@wim-v6 wrote:@Astra16VClub wrote:Er is een verschil tussen om de beurt er tussen en hem er met opzet nog even tussen willen proppen. Er is ook nog zoiets als elkaar de ruimte geven i.p.v. voordringen.
Het MAG wel, maar het is wel asociaal. Als je al duidelijk ziet dat iedereen al rechts rijdt en er verderop geen ruimte meer is om te ritsen, maar dan toch nog even snel de linkerbaan op knalt met een dot gas en hem er nog tussen wilt knallen, dan ben ik echt niet fout bezig. Ik rij toch al rechts, en diegene die van links naar rechts wilt maakt een bijzonder verrichting en moet dus al het overige verkeer voorlaten.
Dat ze doorrijden tot het eind van de strook is niks mis mee, dat is juist goed, dan komt de Zure nederlander in de personen die recht rijden boven, en die douwen de gaten dicht, want ojee, hij heeft een aantal auto's ingehaald en dat is niet eerlijk.
De Baan is niet vol omdat iedereen ingevoegd heeft, de baan is vol omdat nieumand een metertje wil toegeven..
Ruimte maken en houden kan je altijd, de ruimte word dichtgedrukt door de ASO's, die vent die links doorrijd tot het laatste Stukje MOET ruimte krijgen om ertussen te gaan, tenslotte mag je heel de Baan gebruiken...
Willem
nou... iemand die tot het laatste moment wacht met invoegen terwijl hij allang kon invoegen komt er bij mij ook absoluut niet meer tussen hoor...had ie eerder op tijd moeten invoegen..normaal als elk ander mens die op de weg rijdt..wat schiet je er mee op om nog ff snel 2 plekjes ervoor te komen met gevaar voor anderen??
dat noemen ze aso gedrag willem dat op het laatste moment ff snel je wagen ertussen vriemelen,waardoor ik op de rem moet