• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten

verveel me nog steeds nie

en prijs me gelukkig dat ik de mijne niet geruild heb met die 2.6sedan... pffff

hoi vanavond weer een nieuw stuk gemaakt zat weer allemaal mee dus niet lasdraad was op dus ook stuk met argon gelast ging ook goed maar das nieuwe plaat last als een speer morge avond maar verder gelukkig alleen in de motorruimte bij de bollen voor de rest helemaal hard en een wielrand klein stukje in lassen eerst maar de motor ruimte klaar maken efe spuiten dan de motor er in dan stoppen we er maar efe mee wordt winter he

nee dat niet dat is alleen voor de fun rij er amper in denk dat de kadett maar weg gaat hep ook al plannen voor een manta a maar eerst rekord maar es klaar maken

zeker wel een mooie manta ja :)

foto's van de d kadett mag je anders ook wel in pm gooien, anders krijg je dalijk nog de zelfde elende als wat ik had met mijn astra topic.. van alles en nog wat door elkaar ;)

Terug
Naar boven