Nou... het verlossende antwoord is er...
De motor is vastgeslagen en de VOD zei dat reparatie het niet meer waard zal zijn......................
Tja... wat nu?
We hoorden het zojuist, dus ja, kan nog niet echt goed er op reageren, moet het eerst even laten bezinken.
Onze opties die we in gedachten hebben zijn:
* Auto in onderdelen verkopen (o.a. interieur, leder en die navigatie etc (ff naam kwijt)
* We hebben op MP een andere auto gezien (Als die er nog op staat) , waar turbo van stuk zou zijn. Zou deze te vervangen zijn met onze huidige turbo als donor??? Deze auto:
http://link.marktplaats.nl/506675710" onclick="window.open(this.href);return false;
(Als de link plaatsen NIET mag, verwijder hem dan maar...en mijn excuses)
* Tijdelijk een kleinere auto kopen en sparen voor een andere Omega ergens in het voorjaar/zomer met vakantie/belastingteruggave....
Tot die tijd hebben we veel minder autokosten wbt wegenbelasting en verbruik.....
Maar goed, onze huidige auto.... Wat zou ik er nog voor kunnen krijgen als ik het in onderdelen zou gaan verkopen????
Iemand enig idee??
Helaas moet ik om 10u met de bus mee naar een afspraak en ben ik pas eind van de middag weer online en hopelijk hebben we dan wat meer ideetjes en jullie mogen maar al te graag met ons meedenken!
Ook mag je met ons mee rondkijken voor een andere Omega B2 Station Diesel (tja, mijn man moet 160 km per dag rijden, Arnhem-Eindhoven... of is gas nog een optie??? ) dus heb je nog een tip... GRAAG
Of een ander klein tijdelijk autootje... merk maakt niet uit, wel graag LPG of Diesel.....
Enne... een vastgeslagen motor... is die dan ècht overleden???
Groetjes Saïma en ook van Ludwig!