@Arjen wrote:Roestvorming is absoluut geen incident bij Opel. Ik heb er goede boterham aan, maar het is schandalig natuurlijk. Subframes Vectra C, chassisbalken Vectra en Calibra compleet weggerot, subframe, spatbordranden, dorpels Astra F, G en H. Tigra, Corsa a en b veerschotels,. Spatbordranden alle Opels, helaas geen uitzondering, enz, enz. Koop nooit een Opel ouder dan 3 jaar want dan heb je een probleem. Uitzondering daar gelaten natuurlijk. Opels zijn leuk voor de hobby, met name de oudere types. Maar aan de andere kant, wat dacht je van een Ford Ka, Mondeo, Focus, bijna alle Mercedessen, BMW de wat oudere modellen E30, E36, E46. Alleen Audi en veel Franse en Italiaanse auto`s springen er uit. Daar verkoop ik bijna nooit spatbordranden en dorpels van. Vroeger ongeveer 15 a 20 jaar geleden was dat wel anders, maar die hebben er van geleerd. Nu ons geliefde merk nog!!
Heb er een van 15 en een half jaar, deze is ook nog zo goed als roest vrij, en nee, niet gerestoureerd...
het is niet alleen een probleem bij OPEL hoor..
Ook Jongen Mercedessen, BMW's, Ford's, VAG rommel, etc etc moeten eraan geloven.
het verbaasd mij hoe de Fransen het doen wat betreft roest, de Fransozen vallen over het algemeen HEEL erg mee qua roest, meestal bijna nihil.
Mijn broer zijn meestal 15jaar en oudere Peugeotjes (205 - 309 - 405) hadden meestel Helemaal niks aan roest!!!
Willem
Heb er een van 15 en een half jaar, deze is ook nog zo goed als roest vrij, en nee, niet gerestoureerd...
het is niet alleen een probleem bij OPEL hoor..
Ook Jongen Mercedessen, BMW's, Ford's, VAG rommel, etc etc moeten eraan geloven.
het verbaasd mij hoe de Fransen het doen wat betreft roest, de Fransozen vallen over het algemeen HEEL erg mee qua roest, meestal bijna nihil.
Mijn broer zijn meestal 15jaar en oudere Peugeotjes (205 - 309 - 405) hadden meestel Helemaal niks aan roest!!!
Willem