• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

dit is zon typisch geval van: te koop widebody c kadett, maar voor de velgen moet ik xxx extra hebben;)

qua brede c kadettjes ziet dit er nog redelijk acceptabel uit, wel fun op zich. soms gaat het echt nergens meer over:hmmz

Origineel gepost door mantamartin

Vanmiddag rond 2-3 uur bij een pompstation op de A6

een C1 met naar mijn mening te smalle velgen/banden, en niet echt mooi geplaatste knipperlichten

244419002.jpg

o ik dacht eerst tis een ufo daar zitten geen wielen onder:P

en verder:puke

body is ruim 10cm breder dan de banden zo te zien :o

zet er dan een Irmscher kit op das beter dan een Testarossa naaap :P

tis net alsof er een ferrari testerossa achter in de kadett is gereden op topsnelheid:P.zo hard dat de voorschermen naar buiten zijn geklapt.zo,n uitbouw is meer voor een niet meer te redden opel gt

of zoals deze das nog mooier

Origineel gepost door kadett-c-coupe

dat gouden ding:D:puke

nee sisi:puke

die rode die iswel vet alleen had ik de ascona c achterlichten vervangen door de orginele gt achterlichten.dan heb je echt een f40 lookelike

net in beek en donk kwam er een mooie donkergroene B Kadett over de brug heen gereden.. [ging richting Veghel]

zat een vrouwtje achter het stuur..

volgens mij stond er 27 in het kenteken :hmmz

rond een uur of 3 in Helmond [bij de beruchte spoorwegovergang waar je weleens 20 minuten staat te wachten]

kwam ik een paarse C kadett Coupé tegemoet gereden

had wel mooie velgjes eronder zitten :thumbup

en ook een rolkooi als ik me niet vergis :hmmz

iemand van hier?

vandaag gespot tussen de weilanden tussen Kaulille en Peer een Opel C coupé GT/E opknapper

hij stond tegen een schuur aan en zag er uit alsof ie er al een paar jaartjes lag :cry (ik schat minimaal 5 jaar), stond op lege bierkratjes zonder achteras maar motor en alles er wel in. Interieur zag er nog verbazingwekkend goed uit alles heel met de originele zwart/gele stof

briefje in de bus gegooid bij de boer of ie te koop is :thumbup, nu maar hopen op een reactie :wors

afgelopen weekend gespot in Enschede, donkerblauwe Kadett E.

Vrij standaard op de morette koplampen na. Verder had ie een zonneband met "hardcore" dr op.

niet toevallig iemand van hier?

Grt. René

Origineel gepost door blueline

vandaag gespot tussen de weilanden tussen Kaulille en Peer een Opel C coupé GT/E opknapper

hij stond tegen een schuur aan en zag er uit alsof ie er al een paar jaartjes lag :cry (ik schat minimaal 5 jaar), stond op lege bierkratjes zonder achteras maar motor en alles er wel in. Interieur zag er nog verbazingwekkend goed uit alles heel met de originele zwart/gele stof

briefje in de bus gegooid bij de boer of ie te koop is :thumbup, nu maar hopen op een reactie :wors

nog iets gehoord van m?:wub

Terug
Naar boven