• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie c kadett

mijn opzet is origineel maken, alleen de velgen niet dan,, maar niet verlagen, niks choppen, niks stylen, geen groep abcd ofzo uitlaat eronder, alleen verbeteren, zoals contactpuntvervangers... betere lak erop, :)

en daarnaast wil ik draagarmen poedercoaten, samen met t subframe, remklauwen, distributiekettingdeksel (leuk voor galgje).

dat doet me denken dat ik ook nog een nieuwe distributieset nog heb, tandwielen, kettting, kettingsleper, en pakking/keerring.

jha, dat vind ik zelf ook. wel lekker hoor, want k wil m voor de winter in een nieuw jasje hebben zitten. (lak)

ik laat al het plamuur en spuitwerk doen bij danny van der mey, goeie ervaringen mee vanuit werk, daarnaast heeft ie redelijk wat oldtimers verwend. http://www.autoschadevandermey.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;, volgensmij een oldsmobile 442 en een kevertje te zien op de fotoreportage,

ojha, er werd me laatst gevraagd waarom zo'n Opel Kadett? voor mij is dit t antwoord:

Heeel veel mensen die ik tegenkom waarbij weer oude herinneringen opspelen en zeggen, oh zo eentje heb ik er vroeger ook gehad!

deze auto is van Willem Plug geweest, een kunstschilder van t dorp, leuke historie.

en ja et is een auto van een in een dozijn,

en ja ze zijn roest gevoelig,

en ja et is niet de allerknapste,

maar wel de meest handelbare en betaalbare youngtimer van Nederland!

(halleluja):P

jha, dat vind ik zelf ook. wel lekker hoor, want k wil m voor de winter in een nieuw jasje hebben zitten. (lak)

ik laat al het plamuur en spuitwerk doen bij danny van der mey, goeie ervaringen mee vanuit werk, daarnaast heeft ie redelijk wat oldtimers verwend. http://www.autoschadevandermey.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;, volgensmij een oldsmobile 442 en een kevertje te zien op de fotoreportage,

je spit achter enkel op de bumpersteunen vastmaken zou ik niet doen want dan vervormt je achterplaat denk ik.

Ik had nog een extra steun aan de onderkant gemaakt...

chassis6.jpg

niet heel duidelijk maar net onder de 8 in de kofferbodem zie je nog een stuk ijzer uitsteken, dat was vastgelast op het spit en in de bodem vastgebout, zat al een gat in van mij..

ojha, er werd me laatst gevraagd waarom zo'n Opel Kadett? voor mij is dit t antwoord:

Heeel veel mensen die ik tegenkom waarbij weer oude herinneringen opspelen en zeggen, oh zo eentje heb ik er vroeger ook gehad!

deze auto is van Willem Plug geweest, een kunstschilder van t dorp, leuke historie.

en ja et is een auto van een in een dozijn,

en ja ze zijn roest gevoelig,

en ja et is niet de allerknapste,

maar wel de meest handelbare en betaalbare youngtimer van Nederland!

(halleluja):P

je spit achter enkel op de bumpersteunen vastmaken zou ik niet doen want dan vervormt je achterplaat denk ik.

Ik had nog een extra steun aan de onderkant gemaakt...

chassis6.jpg

niet heel duidelijk maar net onder de 8 in de kofferbodem zie je nog een stuk ijzer uitsteken, dat was vastgelast op het spit en in de bodem vastgebout, zat al een gat in van mij..

mooi mooi :thumb gelijk dat deukje in de bodem er ff uitkloppen :thumbup

Goed bezig.. en idd beetje naar benee.... heb ik ook gedaan met mijn originele cqp, -20 op stuggere veren en koni, ligt echt super op 't pad... geen overhellen meer :wors

mooi mooi :thumb gelijk dat deukje in de bodem er ff uitkloppen :thumbup

Goed bezig.. en idd beetje naar benee.... heb ik ook gedaan met mijn originele cqp, -20 op stuggere veren en koni, ligt echt super op 't pad... geen overhellen meer :wors

ik ben weer terug van weggeweest! introductie van de haagse hogeschool in delft, veel gezien, veel gedaan, vrachtwagen/verhuiswagenpulling, met 8 mensen 50 meter, en dat drie keer, ik was gesloopt! ook veel gedronken, stripteases gezien, in een kroonluchter gezeten met 5 man, bier gegooit in een rondvaartboot, gewakeboard in de gracht, drakenboot races gehouden en ga zo maar door! typisch studentenshit :angel

ondertussen heeft mijn vader ook echt niet stilgezeten... :D hier wat foto's van de dett:

gaat erg veel werk in zitten, maar et ziet er dan ook erg goed uit, erg weinig roest, het enige wat ik tot nu toe echt moet aanpakken zijn de onderkanten van de a-stijlen....

en dan is t tijd om te vurreven met ecoline! rare beschrijving op de verpakking: eerst ontvetten, natmaken, fertan erop smeren en bij snel droogproces nog een x natmaken..

ik ben weer terug van weggeweest! introductie van de haagse hogeschool in delft, veel gezien, veel gedaan, vrachtwagen/verhuiswagenpulling, met 8 mensen 50 meter, en dat drie keer, ik was gesloopt! ook veel gedronken, stripteases gezien, in een kroonluchter gezeten met 5 man, bier gegooit in een rondvaartboot, gewakeboard in de gracht, drakenboot races gehouden en ga zo maar door! typisch studentenshit :angel

ondertussen heeft mijn vader ook echt niet stilgezeten... :D hier wat foto's van de dett:

gaat erg veel werk in zitten, maar et ziet er dan ook erg goed uit, erg weinig roest, het enige wat ik tot nu toe echt moet aanpakken zijn de onderkanten van de a-stijlen....

en dan is t tijd om te vurreven met ecoline! rare beschrijving op de verpakking: eerst ontvetten, natmaken, fertan erop smeren en bij snel droogproces nog een x natmaken..

Terug
Naar boven