• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra G Coupe blogje.. Lowlife update!

jah in dash en boorcomputer

kzal dalijk wel ff foto uploade... moet da nie hebbe allemaal van die rommel.. dan gewoon orgineel erin king:

@ricksmits wrote:Kleine update.. Vanuit crazyleds allerlei Led's besteld om het volledig interieur te veranderen naar witte verlichting.. goede 40 pond! geld zat maar goed.. dan heb je ook wat.. dacht ik..

Blijk ik een of ander gaar hok te hebben met andere filters waardoor alles groen werd :fy1

het was wel een mooie kleur groen daar niet van.. maar niet voor in mijn auto! Alles gaat er dus weer uit! iemand interesse? king:

( complete set incl extrapowerrrrleds voor dash, leds voor stuurwielknoppen, lichtschakelaar en raaambedieningsknoppen )

:jerry Volgende maand mijn nieuwe banden en mijn OPC wielen spuiten!! :jerry

Filter zit enkel in de mid en het km stand display.

@ricksmits wrote:jah in dash en boorcomputer

kzal dalijk wel ff foto uploade... moet da nie hebbe allemaal van die rommel.. dan gewoon orgineel erin king:

ben benieuwd man. heb er alleen maar dingen over gehoord nooit gezien.

@Haasje17 wrote:@ricksmits wrote:Kleine update.. Vanuit crazyleds allerlei Led's besteld om het volledig interieur te veranderen naar witte verlichting.. goede 40 pond! geld zat maar goed.. dan heb je ook wat.. dacht ik..

Blijk ik een of ander gaar hok te hebben met andere filters waardoor alles groen werd :fy1

het was wel een mooie kleur groen daar niet van.. maar niet voor in mijn auto! Alles gaat er dus weer uit! iemand interesse? king:

( complete set incl extrapowerrrrleds voor dash, leds voor stuurwielknoppen, lichtschakelaar en raaambedieningsknoppen )

:jerry Volgende maand mijn nieuwe banden en mijn OPC wielen spuiten!! :jerry

Filter zit enkel in de mid en het km stand display.

haasje17.. je woont zo in de buurt en toch kom je altijd te laat met zulke info haha! maar goed! ook weer een weetje rijker dan.. is het simpel op te lossen om het alsnog wit te krijgen of moet ik dan filters gaan wegsnijen en nieuwe erin of iets dergelijks?

Zitten in alle van na 2001. Het is een glazen plaatje (geelachtig). Vaak snijt men dan zeer dun plexiglas op maat en zetten ze dat erin. Maar de kans dat je je display sloop (mid) is aanwezig.

Beste kun je het mid alternatief bestellen in de gewenste kleur. Teller is goed te doen.

mijn MID is nog zo goed da ik daar nog niet op zit te wachten.. maar zou inderdaad een goede zijn. Ik ben alles behalve bang om dingen aan te passen maar om zo mn dashklok uit elkaar te halen en die folie te vervangen weet ik niet of ik dat zo zie zitten eigenlijk.

en rickert.. gewoon orgineel houwe! haha

Nieuwe banden besteld! Velgen geschuurd! deze week even spuiten en als dan het weer niet veranderd dan mogen ze er weer onder! Binnekort afspraak maken voor het onderstel en dan kan de zomer komen!! :jerry

heb me middenconsole nog geprobeert los te krijgen, en me maatje waarschuwde me al dat dat me neit ging lukken.

+1 voor de moeite zeg maar :jerry

ja maar bij mij zit het niet meer zoals bij iedereen. me radio zit onderin, en tellertjes boven me kachel unit.

het zit allemaal iets krapper :jerry

misschien toch maar heel me dashbord vervangen, aangezien die wat nare plekken heeft :P

@Botho wrote:

gloedjenieuw

E4E1F9FE-4562-4989-8D15-E552DBE5CBD6-16885-000016D700B67E49.jpg

ik heb deze erin zitten.

en met me dashbord vervangen, bedoel ik echt heeel me dashbord :P

@Botho wrote:

gloedjenieuw

heb je geen zak aan.. is voor ECC :)

maar dashboard zal ook niet veel voorstellen dion. mijne is gelukkig goed dus mag mooi blijven zitten :afro

ahh ik dacht dat je de middenconsole wilde vernieuwen..dan was deze met ecc makkelijker geweest..onderste rand van de ecc wegschuren plaatje ervoor en hup al die meters overzetten zonder gekut met polyester....

yes sir..

zo als dees zit de mijne ook..

ls je die met ecc bewerkt kun je net wat meer bevestigingspunten en ondersteunende randjes maken die heeft mijn maatje ook ..die heeft de knopjes verplaatst naar waar bij de opc de tc zit net voor je schakel pook

Terug
Naar boven