@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@touro_louco wrote:@astraTD wrote:Dat mensen dat doen tellers terug draaien :swear
Hehe, jij hebt een paar mooie standen staan! Maar diesel natuurlijk. Heeft een diesel nu eigenlijk dezelfde carrosserie als eentje met benzinemotor? Oftewel: kan een carrosserie met benzinemotor ook die 460.000km aan (los van de motor natuurlijk)?
Zoals Mr.F al zei carrosserie is het zelfde tussen de benzine en diesel.
Hier op het forum rijd ook een astra F 1.6i met 470.000km op de klok.
Tellers worden inderdaad flink terug gedraaid. Zo heb ik zelf al gezien, 3jaar geleden stond er een knappen tds tekoop in Maastricht van 97 met 330.000km op de klok ben zelfs nog gaan kijken en was dag later al verkocht door nieuwe eigenaar:swear Maar toen paar weken erna was ik wat aan het snuffelen op marktplaats terwijl ik al was voorzien van mijn eige tdsje stond die knappe tds weer tekoop wat toen 330.000km had gelopen.
Hij stond nu bij een bedrijf tekoop aan geboden met niet schrikken 240.000km!!! 90.000km terug gedraait :swear :fy1
Ben toen nog langs het bedrijf geweest en vertelt dat ik toen paar weken geleden ook wel interesse had in de astra, maar had toen nog 330.000km gelopen, en nu op ineens 240.000km?
Beste meneer keek me toen beetje raar aan vertelde wat ik eigenlijk kwam doen, en dat hij nergens vanaf wist van de kmstand.
Beetje gevloek dat het een schande was hoe ze mensen oplichten ben ik gegaan.
Die medeforummer ben ik king: bedankt trouwens dat je mij even noemt AstraTD :jerry
maare, ik lees dit topic nu net en heb het even aandachtig doorgelezen.
Als ik het goed begrijp wil jij weten of een blokje met ruim 200.000 nog wel toekomst heeft.
Nou, ik heb er 1 van 450.000 kilometers maar rijdt nog perfect !
geen problemen, zuipt of lekt geen olie en is lekker zuinig 1:14. Wel is ie niet zo snel meer als vroeger maar dat mag dus wel na zoveel kilometers trouwe dienst !!
Ik zeg houden die auto. Het is zeer triest, je zou hem/haar haast een doodschop verkopen (dan heb ik ook weer werk)
maar oke, het is al gebeurd. probeer het beste er van te maken. je hebt technisch gezien een hele goede en betrouwbare Astra gevonden. dat is die investering echt wel waard hoor !!
Trouwens, kan je die km-teller niet weer "vooruit" draaien zodat ie weer klopt met de meest waarschijnlijke stand ?
Groet, Rik
Grote kans dat de cijfertjes kapot gaan om er tegen te duwen.
Ik weet zelf bij brommers dat het wel gaat om ze vooruit te duwen maar 6x van de 10x blijft de teller normaal werken.
Beste is langs de sloop te gaan en vragen voor een teller met rond de 2ton dan zit je altijd goed in buurt van de orginele kmstand.