• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Met alle respect hoor, maar weet je hoeveel groene Omega stations er zijn !

Welke kleuren komen vaak voor en welke minder vaak? (en welke helemaal niet?)

Heb idd het idee dat er erg veel donker groene en zilveren/grijze Omega's zijn!

Maar de kleur van onze toekomstige Omega (volgende week waarschijnlijk... ) is dus bordeaux-rood, die ben ik nog niet vaak tegen gekomen...

Ben benieuwd naar de reactie!

Roekenest, was jij dat (of je vrouw/vriendin) dat vanavond, bij de Mac in Drachten, rond een uur of 22:30?

Roekenest, was jij dat (of je vrouw/vriendin) dat vanavond, bij de Mac in Drachten, rond een uur of 22:30?

origineel gepost door roekenest

nee helaas .. was ik niet .. er rijdt nog 1 om hierzo ook een groene alleen dan een centeniall

Je had dus wel trek in een burger??:P:P

gr

Danny

whaahaha altijd......heb ni voor niks een wok onder mn t-shirt :jerry:jerry

ot dinsdag middag een zwarte b2 station lichtmetaal eronder rond een uur of 1, half 2

Gisteren een hele apparte Omega hier voor de deur gespot in Rosmalen.

Deze zie ik regelmatig rondscheuren hier in de omgeving (het ding wordt lekker afgetrapt :hmmz), maar nooit heb ik hem op de foto kunnen zetten. Gisteren is het dus gelukt!

2020-OpelOmegaAgespot19-08-09.jpg

Gr Wesley

Ik kom dagelijks wel een Omega tegen... maar om het nu steeds te melden, dan heb ik echt een pen en papiertje nodig!

Vanmiddag nog een, jawel, hoe is het mogelijk, Groene Omega station B1... hahaha... Pfff. gewoon niet leuk meer hoeveel er daar van zijn.

Paar dagen geleden mijn omi even naast een andere Omega geparkeerd, stond ook wel gezellig zo!

Ook zag ik in Arnhem een Taxi rijden.... Omega Sedan B2

Dat had ik nog niet eerder gezien!

Dit zou ik wel eens geweest kunnen zijn zit met regelmaat in Arnhem bij Rijnstate ziekenhuis. Dagelijkse kost..

ik rij in een station B1 groen met. Kom uit Ede.

En volgens mij zag ik jou ook rijden... Maar het is zoals je zegt niet bij te houden zoveel omega's er rond toeren.

Groet,

Martijn

gisteren 27augustus een hele dikke lotus omega spot op de m.a. reynaldaweg van montfoort naar lopik, ik reed met me astra station turbo:thumbup,,ik draaide nog om maar was al weg:P:P, zijn er hier mensen die een lotus in bezit hebben????

groeten nick

ja dat zal ik zeker doen daarom probeerde ik m nog bij te poten maar hij was al foetsie of ergens ee straatje in gegaan:cool::cool:.

groeten nick

haha ja ik kan iemand die heeft er 2...

maar of die nou op de weg rijden dat vraag ik me af..

want de eerste die hij heeft daar zit geen kont meer op(aanrijding) loopt nog wel.. en de 2e die is heel.. daar moeten alleen alle bedrading van het dashboard opnieuw getrokken worden..vanwege een korstluiting ergens..

Mooie blauwe Omega-B2 met irmscherbumperts en grill.

is een B2 2.2 16V

Waar:

Opel Dealer van der Molen

Sontplein

Gronigen.

Kan je melden, ook in het ECHT ziet ie er geweldig uit.

was gister daar in Groningen, effe bij de dealert naar binnen gelopen.

Willem

hey kheb nu zelf sinds een tijdje een omega 3.0 v6 aut. sport antraciet

met toen ik hem kocht 158000 op teller komt tie bekent voor.

in de buurt van oosterhout noord brabant???

gezien op de 50 richting beekbergen mooie omi sedan in de

zelfde kleur als mijn omi,ging te snel voor kenteken

was zaterdag 19-09-09.

vgr tonsr.

Vandaag een best wel dikke Omega gezien in Goirle :) Creme kleurig met een te dikke body kit, stond tegenover een combo met blauwe bumper

Terug
Naar boven