• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Vanmiddag een grijze astra h opc op de kruising tempellaan henegouwenlaan omstreeks 13.30 uur 14-RJ-** met 17 inch en ik dacht 12 spaaks velgen ? op de kentekenplaat stond R.leenders son

En gisteren een zwart astra G station Opc met 17 inch opc velgen 72-NH-** op de aalsterweg binnen de rondweg omstreeks 17.30 zat een vrouw in.

origineel gepost door nova....

Vanmiddag een grijze astra h opc op de kruising tempellaan henegouwenlaan omstreeks 13.30 uur 14-RJ-** met 17 inch en ik dacht 12 spaaks velgen ? op de kentekenplaat stond R.leenders son

Is dan geen echte Astra H OPC want die worden minimaal op 18 inche sloffen verkocht.. Tenzij hij nog zijn wintervelgen eronder heeft zitten maar dat lijkt mij heel sterk

Elke woensdagmiddag staat er hier bij het zwembad in Waddinxveen een zwarte Opel Zafira OPC :thumbup

Vanmiddag in Ede, een blauwe Zafira OPC... kwam vd Hessenweg af en ging richting Ede... van het weekend de foto ff plaatsen...

EDIT:

Bij deze de foto:

SP_A1825.jpg

vandaag gespot met ikzelf erin:o:

een Vectra GTS OPC op mn werk. komt wel vaker maar had m hier nog nie neergezet

k mocht m ff binnenzetten:jerry

origineel gepost door Rob-Epe

Vanmiddag in Ede, een blauwe Zafira OPC... kwam vd Hessenweg af en ging richting Ede... van het weekend de foto ff plaatsen...

EDIT:

Bij deze de foto:

SP_A1825.jpg

klopt, volgens mij is dat dezelfde die bij autobedrijf bijkerk stond, heeft er ook een gestaan vd week.

Afgelopen zaterdag zag ik in Eindhoven in de parkeergarage deze grijze Opel Zafira OPC staan. :thumbup

21062008326.jpg

Van de week was ik op een camping in Biddinghuizen en daar reed eergisteren iemand met een blauwe Opel Zafira OPC :thumbup

En vandaag werd ik op de snelweg (ik geloof A2) ingehaald door een zwarte Opel Zafira OPC :thumbup

Originally posted by Jerk

Van de week was ik op een camping in Biddinghuizen en daar reed eergisteren iemand met een blauwe Opel Zafira OPC :thumbup

En vandaag werd ik op de snelweg (ik geloof A2) ingehaald door een zwarte Opel Zafira OPC :thumbup

Was dat toevallig camping Flevostrand Jerk?

Ben daar ook een week geweest (met de Corsa) en idd een blauwe Zafira OPC gezien. Stond ook een goudkleurige Manta telkens bij.

zie geregeld een blauwe astra OPC rondrijden in grave.

kenteken weet ik niet, maar hij heeft wel een links/rechts uitlaat (dacht ik) met een diffuser.

Terug
Naar boven