• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door Laue

Origineel gepost door mugenpower

Hoe kan je eigenlijk een originele GTE herkennen als je hem gaat bekijken behalve aan het kenteken en chassisnummer (in combinatie met kenteken)

??

in de kofferbak staat een "A" of "12"geslagen.

kun je van de buitenkant natuurlijk niet zien;)

12?? was het geen 13??

of vergis ik me nu:hmmz

Helaas laat maar. vannochtend wezen kijken.

Op kenteken was het een Kadett GTE uit 78 maar in de kofferbak was hij appeltjesgroen en ook bij het dak kwam het groene naar voren door een afgebladdert stukje gele lak. Het Chassisnummer zat scheef in de bodem en was omrand met dikke lasnaad.

Hoop dat de gene die hem via de telefoon gekocht heeft voor de vraagprijs geen spijt krijgt want de rechterkant heeft ook schade.

Afb009.jpg

helaas.. was ook te mooi om waar te zijn. :(

Origineel gepost door pipo

Hoe kan je eigenlijk een originele GTE herkennen als je hem gaat bekijken behalve aan het kenteken en chassisnummer (in combinatie met kenteken)

??

12?? was het geen 13??

of vergis ik me nu:hmmz

kan ook wel ja

kadet gsi lichte kleur paars denk een 8klepper (stond nix op de achterkant) met een rolkooi erin en een dubbele ronde uitlaat en velgen van TSW enige wat ik daarvan weet is dat die een rode siermoer.ik zag hem om 11.15 uur tanken bij de Shellpomp aan de Kennedylaan en reed in de richting van de industrierterrein Ekkersrijt.

wie??

Origineel gepost door nova....

kadet gsi lichte kleur paars denk een 8klepper (stond nix op de achterkant) met een rolkooi erin en een dubbele ronde uitlaat en velgen van TSW enige wat ik daarvan weet is dat die een rode siermoer.ik zag hem om 11.15 uur tanken bij de Shellpomp aan de Kennedylaan en reed in de richting van de industrierterrein Ekkersrijt.

wie??

heeej dat was ik. Is trouwens een 16v. :)

Origineel gepost door Shrek!

@Pietje: Je heb weer lekker lopen ouwehoeren met mijn vader zeker tijdens de mecc :D

Ja klopt is hij nog goed thuis gekomen.

En nou wel lid worden he nu heb je het forumliertje mooi binnengekregen als het goed is. hahahaa.

Haha, als het goed is heeft mijn vader die ergens thuis liggen :D en hij is goed thuis gekomen, vol met verhalen over opels met dikke motoren enzo :jerry

Origineel gepost door 16-klapper

Origineel gepost door nova....

wie??

heeej dat was ik. Is trouwens een 16v. :)

nou dan weten we dat ook weer...:)

vanmiddag om half 5 een c-kadett sedan brons kleurig op de beneluxbaan in amstelveen zien rijden, iemand van hier? wel lef trouwens om in dít weer je koets van stal te halen hoor!

??

Ik heb zelf nog nooit een echte GTE gezien, maar plaatje met het kleurnummer op de voorste bovenbalk, daar zou het toch ook op ingeslagen moeten zijn? :hmmz

Dat zie natuurlijk alleen als de motorkap open is, en als het omkatten "goed" gedaan is, kunnen ze dat plaatje ook over gezet hebben.

Als ik het me goed niet vergis hebben diverse carrosserie delen ook een productie maand en jaartal ingestampt. Die kunnen zouden ook een aanwijzing kunnen geven of het bouwjaar klopt :)

Afgelopen Donderdag:

Een lichtblauwe Kadett GSi welke van de A27 afkwam en de A15 opdraaide richting Europoort.

Nette wieltjes er onder, meer kon ik niet zien door de regen.

Een Kadett GSi word gewoon een opvallende verschijning tegenwoordig :o

GESPOT IN ZAANDAM

Een goudkleurige c-kadett (city of coupe, ging ff te snel voor mij om goed tezien, ik reed op de andere baan en zag het wat laat.) met linksvoor een andere kleur spatscherm.

Het was +/- 17.00 op de provenciale weg.

Vanmorgen rond 8.35u zag ik een zwarte Kadett GSI in Meppel. Zag er zeer goed uit, zoals ik 'm zag in de gauwigheid.

Deze Kadett reed langs schouwburg Ogterop in Meppel, ik kwam met mijn Vectra van rechts....

Ook iemand van hier?

Woensdag 31 januari om ongeveer 16.30

A9 vanaf Alkmaar richting Haarlem, op toerit/afrit bij Castricum/Uitgeest stond in de berm een lichtgroene Kadett C sedan. kenteken eerst 2 cijfers, dan 4 letters, begon met een F. Was nog even terug gereden, maar zag er niemand bij (of in de omgeving). Volgens mij heeft deze Kadett vorig jaar heel lang te koop gestaan om Marktplaats.

Plaatje bij het praatje. Had ff later moeten afdrukken, maar ach, het lijkt wat...

DSC00158.JPG

Groeten, MArk

hallo mede forummers,

ik zag net rond 12:00 een lichtgroene city door de straat rijden..klonk wel lekker moet ik zeggen..iemand van hier?

lokatie spijkenisse omgeving rozenlaan ;-)

groetjes Auk

Origineel gepost door Dj_auk

hallo mede forummers,

ik zag net rond 12:00 een lichtgroene city door de straat rijden..klonk wel lekker moet ik zeggen..iemand van hier?

lokatie spijkenisse omgeving rozenlaan ;-)

groetjes Auk

was dat een lichtmat groene haha en dan wat roestplekken er op.??dan kan der wel eens een 16v in hebben gelegen:jerry

Die lichtblauwe heb ik al een keer of 3 zien rijden op de A15 net iets voor afslag A27 richting breda!! Hele nette en strakke auto!! :thumbup

vanmorgen bij leidschendam zuid paars/blauwe kadett gsi lexus look achterlichten kon kenteken niet lezen die ging linksaf langs de vliet :hmmz was rond 12uuur ongeveer

kadett zag er wel mooi uit :thumbup

Terug
Naar boven