• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

op de stationstraat in barneveld een met zwarte b, ik kwam tegemoet in me ''taxi'' rekord.

beide nog even het handje omhoog :thumbup

Afgelopen zondag Mr Turbo in Zeeland met z'n oker gele Ascona B gespot met kenteken. 86-JE-63. Snelle Ascona met volgens mij een compressor onder de kap.

@manta_dennis wrote:Vanmiddag in Zeewolde een Ascona C-CC gespot. Goudkleurig.

dat ding aan de Muiderweg zeker? Die is errug slecht heeft ook al even geen APK meer

er rijdt hier ook nog een goudkleurige 2drs sedan die ziet er een stuk beter uit

Vandaag Tiedo gespot op de Dwarsvaart (Noord of zuid, geen idee. Je reed voorbij v.d Belt) in Drachten, einde van de middag??? Zie 'm ook wel eens op de Kade staan.

@SiDni wrote:Vandaag Tiedo gespot op de Dwarsvaart (Noord of zuid, geen idee. Je reed voorbij v.d Belt) in Drachten, einde van de middag??? Zie 'm ook wel eens op de Kade staan.

hm dat lijkt me stug, ik ben namelijk de hele week op vakantie geweest :jerry

er rijdt in drachten nog een rode ascona, die lijkt wel op de mijne. met airbrush op de motorkap en een lelijke achterspoiler :thumbdown

vanmiddag in voorthuizen een licht blauwe b sport met aanhanger met een waterscooter er op. er zat ook de bekende jbf customs raamband op.

een paar weken geleden bij het UMCG groningen een orange B ascona met booskijker en kofferklep spoiler gespot.

Ik stond boven bij de ingang van de parkeer garage en jij reed de parkeer garage in.

06-08-2011022.jpg

deze ascona dus :thumb

rijd garage binnen :D

06-08-2011031.jpg

gr.Paul

Ascona a station kanarie geel groep a uitlaat en helemaal strak vanochtend in leiden Ff na 8 ten ik er achter met corsa a (20xe) erg mooie car die ascona een van hier????

Afgelopen zaterdag een C-Ascona gespot op de A2 net voor utrecht.

Ik weet dat hij van het forum is, want ik heb hem hier vaak zat gezien met foto's.

Roest-motorkap, verlaagd, veel stickers, en uitgelaste (rode?) wielen. Niet te missen ;)

Zelf reed ik in mijn D-kadett (mat-grijs) en heb uiteraard de chauffeur en bijrijder even gegroet!

@sik wrote:@BlitzKicker wrote:Bruine Ascona B vanuit het Soesterkwartier driftend de Amsterdamse weg op zien knallen :D

deze?

004-3.jpg

Ja, dat was hem. Mooi ook hoe de berijder met een serieuze blik de bocht om kwam zijlen, alsof driftend de enige manier is :D

Terug
Naar boven