• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

@Kermitkiller wrote:@jethro wrote:Isz van Popke zelf en binnenkort op marktplaats?

:jerry :jerry

deze keer niet van mezelf ;)

De Ascona stond als het ware op zijn verkoop plekje, alleen het bordje te koop miste nog. ;)

Gespot in Ochten. Volgens mij van iemand hier op 't forum (zeker weten eigenlijk ;)). Ff snel fototje van een afstandje gemaakt, zat op de taxi..

imag0419v.jpg

vanmiddag een ascona 400 op de kar. bij eefde doorgaade weg deventer - zutphen ik ree met de manta 400..

ik zag wat laat dat er een ascona op de kar stond.. had nog wel ff me arm uit t raam gestoken..

Vanochtend op de A2 vanuit het Noord-Westen richting Utrecht deze erg nette Ascona gespot. We dachten met de eerste eigenaar erin, maar hij staat nu zo'n 5 jaar op naam van de huidige eigenaar. Hij is er iig zuinig op zo te zien. ;)

0-SAM_2002.jpg

0-SAM_2003.jpg

@Aapje wrote:Rode Ascona-C (sedan) gespot op de Rijnkade in arnhem :)

hmmm daar rij ik ook vaak op zaterdag ;)

verlaagde C, witte knippers voor. tegenwoordig met getinte achterste ruiten. :D

Vandaag gespot groen met. C-Ascona vlakbij begraafplaats Zevenaar (bij uitrijden).

Mooi onderhouden, strakke asci. nieuw kenteken **-KDG-**

Vanmiddag op het terrein van Autotron (rock around the jubox)een ascona b oranje jalouzie op achterraam ats velgen vinyldak kenteken begon met FG

In de film Heineken Ontvoering een oranje Ascona B 4 deurs

Gewoon kijken en je ziet em meteen voorin en een keer achterin de film.

Lachen, hij leek erg veel op de mijne zoals hij origineel was. alleen 2 deuren extra.

Met de Dutch supercar challenge op 't parkeerterrein in Assen op 23 oktober. Een paar rijen voor mijn Ascona, stond er een Berlina 2.0 in dezelfde kleur...

IMAG0439.jpg

Net op de Velperbroek rotonde op de middenbaan vanuit Velp. Een babyblauw-isch 1.6D Ascona-C gezien o/ Reed zelf met m'n eigen Ascona langs, zag wat blikken naar mij toe kijken :P

@manta_dennis wrote:Afgelopen zaterdagmorgen in Wageningen op de Nijenoordallee een gele A-voyage gespot. Was rond de klok van 09.00 uur.

Die zag ik vanmiddag ook rijden in Wageningen op de rondweg zo te zien was die verlaagt aan de voorkant.

Terug
Naar boven