• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Klopt er was een Kadett B treffen gisteren in Beekbergen.

Ik sta daar ieder jaar ook met onderdelen maar heb ze nu maar in de auto laten liggen .

@Arno B. wrote:@PeterNoFear wrote:Koperkleurige d in Assen bij de Jumbo
4a4e5ezu.jpg

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Heb deze gisteren 2x door Norg zien rijden........ en Marco (D Kadett) ook btw! :thumb

hmm, zo ziet ie er dus van achter uit.

staat vandaag in hoogeveen.

IMG_20140501_WA0000.jpg

IMG_20140501_WA0001.jpg

had helaas geen flyers meer van de meeting, anders had ik er 1 onder de ruitenwisser gedaan

@astrawez wrote:Zojuist in Vinkel:

Opel Kadett C Coupé uit 1977

Mooie Jade-groene Kadett, zelfde als mijn allereerste auto.

Alleen had de mijne stalen sr sportwielen in plaats van de ze Kadett D (?) wielen.

Enigste minpuntje overigens.

Vandaag een donkerrode Kadett E Live.Hij reed in Andijk en ik denk dat ik weet welke Kadett dit was.Hij heeft te koop gestaan in Bovenkarspel.

@saluma wrote:Vandaag een donkerrode Kadett E Live.Hij reed in Andijk en ik denk dat ik weet welke Kadett dit was.Hij heeft te koop gestaan in Bovenkarspel.

Ja die ken ik idd ook. Stoer dat die zo dicht in de buurt is gebleven.

Toen ie te koop stond ook ff staan kijken door het hek.

Ik heb hem van dichtbij bekeken.Zit een startonderbreker op (met zo'n stifje) en heeft op het rechtzijpaneel en rechterdeur allemaal steenslagbeschadigingen.Net of hij zijwaarts gereden heeft.

Stond bij Wester te koop

Stond vanmiddag bij de midget golf aan de rondweg ... zag aan de overkant een c kadet limo oranje sloeg links het terrein op van de TU bij de Texaco tijd 13:49 uur

Terug
Naar boven