• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Gespot in Nijmegen, aan de Heidebloemstraat... of de Heideveen... In ieder geval een zijstraat van de St Jacobslaan:

SP_A1741.jpg

Zojuist een 6-cilinder Omega B2 stationwagen, waarschijnlijk in de uitvoering Executive Edition :wub Onder de laag stof zat een mooie donkerblauwe lak

Vandaag verscheidene gespot bij Wunderland Kalkar

ook wij hadden kaarten gewonnen dankzij de postcode oplichterij!!:vertag

Maar gek genoeg geen piccies geschoten dom he'!!

Zaten mooie bij hoor.

Trouwens de groep met wie wij mee reden was er ook een Omi bij, ook zilver maar dan een sedan, wel een 2.2 Aut:D

Dit was een eerste verre rit na de koppakking misere'

Dus een goede test(ze deed het prima!!!)

Grtzz Heuti

Gister ff bij de VOD geweest voor stoelverwarmingsmatjes, beetje duur daar, iemand betere opties.

Maar aldaar trof ik wel t zusje van m'n bolide, ook een centennial en qau leeftijd scheelden ze elkaar niet veel. Alleen had deze een donker en zwaar uitgewoond interieur, zat ook een vettige schade aan de rechter deur.

Was een klantenauto zei de dealer, vonden het raar dat de contributieriem er na 220.000km vanaf was geknald.

20052008206.jpg

Gr wim

Het was vandaag een druk Omega-dagje. Vanmorgen op de A13 een zwarte B2 2.5 diesel uit 2000 met behoorlijk dikke velgen, wat precies was rijdende niet te zien.

Echter, vanavond kwam ik een heel bijzondere Omega tegen. Ik haalde op de Van Brienenoordbrug een zilvergrijze sedan uit 2002 in (??-JK-??) met 3.2 V6 en rondom volledig Irmscher: achterbumper, twee uitlaten (links en rechts), kofferdekselspoiler, sideskirts, dikke velgen en de voorbumper met de ronde mistlampen.

Zo zie je ze (helaas) niet vaak.

Gr.

Andrew

Een van mn buren heeft ook een Omega.. 2 liter sedan uitvoering in het donkergroen (zeer standaard uitvoering verder).

Stonden gisteren toevallig naast elkaar op de parkeerplaats :P

Bouwjaar 98/99 schat ik zo in.

origineel gepost door Rob-Epe

Gespot in Nijmegen, aan de Heidebloemstraat... of de Heideveen... In ieder geval een zijstraat van de St Jacobslaan:

SP_A1741.jpg

Door mij nog een keer gespot... dit keer op Marktplaats: klikkerdeklik

SP_A1741.jpg

Door mij nog een keer gespot... dit keer op Marktplaats: klikkerdeklik

Nee ik ben nu echt overtuigd, zo'n spoiler kit staat de Omi toch echt niet!!

Tevens maakt hij het verhaal niet af van zijn optie lijstje.

En ik denk dat 9000 euri wat aan de hoge kant is.

Verder mooie auto!!

En ja ,smaken verschillen! Maar goed ook!!

Heut

Gespot op de A1 van Apeldoorn richting Amersfoort:"

SP_A1835.jpg

Zo zie je ze niet veel meer!!!!!!:thumbup:thumbup:thumbup

Hey heut, heb jij tegenwoordig duitse platen? Er kwam me een exacte kopie van je bolide voorbij deze week. Had net geen tijd meer om er een foto van te maken. T kenteken was wel toepasselijk na alle mallaise die jij de laatste tijd hebt gehad, er stond namelijk oh:oh 534. Heel toepasselijk.

gr wim

Ha ha ,nee ik was dat niet.

En idd het gaat nu alweer 3 weken goed met de Omi.:thumbup

Met de Agila is dat een ander verhaal.:cry

Grtzz De Heut

Vandaag in Sint-Willebrord een donkerblauwe Omega B1 sedan gespot, met een Irmscher grille, kofferbakspoiler en velgen :) Ronald, maak er eens een fotootje van, hij staat altijd in de Poppestraat ;)

Ik had trouwens gehoopt jou EVO 500 ook even te spotten vandaag, Ronald, maar alleen het vrouwtje met kind waren thuis :D

Terug
Naar boven