• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

gespot in arnhem op winkelcentrum kronenburg/

IMAG2085.jpg

Heyyy een diesel :) Leuk man, ben benieuwt hoeveel van deze diesels er nog meer in NL rond hangen.. :)

vanmiddag op de N9 richting Den Helder een Hennarode (beetje oranjebruin achtig) C Ascona 4 deurs,kenteken begon met HV,zag er enigzins vaal uit.

vanmorgen op de a6 tussen emmeloord en lelystad een goud/oranje a ascona gespot zag er goed uit op het plekje op de kofferbak na king:

vanmiddag rond half denk ik in dalen aan de hoofdstraat een rode b ascona

eigenaar kwam daar de snachbar uit lopen

leek op eerste gezicht nette originele ascona :thumb

Vanochtend (07:30) stond ik op de kruising Bogardeind/Emopad in Geldrop met m'n D-Kadett langs een

bruine 4drs B-Ascona met ATS-cup velgen..mooi ding :thumbup . De bestuurder heeft mij niet gezien

aangezien hij volledig gefocust was op het stoplicht :agent

gisteren tegen de avond in Baarlo bij de Wok een mooie rode 4 deurs B

verbreed staal, flink laag, dikke pijp en het kenteken iets met HG-..-..

woensdag ochtend in Hardenberg,

gele ascona B met de kentekenplaat achter rechts onder de bumper gemonteerd :thumbdown

Net bij sloprij van Zutphen in Veghel dit duo gespot. Ze staan er al een hele tijd, alleen normaal staan ze op het veld tussen de andere auto's. Nu staan ze opeens apart vlakbij de geplette auto's. Waarschijnlijk dus binnenkort definitief het einde voor deze twee.. :(

0-Foto0255.jpg

Staan bij mij in de buurt ook wel regelmatig oudjes op de sloop, maar die gaan een stuk kaler de bak in dan deze twee!

Groeten, MArk

Gister in de na-middag op de A28 richting Assen een bruine Ascona B met sideskirts.

Wij zaten in die ene vrachtwagen die toeterde op de andere baan, kon niet missen. hahaha :jerry

@wingersv wrote:@Aapje wrote:@wingersv wrote:zou wel eens kunnen, heb hem maar snel ff gezien.

is dat die van jou?

Jep, rij veel rond in Voorthuizen/Apeldoorn/Arnhem :)

Had 'm op 5maart effe uitgeleend aan mijn blonde vriendin :P (Ze had de Corsa A accu laten leeglopen door de lampen aan te laten) Dus als je een blondje achter 't stuur gezien hebt is 't de auto :P

er zat een meid op de bijrijdersplek, en een jonge met donker haar achter het stuur.

was in de hoofdstraat op de parkeerplaats, en stond klaar om de weg op te rijden. ik zag de jongen ook kijken naar mij. rij nu zelf rond in een bordeux rode kadett gsi.

Jep dat was ik :D

Terug
Naar boven