• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

het interieur is idd zeer besmetelijk. maar ik vind persoonlijk dat de bekleding door dat motiefje wat er op zit een beetje opoe achtig overkomen :hmmz :angel

ik heb dat motiefje net zoals de rest van het interieur in het zwart, vind dit dan een stukje mooier ogen. Net ff wat luxer. Sportief is het absoluut niet nee.

nogmaals bedankt voor de reacties:thumbup

@ Dennis-Corsa-B :

ja ben nu aan het sparen voor audio , en daarnaar denk ik alles in de kleur mee laten spuiten, voor de rest weet ik het nog niet, kleine lipjes of rieger vind ik wel netjes maar grote spoilers ofzo komen er zeker niet op.

origineel gepost door patrick corsac

nogmaals bedankt voor de reacties:thumbup

@ Dennis-Corsa-B :

ja ben nu aan het sparen voor audio , en daarnaar denk ik alles in de kleur mee laten spuiten, voor de rest weet ik het nog niet, kleine lipjes of rieger vind ik wel netjes maar grote spoilers ofzo komen er zeker niet op.

oke das wel mooi alles in kleur word zoiets zeg maar als deze :kewlpics

GroteFoto-88HFFYBS.jpg

GroteFoto-OWMMSZSG.jpg

origineel gepost door patrick corsac

dat vind ik een hele mooie ja :kewlpics maar vind gewonne zwarte (gsi) achterlichten wat mooier

ik ook maar ging mij meer om de meegespoten delen :jerry

DSC00273Clean.jpg

DSC00274Clean.jpg

DSC00275Clean.jpg

Ik heb ff voor Erik zijn foto´s geupload zodat jullie een paar :kewlpics hebben van (vind ik) één van de mooiste C'tjes van dit forum.

Beetje baggerfoto's met mn mobiel. Heb hem nu iets meer dan 2 jaar. Het is allemaal een beetje uit de hand gelopen. Toen ik hem op mn 18de net had dacht ik alleen aan een verlaging:P. Nu ben ik 20 en de auto heb een hele metamorfose gehad:P, en is nog lang niet klaar.

Die eikels van kwik fit hebben mn linkervoorvelg al beschadigd. Dus de eerste laklaag beschadigingen zitten er al op. Maar ben erg blij met het resultaat:angel

ziet er egt super uit zo zeker een hele nette corsa ja. Mja kwikfit ja:thumbdown

Deze velgen staan zeker stukken mooier dan die andere die je had.

Netjes :)

Van mij had die nogwel mogen zakken, zeker gezien de wielen het toelaten binnen de wielkasten :P haha!

Maar staat netjes hoor! :thumbup

En wat een eikols van de kwikshit! :mad: Ken je er nog verhaal halen of is het gevalletje "ja sorry ..."

Terug
Naar boven