• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

Bericht

Beste michanus123,

Jij bent in het bezit van een Calibra zoals hij hoort te zijn! Een origineel exemplaar van de eerste lichting: prachtig!

Wees er zuinig op.

Groet Thomas

@InjectTheVenom wrote:Is nog een mooie strakke auto zo te zien, helemaal super dat je de uitdaging aan wil gaan en deze turbo in ere wil herstellen :wors

Zeg als er zich hier nog meer mensen met een turbo aanmelden moeten we een Calibra Turbo club beginnen, gaat goed zo king:

Het lijkt erop dat er mensen met dezelfde gedachte rond lopen, iemand is me al voor geweest :vertag

http://www.calibraturboclub.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

ergens volgend jaar ga ook ik weer beginnen met t opbouwen van mijn cali turbo, als zal t geen 4cil turbo meer worden ;)

vind t alleen erg jammer dat die van mij een ''import'' is, als ik een NL cas tegenkom ga ik die opbouwen

ff de auto gewassen

404698_122145154572419_100003308062425_108501_1256469620_n.jpg

396424_122315864555348_100003308062425_108944_736076229_n.jpg

408069_122150561238545_100003308062425_108509_142320544_n.jpg

:wors :wors

zo komt die van mij er hopelijk ook nog uit te zien (heb nog zo'n set liggen)

alleen de deurhendels hebben wat liefde nodig zo te zien, dan is het plaatje helemaal compleet ;)

@drakos wrote::wors :wors

alleen de deurhendels hebben wat liefde nodig zo te zien, dan is het plaatje helemaal compleet ;)

Niet schrikken.

Dit gaat waarschijnlijk de 1e mat zwarte Calibra van Nederland worden.

Nee het wordt geen "rat car " .

Project start deze zomer.

Misschien met wat mat rode accenten hier en daar of carbon ,maar dat zien we gaandeweg wel.

Het wordt in ieder geval geen bling bling auto.

En om terug te komen op de deurhendels....overal waar de uitbouwset tegenaan zit is de lak gebarsten.

Ze hebben de uitbouw met kit afgewerkt en dat gaat vroeg of laat werken.

Dus de auto gewoon van afstand bewonderen.

Cosmetisch mankeert er wel wat aan.

;) niet de eerste matzwarte ;) heb er bij mij in de club ook 1 rondrijden

( http://customrides.yourbb.nl/viewtopic.php?f=45&t=2385" onclick="window.open(this.href);return false; )

dat de lak van breedbouw barst is een feit inderdaad, doen ze bij allemaal die ik gezien heb.

zit zelf ook nog te kijken of ik de randen dusdanig af kan werken dat ze eerst gespoten worden en er letterlijk tegenaan gekit kunnen worden zonder de rand op te vullen/af te werken

en schoonheidsfoutjes hoort een auto te hebben, anders wordt er niet genoeg mee gereden ;)

alleen een trailerb*tch is perfect maar dat zijn geen "echte" auto's :jerry

maar ben benieuwd naar de vorderingen :D

@81supporter wrote:@drakos wrote::wors :wors

Niet schrikken.

Misschien met wat mat rode accenten hier en daar of carbon ,maar dat zien we gaandeweg wel.

En om terug te komen op de deurhendels....overal waar de uitbouwset tegenaan zit is de lak gebarsten.

Ik denk dat matzwart heel goed zal staan bij die calibra :D :D spuiten of plakken ?

@Vannos wrote:@81supporter wrote:@drakos wrote::wors :wors

Niet schrikken.

Ik denk dat matzwart heel goed zal staan bij die calibra :D :D spuiten of plakken ?

Nee we gaan niet plakken.

Dat werkt alleen goed bij nieuwe lak en de levensduur is relatief kort. (4 a 5 jaar max.)

Bij schade is het erg slecht te repareren,met name krassen en zo.

We nemen ouderwets de verfspuit ter hand en we zien wel wat er uit voortkomt.

Het wordt in ieder geval geen schoolborden mat zwart maar de custom cq hot rod versie.

@81supporter wrote:Groeten uit Deventer.

15mlbpj.png

wow! supermooie auto

ziet er erg gelikt uit, in tegenstelling tot die meterhoge spoilers en botsauto bumpers wat je ook ooit ziet :puke

Terug
Naar boven