet houden dat alles zo perfect mogelijk is gemaakt om de afstand van die elektromotor te vergroten.

Zelfde als dat je een Polo bluemotion gaat pimpen die ook op aerodynamica is gebouwd

@DeMeistah wrote:volgens mij kan hij in 20 minuten bij een "tankstation" iets van 70 of 80% opladen.. de rest duurt stukken langer

Las tot mijn verbazing dat snelladen niet eens kon bij deze auto!!

wel op wiki dus wat de waarheid er van is..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Opel_Ampera

Ook blijkt het verbruik niet echt wat er van verwacht was.. -offtopic maar wel schokkend :cry

Ik was er zoo vol van :wtf

Terug
Naar boven