• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door Dj_auk

hallo mede forummers,

ik zag net rond 12:00 een lichtgroene city door de straat rijden..klonk wel lekker moet ik zeggen..iemand van hier?

lokatie spijkenisse omgeving rozenlaan ;-)

groetjes Auk

was dat een lichtmat groene haha en dan wat roestplekken er op.??dan kan der wel eens een 16v in hebben gelegen:jerry

jupzz een matgroene..klinkt goed en hij kan mn vriendin aardig bijhouden met dr veccie sw 1.6 16v :)

in liessel een witte c kadett bij mark smits auto garage

iemand van hier...

ik had gevraagt wat ie moest kosten maar hij stond er voor reperatie:cry

hahaha das de gte van rop binnekort weer op de weg te bewonderen.

heb kans genoeg gehad stond op marktplaats:P

In Utrecht langs de gracht in het centrum gisteravond rond 21:00

een licht blauwe B Kadett gespot was een nette auto zo te zien.

En eerder op de avond rond 17:30 op de laagravenseweg richting Nieuwegein een grijze E Kadett GSi gespot stond achter m bij het stoplicht met een witte manta i200.

heb kans genoeg gehad stond op marktplaats:P +

oh die heb ik trouwens wel zien staan en heeft hij die over genomen van die jonge van marktplaat ofzo

en nouw zal hij wel niet meer tekoop zijn denk want mijn rooie gsi waar ik een keer mee achter jouw een reed is de distibutie riem geknapt dus ben opzoek naar een c kadett niet dat ik dadelijk 2 duren in de verzekering heb als mijn project ook op de weg komt:thumbup

07-02 In Arnhem op het Lange Water

Grijze Kadett E met dubbele DTM empert en ATS cupjes

vor meer verlaagt als achter sloeg af richting Velp kenteken ZJ-39- --

Reed zelf in een Zwarte Corsa C kwam bij HTS autotechniek weg (zie avatar)

Origineel gepost door royke-kadett

heb kans genoeg gehad stond op marktplaats:P +

oh die heb ik trouwens wel zien staan en heeft hij die over genomen van die jonge van marktplaat ofzo

en nouw zal hij wel niet meer tekoop zijn denk want mijn rooie gsi waar ik een keer mee achter jouw een reed is de distibutie riem geknapt dus ben opzoek naar een c kadett niet dat ik dadelijk 2 duren in de verzekering heb als mijn project ook op de weg komt:thumbup

marktplaats in de gaten houden staan er genoeg op

:P

Origineel gepost door bramm

een blauwe c-dan op de oirschotse weg in best (kwam vanuit oirschot)

Gisteren of vandaag?

vanmorgen rond half 8 in Weert

reed er een rode C kadett coupé [met een lekker geluidje ook nog :D] het terrein van Hertek op..

hij stond er om half 5 nog [was toen afgewerkt]

achterklep is in finish vlag patroon

iemand van hier?

vanmiddag (zaterdag 10 feb) rond 5 uur een groene c kadett sedan met geblindeerde achterramen. reden op de hoofdvaart vanaf hoofddorp richting lijnden. ging voor de vliegtuig oversteek rechtsaf. Ik reed achter de volvo v40 die ertussen zat. Zag het net te laat anders was ik wel even mee gegaan

Niet veel later op de oude schipholweg richting de A9 een mintgroene B kadett maakte een U turn daar.

Origineel gepost door mugenpower

Origineel gepost door Laue

Origineel gepost door mugenpower

Hoe kan je eigenlijk een originele GTE herkennen als je hem gaat bekijken behalve aan het kenteken en chassisnummer (in combinatie met kenteken)

?? Wat vroegen ze dan voor deze auto

in de kofferbak staat een "A" of "12"geslagen.

kun je van de buitenkant natuurlijk niet zien;)

12?? was het geen 13??

of vergis ik me nu:hmmz

Helaas laat maar. vannochtend wezen kijken.

Op kenteken was het een Kadett GTE uit 78 maar in de kofferbak was hij appeltjesgroen en ook bij het dak kwam het groene naar voren door een afgebladdert stukje gele lak. Het Chassisnummer zat scheef in de bodem en was omrand met dikke lasnaad.

Hoop dat de gene die hem via de telefoon gekocht heeft voor de vraagprijs geen spijt krijgt want de rechterkant heeft ook schade.

Afb009.jpg

helaas.. was ook te mooi om waar te zijn. :(

tijd geleden alweer maar toch:

gespot op de a2 ri amsterdam. rode kadett D gte. originele staat met witte gte wielen erop..

kenteken begon met hv meen ik...

was 1 a 2 weken geleden

Origineel gepost door CorsaKris

07-02 In Arnhem op het Lange Water

Grijze Kadett E met dubbele DTM empert en ATS cupjes

vor meer verlaagt als achter sloeg af richting Velp kenteken ZJ-39- --

Reed zelf in een Zwarte Corsa C kwam bij HTS autotechniek weg (zie avatar)

das paullus gweest :afro

vandaag een c kadett gespot.

volgens mij bij een spuiter in heteren een groene met dikke wielkasten:thumbup

zit langs een keuken man en tegen over wessels groente verwerking ofzo iets

Een goudkleurige Kadett, bij Hans Blok in Velp, je kwam even een toermetinkje doen en was nog even wat dingen aan het afstellen om op de 2.0 voor de CO2 te komen. Zag er goed uit die auto! Vraag me alleen af ofdie lid is van het forum..

Ik maakte nog een opmerking over je kadettje, en kwam ff de jumpstarter halen bij Hans voor mijn Corsa

Terug
Naar boven