• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door wim-v6

Gespot afgelopen middag rond 15:45 op de A4 Rotterdam Richting Schiedam (net de Benelux uit).

Hij had een eenarm wisser en een herrie pijp

een Rode Pontiac lemans (Amerikaanse kadett) (ook volgens kenteken een Le Mans '89) GH-HZ-**

Iemand van hier??

Willem

Da was ik, maar het is gewoon een dubbele wisser hoor.:P

Wel een c20xe:cool:

origineel gepost door pipo

origineel gepost door nova....

Van de week in Deurne nabij autoverhuur Harrie van de putten een gele c kadett caravan met 5 spaaks velgen en een zwarte motorkap..... omstreeks 18.19 uur

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

eindelijk it was my:agent

dar werk ik.

mm was ik zo laat afgewerkt:hmmz

kwam ik je tegen of stond hij daar:hmmz

:jerry Heheh, hij stond daar gewoon langs de kant ik kwam van Liessel,ik weet begot niet hoe laat je bent afgewerkt:P

Gisteren op de N272 net voor de rotonde bij industrieterrein Wolfsven in Gemert een bruine kadett limo met een vinyldak DR-74-** met ik dacht zo te zien 5 spaaks velgen? Was rond 13.45 uur

Van de week in Deurne nabij autoverhuur Harrie van de putten een gele c kadett caravan met 5 spaaks velgen en een zwarte motorkap..... omstreeks 18.19 uur

dar werk ik.

:jerry Heheh, hij stond daar gewoon langs de kant ik kwam van Liessel,ik weet begot niet hoe laat je bent afgewerkt:P

ja als hij er stond was ik nog aant werk

dar werk ik.

ja als hij er stond was ik nog aant werk

hij stond er zeker

62-00-** b kadett matzwart op de jan heynslaan nabij de barrierweg vanmorgen om 9.20

waar is da

heb wel een maat van me met een b kadett matzwart en die werk bij de bova valkenswaard

Gespot 12-03 omgeving Ermelo / Putten... dacht ik :hmmz

SP_A1594.jpg

Is een 5-deurs... zag er wel aardig uit... maar zit nog wel werk aan...

Iemand van hier?

Blerick bij Venlo op ind. terein Groot-Boller bij frietkraam bijna elke dag soms 2 x op een dag,

Blauwe c coupe, vrij origineel:thumbup

Wie o Wie??

Vandaag in Den bosch, aartshertogenlaan; een beige op kadett c 2 sedan... ging linksaf richting carolus ziekenhuis.

Ik zat in de (lijn)bus..

Gisteren avond rond 19:00 in m'n dorp: Zijderveld (omgeving Leerdam)

Kadett C coupe, kleur rood, met rallye stickers op de zijkant

Ik heb hem al vaker in mn dorp gezien, hij ziet r netjes uit! zou best willen weten wie het is :P

62-00-** b kadett matzwart op de jan heynslaan nabij de barrierweg vanmorgen om 9.20

waar is da

heb wel een maat van me met een b kadett matzwart en die werk bij de bova valkenswaard

vlakbij het catharinaziekenhuis

Vorige week gespot... groene Kadett C station, omgeving Barneveld :O

Zag er dik uit... reed zelf aan de andere kant en kon niet zo snel een foto maken :(

Wie o wie is het.... of heeft er wat foto's van !!!???!!!

Terug
Naar boven