Zo het was weer een productief weekje!
Het eerste weekend de hemel van een BMW vervangen voor een zwart exemplaar..
om vervolgens in de lopende week de OPC van een goede vriend van me te slopen om het voorkopje te spuiten! Heerlijk werk is dat, tenslotte mijn oude beroep waarvan sommige weten dat ik het helaas niet meer mag uitvoeren ( als vaste baan ) in verband met invaliditeit. Het enige probleem was dat toen we de bumper eraf haalde dat de frontbalk plat bleek te zijn...
Nja direct een nieuwe halen zodat we dat meteen mee konden spuiten.. daar aangekomen staat er een OPC1 op de brug..
Even kijken in de auto en bam! Volledig OPC Recaro interieur, ZONDER (instap)schade.. alleen vies..
Prijsje overeengekomen, hand gegeven en met de frontbalk ( en ruitenwisserarm omdat de mijne gaar was :kerst ) aangereden terug naar eindhoven.. om vervolgens met de sprinterbus van mijn werk de volgende dag het interieurtje op te halen!
Ik heb weinig foto's.. dit omdat ik van telefoon gewisseld ben..Maar het ziet er heel erg goed uit, alles goed gereinigd en het ziet er werkelijk als nieuw uit.
Toen we toch aan het spuiten waren voor de OPC kreeg ik het idee om mijn spiegelkappen in de zelfde kleur te zetten als mijn wielen.. twee redenen, 1, khad de lak eraf gespoten met de hoge drukreiniger ( was ooit slecht gespoten ). 2: waarom niet?
het is een beetje hate it or love it.. en helaas, I hate it.. het steekt teveel af.. binnekort als ik zin heb gaat het er weer af, en dan direct met de achterbumper even in de orginele kleur zetten.. is dat ook weer netjes.
Auto gewassen, mooi gecleand en gewaxed met het MCquigers (ofzo) pakketje.. mooi weer een zaterdag bezig geweest!