• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Dkadett84 wrote:@H_essel wrote:Gisteren avond heeft iemand mij Astra G Coupe goud gespot ging naar mac veenendaal meeting

En ik moest hem er tussen zetten.

Wat een dikzak die astra :thumbup

Die spotte ik volgens mij deze week nog rond half 6 in ouderkerk a/d IJssel op de dijk !

Grtz

Klopt. Was een Dinsdag of een Donderdag. Ik werk namelijk bij heuvelman hout.

@Dkadett84 wrote:Haha is goed, ik rijd er elke werkdag rond 17.45

volgende keer als ik jouw spot sein ik wel ff !

grt

deze week zal het moeilijk worden. Want hij gaat naar de spuiter Weer wat dingen veranderen. En vrijdag me nieuwe velgen eronder;)

Dag medeforummers,

Ik zag vanmiddag deze Astra F staan bij de ASD in Dokkum.

Zo op het oog mischien niets bijzonders maar de Astra F kenners weten mischien wel waarom.

Dit is namelijk een GLS uitvoering en die zie je zelden !!

En een leuke spoiler op de achterklep.

vandaar dus mijn foto van deze mooie wagen........

Groet Rik en hier de foto:

9kcc5h.jpg

@wessaa wrote:@Astra F Vaassen wrote:Nu gespot, eeen heele dikke astra G, dikke velgen, verlaagd en 4 uitlaatpijpen rond. Ohja hij is zwart en staat bij ATU in apeldoorn:D Echt mooi zoals een astra hoort zonder rare bumper shit!

dat kan alleen deze maar zijn :jerry

P8220043.jpg

P8220060.jpg

P8220129.jpg

Ja dat is hem wel denk ik, heb de voorkant niet echt kunnen zien dus, maar hij is echt gruwelijk vet king:

vanmiddag gespot:

Astra H Station, zwart.

embleemloze grill, met de chromen strip intact.

had BBS achtige velgen erop.

stond rond half 4 bij de Rabobank, La Palace chinees en fietswinkel Tony Grobbee in Zwolle

@turbosix wrote:Donderdag op het stationsparkeerterrein in sneek

deze hele nette astra G, hij had achter zo'n peperduur irmscher uitlaatje :thumbup

foto.jpg

Ik stond gister weer op dat terrein.. dat gaat ook met de dag achteruit zeg. Heb wel ff gekenen of jou auto er stond, maar kon em niet vinden. Heb alleen een zwarte astra H gtc gezien.

vandaag wss weer de paarse GSI gespot.

reed vanaf Zwolle-zuid achter me, en we reden beide lekker door.

je reed naar Hattem toe, waar je in de bocht nog een beetje rubber leek te plaatsen.

ik was de rijder van de zilveren G. ;)

en vandaag ook weer gespot: witte Astra G Station.

met riegerlip, embleemloze grill, en of witte of chromen/gepolijste velgen.

achterkant zag ik niet, want hier zat een lelijke aanhanger achter.

dit was in Wijhe, bij de rotonde die naar Raalte/Broekland en de Wijhe-rondweg aansluiten

Rickskes ge bent gespot jonge bij tarwelaan.

En vandaag bij fontys in eindhoven een zwarte astra g met kamei gril iemand van hier?

Gr

@wessaa wrote:@Astra F Vaassen wrote:Nu gespot, eeen heele dikke astra G, dikke velgen, verlaagd en 4 uitlaatpijpen rond. Ohja hij is zwart en staat bij ATU in apeldoorn:D Echt mooi zoals een astra hoort zonder rare bumper shit!

P8220043.jpg

P8220060.jpg

P8220129.jpg

Welke voorlip zit er op deze bumper? :wub

Zojuist gespot in Panningen. Astra G zilver, verlaagd, dikke velgen volgens mij, zwarte ramen en smoke achterlichten. :thumbup

Gister op de gooise weg richting zeewolde rond half 6 kwart voor 6 een capri yellow astra coupe met een kapotte xenon lanp

En op de waterlandse weg ook richting A27/Zeewode een uitgebouwde grijze astra G en vlak daarvoor een blauwe G

Donkerblauwe Astra G Coupe, verlaagd, gecleand, kentekenplaat achter omlaag gehaald. Op de randweg Hoogerheide vanuit Ossendrecht.

Zie deze regelmatig rondrijden hier in de buurt.

@rezz wrote:@wessaa wrote:@Astra F Vaassen wrote:Nu gespot, eeen heele dikke astra G, dikke velgen, verlaagd en 4 uitlaatpijpen rond. Ohja hij is zwart en staat bij ATU in apeldoorn:D Echt mooi zoals een astra hoort zonder rare bumper shit!

P8220043.jpg

P8220060.jpg

P8220129.jpg

Welke voorlip zit er op deze bumper? :wub

Van een Astra H GTC.

Zijn niet gemakkelijk te vinden nieuw.

jaja vanmorgen op de a2 rond de klok van 10:00 kwam bij beek chunki de snelweg op en ging richting maastricht. :thumb :thumb :thumb

ik seinde nog met het groot licht en hij deed knippertje naar links en naar rechts. :thumb :thumb :thumb

Terug
Naar boven