Denk dat je te rustig rijdt, te lang over inhalen doet, te weinig snelheidsverschil, te laat naar rechts terug etc etc..
Dan ga ik ook jagen, als dat even te lang duurt.
Geef mensen de gelegenheid, ruim zelfs, maar als het allemaal te lang duurt verlies ik ook mijn geduld, zeker als ze met 110km/u (GPS!!) gaan inhalen waar je 120 mag.
Van mij mogen ze iedereen die te langzaam rijdt waar je niet in kan of mag halen zo op de bon slingeren, Frusty als je 100 mag, en ze rijden 80 of zelfs 75 in hun personen auto, moet ik er dan onder lijden dat een ander het nodig acht ivm verbruik of bang is om een bekeuring te krijgen VEEL onder de toegestane snelheid gaat rijden!!! ze hebben die bepaalde weg niet voor niet 70, 80 of 100km/u gemaakt, niet om er 60, 70, of 90 te gaan rijden...
Ik rijdt ook nog wel eens in Coupe's in de ronde, meestal zelfs 2.0T's maar niemand loopt mij op te douwen hoor, rijdt wel lekker door, niet veel boven de toegestane snelheid, trek wel vlot op (nee niet volgas weg, gewoon lekker vlot naar de snelheid die je mag op de betreffende weg...
Ik merk wel verschil met de Vectra en de Combo..
Bij de Combo gaat meestal iedereen Links staan aan het stoplicht, de helft ervan kan me dan niet eens bij houden als het groen word, das wel leuk!!!
Bij de Vectra zijn het toch meer de Lease Verkeershufters die links komen staan, die komen er dan ook niet voorbij in het Eco-Motive / Ecoflex / Bleumotion / drive-E / Efficient Dynamics / ECO2 / Econetic / Bleu efficienty ECO voertuigen, waarin de Bestuurders zicht MEER voelen als mij, omdat ik maar in een ''Oud Opeltje'' rijdt..
Willem