• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra G Coupe blogje.. Lowlife update!

[Bedoeld] quote="ricksmits"]geeen chrome doppen haha! alleen de kleine logootjes haha de rest is in kleur van de velgen[/quote]

Bedoelde ook geen wieldoppen hahaha naafkapjes dan ;)

Whatever zolang de gaatjes in het midden gevuld zijn :jerry

Prachtige foto!

@nova.... wrote:[Bedoeld] quote="ricksmits"]geeen chrome doppen haha! alleen de kleine logootjes haha de rest is in kleur van de velgen

Bedoelde ook geen wieldoppen hahaha naafkapjes dan ;)

Whatever zolang de gaatjes in het midden gevuld zijn :jerry[/quote]

Is gedaan :jerry

vsccg7.jpg

nee ik hoef geen xenon.. mooi zo houden haha!

in het andere nieuws,, gisteravond op de snelweg.. even langs een maat gereden..

pats,,

scheur in voorruit links onder :wtf

nog nooit gehad.. maar.. nu ken ik tenminste wel even heeel erg blij zijn met mijn all risk verzekering!

voorruitje is besteld.. kan er in de loop van de week/volgende week ik..

al twijfel ik om m wat later te monteren.. simpel omdat tnog kutweer is.. misschien even wachten tot het ergste voorbij is wat betreft het weer

Neem dan wel gelijk de meest luxe uitvoering voorruit!

Dus heatreflective en voorbereiding voor regensensor ( als dat geleverd is voor de coupe?)

gewoon de orginele terug. tevens ook de duurste die leverbaar is trouwens. zonder regensensor overigens. raar maar waar :jerry

Zo! productief dagje!

Nieuwe voorruit erin! maar goed ook! kit hechtte zo slecht op de ruit dat ik hem er praktisch uit kon duwen! Nu zit die weer goed vast!

Nieuwe schijven en blokken achter! Origineel GM! Ook altijd fijn! Foto's komen vanavond/in t weekend ergens! Ziet er ineens weer een stuk frisser uit!

ga je er trouwens nog een spoiler op doen dan?

ik zag laatst een coupe met een vectra spoiler, dat zag er best nice uit.

weet ik nog niet. eerst alles afwerken waar ik mee bezig ben haha.

achterbumper moet namelijk echt gespoten worden als ook de spiegelkappen. lak is losgekomen door een crappy paintjob voor ik m had. en nog wat kleine dingen als de sensoren vernieuwen ( als het regent piept die direct )

als je toch je achterbumper gaat doen zou ik irmscher verbreders erbij plaatsen.

kom ze tegenwoordig best goedkoop tegen.

maar dat je lak loslaat is opzich niks raars voor een wagen van 10 jaar oud. ik heb er zelf ook last van.

met alle respect, maar dat vind ik persoonlijk echt niet mooi.

waar ik wel aan heb zitten denken is een OPC2 achterbumper van een HB kopen en deze door te zagen, stuk ertussen en weer lassen zodat ik een OPC 2 bumper op een coupe heb.

waarom nog niet gedaan? ken geen bumper vinden :jerry

ja dat dacht ik zelf dus ook altijd, tot ik em laatst op een coupe zag zitten.

maar kan er zo ff snel geen foto van vinden.

maar dat had ik zelf ookal een keer bedacht, maar dat wordt overdreven duur.

aangezien je opc2 achterbumper voor rond de 3 meyers zit.

daarom. en deze bumper vind ik ook niet lelijk. mijn vorige reactie was trouwens gericht op die irmscher opzet stukken :)

Zo het was weer een productief weekje!

Het eerste weekend de hemel van een BMW vervangen voor een zwart exemplaar..

om vervolgens in de lopende week de OPC van een goede vriend van me te slopen om het voorkopje te spuiten! Heerlijk werk is dat, tenslotte mijn oude beroep waarvan sommige weten dat ik het helaas niet meer mag uitvoeren ( als vaste baan ) in verband met invaliditeit. Het enige probleem was dat toen we de bumper eraf haalde dat de frontbalk plat bleek te zijn...

Nja direct een nieuwe halen zodat we dat meteen mee konden spuiten.. daar aangekomen staat er een OPC1 op de brug..

Even kijken in de auto en bam! Volledig OPC Recaro interieur, ZONDER (instap)schade.. alleen vies..

Prijsje overeengekomen, hand gegeven en met de frontbalk ( en ruitenwisserarm omdat de mijne gaar was :kerst ) aangereden terug naar eindhoven.. om vervolgens met de sprinterbus van mijn werk de volgende dag het interieurtje op te halen!

Ik heb weinig foto's.. dit omdat ik van telefoon gewisseld ben..Maar het ziet er heel erg goed uit, alles goed gereinigd en het ziet er werkelijk als nieuw uit.

Toen we toch aan het spuiten waren voor de OPC kreeg ik het idee om mijn spiegelkappen in de zelfde kleur te zetten als mijn wielen.. twee redenen, 1, khad de lak eraf gespoten met de hoge drukreiniger ( was ooit slecht gespoten ). 2: waarom niet?

het is een beetje hate it or love it.. en helaas, I hate it.. het steekt teveel af.. binnekort als ik zin heb gaat het er weer af, en dan direct met de achterbumper even in de orginele kleur zetten.. is dat ook weer netjes.

Auto gewassen, mooi gecleand en gewaxed met het MCquigers (ofzo) pakketje.. mooi weer een zaterdag bezig geweest!

aw291l.jpg

142d11c.jpg

344tbwo.jpg

Terug
Naar boven