• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

sinds een half jaar toch weer een cali aangeschaft hoop er nu meer geluk mee te hebben

DSCF2157.jpg

DSCF2156.jpg

DSCF2155.jpg

DSCF2154.jpg

DSCF2151.jpg

DSCF2148.jpg

DSCF2149.jpg

Ik heb mijn nieuwe motorkap klaar en een nieuwe voorbumper net opgehaald bij de spuiterij.

Zo was het toen ik de auto opgehaald had:

10zrevr.jpg

Nieuwe motorkap, luchtsleuven zelf erin gemaakt.

Het zijn geen open gaten in de kap, gewoon een stuk ingeslepen en deels laten zakken.

Daarna zijkantjes gelast bij ieder sleufje.

Ook booskijker eraan en logo eruit gehaald:

2d7vrsz.jpg

Nieuwe Rieger voorbumper (heb ook het zwaard dat eronder komt)

is dezelfde als die erop zat, maar die was aan alle kanten kapot dus was beter om te vervangen:

1250u3s.jpg

:thumbup :thumbup JP

heey mensen ik zou graag wat advies wille ik wil een voor en achter bumper passend bij elkaar en miss ook nog sideskirts maar waar kan ik die goedkoop bestelle of kopen zoek beetje nette strakke look maar wel breed ogend al et advies is zeer gewaardeert dankje rsd_calibra_rsd

Nouja goedkoop. Denk dat je vooral gewoon MP of speurders in de gaten moet houden. Komt genoeg langs nieuw en gebruikt. Wat mooi is, is toch vooral je eigen smaak.

Dan post ik ook maar een paar fotos van mijn mooie cali:)

Hij komt uit 1992, het is een 8v en heeft 150dkm gelopen, helaas wat schade boven de wielkas.

67187532133446801234669.jpg

42219450383945963063388.jpg

a9dzjpncmaafqny.jpg

a9d0dkbceaebiv1.jpg

tja die neon, ben pas een jongen van 18 :p

Jesse

Ziet er nog goed uit op de foto,s alleen jammer van de neon en die matjes niks voor mij :P

wel mooi die vleugen op de kofferklep had hem ook op mijn vorige calibra

20120630163253.jpg

succes met je wagen :D

Heeft deze auto ooit te koop gestaan bij een handelaar in Zundert? Kan me een CTN meet herinneren waarbij we in mijn auto wat rond zijn gaan crossen en op de 1 of andere manier komt het beeld wat ik er toen bij had weer terug bij het zien van de laatste foto :hmmz

@robert-wijchen wrote:sinds een half jaar toch weer een cali aangeschaft hoop er nu meer geluk mee te hebben

DSCF2157.jpg

DSCF2156.jpg

DSCF2155.jpg

DSCF2154.jpg

DSCF2151.jpg

DSCF2148.jpg

DSCF2149.jpg

@Eddos wrote:@TinaCalibra wrote:Hier een paar fotootjes van mijn Calibra Turbo:

img57451bi.jpg

Groeten Martijn:hmmz

Beetje jammer dat er hier nog wat storends voor staat

Foto maken zonder wat storends er voor is niet mogelijk ?

de cali van mijn oom een aparte kleur verder nog niet gezien kent iemand toevallig deze auto?

linken werken niet ..

hier nog een keer

30350_506384759384944_1285382318_n.jpg

12218_506384749384945_1225404237_n.jpg

aparte kleurtje verder mooi origineel zo te zien

bedankt, :D ja er is verder weinig geschiedennis te achterhalen over deze mooie cali dus mischien herkent iemand hier deze dan weten we mischien iets meer :agent

Terug
Naar boven