• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Origineel gepost door kadett-c-coupe

retro racer;)

jep komt nog een imerialleke op met 3 wieler hutkoffer en reservewiel hahaha

vandaag gespot Kadett C City, rijdend wrak (weet niet hoe die door de keuring komt)

was rood met roest met gaten in de dorpels en deuren, miste 1 koplamp compleet

motorkap verrot

en zo kan ik nog wel ff doorgaan :o

Origineel gepost door blueline

vandaag gespot Kadett C City, rijdend wrak (weet niet hoe die door de keuring komt)

was rood met roest met gaten in de dorpels en deuren, miste 1 koplamp compleet

motorkap verrot

en zo kan ik nog wel ff doorgaan :o

waar gespot op de sloop zeker hahah

Kent iemand deze?

Ik zit eraan te denken hem te kopen, maar het komt voor mij misschien allemaal net iets te vroeg. Ik heb me nog niet echt verdiept in de techniek, dus afbouwen zal voor mij een probleem zijn. Hij ziet er wel erg mooi uit vind ik.

Denken jullie dat het te doen is voor een leek als ik?

persoonlijk zou ik zeggen als jij echt een city wil kopen dat ding

als je alles gaat tellen wat er aan zit van een 1600 en wat normaal een ombouw kost.dan ben je dit geld ook al kwijt.

mits natuurlijk dit zeker een 1600 is geweest en motor en aandrijving goed zijn

Rond 18:00 een bordeaux rode kadett e in Venray die bij de slijterij en de ING bank voorbij scheurde, zat een jongen met witte pet in.

Even later bij dat kleine cafetje recht tegenover het Raayland College een muisgrijze uitgebouwde kadett e met cosworth vleugel, lexus look achterlichten, skirts, velgen en nog een rats meer.

Origineel gepost door Smeigel_12000

Kent iemand deze?

Ik zit eraan te denken hem te kopen, maar het komt voor mij misschien allemaal net iets te vroeg. Ik heb me nog niet echt verdiept in de techniek, dus afbouwen zal voor mij een probleem zijn. Hij ziet er wel erg mooi uit vind ik.

Denken jullie dat het te doen is voor een leek als ik?

http://www.marktplaats.nl/index.php...940285-opel-kadett-city-2-4-5-bak.html?xref=1

Maar dan moet je wel een NL kenteken zoeken of invoeren maar dat zal wel tegenvallen om alles 100% te krijgen

Gisteren omstreeks 7 uur 's avonds... 80km-weg van Den Bosch richting Veghel

een zwarte kadett E....Lexus look achterlichten, groen licht voor(koplampen), en hier en daar grijze/chrome onderdelen aan de buitenkant.

Ook had ie voor 2 andere velgen dan achter.

was denk ik geen gsi, hij probeerde volgens mij flink door te trappen...alleen schoot niet echt op volgens mij :D

gespot afgelopen zondag op de snelweg a2 richting amsterdam vanaf eindhoven een c kadett achterop een auto ambulance kwam volgens mij net terug van de sprints van zaterdag achterbanden waren kaal en zaten 2 manden in de mercedes sprinter toevallig iemand van hier?? kleur was wit en dik uitgebouwd zag er vrij snel en mooi uit reed in een rode kadett gsi

Een coupeetje waarschijnlijk die is op het OPF al voorbijgekomen schijnt naar zeggen van de eigenaar 400 PK in te zitten. (C20XE).

ja was idd coupetje denk dat ie ook naar sprintdagen is geweest in belgie js400 was daar ook al ff heengegaan ik zat op de camping in soerendonk maar als dat coupetje zag heb ik spijt dat ik niet ff meegegaan ben die kant op :P

oud opel spul in de achterhoek

ik liep naar mn werk (assurantie kantoor spellebrink) staat er ineens een kadetje voor de deur

kdtib1.jpg

:cool:

Zojuist gespot om 16.20u op de N375 (Meppel - Pesse), stukje tussen Meppel en Koekange.

Een witte Kadett E Caravan 3d met een GSI-voorbumper zonder mistlampen. Gewone bumper achter.

'T was in een flits, dus amper tijd gehad om ff te seinen met de lampen.

Ik reed in de witte VW Caddy van KPN.

Toevallig ook iemand van hier?

vanochtend ring eindhoven.

uurtje of half 7

blauwe kadett c met volgens mij dikke velgen

kon het niet goed zien was in me achteruitkijkspiegels..

ik reed zon groene vivaro

Origineel gepost door astra tje

vanochtend ring eindhoven.

uurtje of half 7

blauwe kadett c met volgens mij dikke velgen

kon het niet goed zien was in me achteruitkijkspiegels..

ik reed zon groene vivaro

zal pablo wel zijn geweest

Vanmiddag tussen kwart over 5 en half 6 een gele c kadett coupe op het industrieterrein van Venray helemaal achteraan aan die kant van het milieustation.

Was het iemand van hier die vandaag met een oranje kadett c? bij m-tech was. Auto had witte velgen, en de persoon zelf had een rood t-shirt aan, hihi!

Terug
Naar boven