Hoi rick
ten eerste bedankt, dankzij dit topic weet ik precies me plan van aanpak,
ik heb enorm genoten van dit blogje en het heeft me een hoop wijs gemaakt.
zelf rij ik sinds 2009 in een metalic blauwe G coupe/bertone x18xe1
alleen was deze wel perfect onderhouden door de opel dealer en later door een kennis van me pa die een vrij bekend autobedrijf heeft in regio rotterdam :thumbup
Mijne heeft alleen wel een spoiler de orginele, en dat bracht mij tot deze reply want de handling probleem waar jij het over hebt, heb ik totaal niet! En ik heb echt geraced met die bak, maar het kan toch niet alleen van een spoiler komen? Voor de rest is alles standaard aan mijn coupe.
en dat komt omdat ik van auto's echt geen kaas heb gegeten.
waar ik me steeds meer aan irriteer omdat ik altijd super zuinig ben op me wagen en in 1 jaar tijd is hij gewoon totaal afgeracht door derden :fy1
Ben nu bijna een jaar vader dus echt tijd en geld was er niet voor de auto. Ik had immers afgelopen 2 jaar 2500 euro uitgegeven aan nieuwe banden schijfen blokjes uitlaat en nog wat kleine dingen zoals de linker stuurkogel ofzoiets. Jaja a technisch.
Maar zoals gezegd dus ook nieuwe banden, er zaten bridgestone banden onder die 4 jaar trouwe dienst hadden geleden, ik was hier zo tevreden over dat ik dezelfde wou, toen werd mij verteld dat deze banden niet meer te krijgen waren maar hij had vergelijkbare banden voor me.
Dus ik totaal geen verstand ervan ga op zijn aanwijzingen in, blijken het typhoon succescor 2 te zijn.
Dacht nou klinkt niet bekend, stukje rijde en happa ging goed, dus ik blij 5 maanden later op de snelweg scheurt me linker achterband totaal af!!!! Schrik je ff met 120 kmph. Zijskirt bevestigingspunt gebroken, en boven de wielkas is een stuk body verschoven :argue
ik boos naar die garage, er zat niks in de band en hij was gewoon op de staalkabel gescheurd, nooit een ei vorm erop gezien dus niks gaf het aan, het enige wat de monteur zei was. Ja ken gebeuren.
ik was zo boos dat ik bijna me velg door de zaak smeet.
en eerder bij me schoonmoeder voor een meisje met der fiets valt en sloopt me passagierdeurs sierstrip en richting aanwijzer....
zoals je ziet heb ik nu dus ook een aardige lijst af te werken, maar de auto is het zeker waard!
dit is mijn eerste post dus ik hoop niet dat ik je topic verpest maar na al die verhalen te hebben gelezen wilde ik ook ff mijn ei kwijt
het is leuk om te zien dat iedereen deze auto met passie rijd.
groeten.
rocky
oja zaterdag komen er nu vredestein banden onder op de achterwielen en volgende maand wil ik ze voor ook vervangen, vrij prijzige banden maar ik verwacht er veel van. Binnenkort zal ik ff wat fotos maken