• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door DOCTOR007

origineel gepost door wagnas

Vectras op deze pagina mogen nodig wat meer verlaagd worden!:thumbup

Geen verhalen over niet praktisch.XP Omlaag is zoveel mooier.:D

Wel leuk geopperd :thumbupmaar niet voor iedereen is dat mogelijk:thumbdown. Daarnaast heb je als avatar een corsa ;)als ik me niet vergist. Die ziet er ook niet slecht ui:Pt, maar had liever een VECCIE gezien!:P

misschien als die zijn corsa wat water en pokon geeft dat hij uitgroeit tot een Vectra? :hmmz

(geintje maat ... nette corsa hebt ge daar)

origineel gepost door sjouke

origineel gepost door wagnas

Vectras op deze pagina mogen nodig wat meer verlaagd worden!:thumbup

Geen verhalen over niet praktisch.XP Omlaag is zoveel mooier.:D

Wel leuk geopperd :thumbupmaar niet voor iedereen is dat mogelijk:thumbdown. Daarnaast heb je als avatar een corsa ;)als ik me niet vergist. Die ziet er ook niet slecht ui:Pt, maar had liever een VECCIE gezien!:P

misschien als die zijn corsa wat water en pokon geeft dat hij uitgroeit tot een Vectra? :hmmz

(geintje maat ... nette corsa hebt ge daar)

Zou zo een groei wel willen meemaken:P:P. Wat :kewlpics zou dan wel op zijn plaats zijn.

:jerry:jerry:jerry

origineel gepost door stefan m.

vals spelert met je air!!!

laag zonder air:

pict0009ku.jpg

pict0008az.jpg

Hey Stefan!

Even een praktische vraag, waar heb je die bra vandaan?? Wat heeft ie mogen kosten, en hoe zit het met de bevestiging? Kwestie van erover schuiven? Wil deze namelijk aanschaffen voor de vakantie naar frankrijk :)

u2u kan ook altijd! Bedankt alvast!

Groetjes Zafer

P.s. heb je misschien ook een foto van onder de kap? hoe die zit bevestigd, ivm met de haak enzo, zal wel goed zijn, maar ben toch even benieuwd hoe dat precies zit..

Uhmm geen foto van onder de kap aangezien ik hem niet meer heb! maar zit met 3 haakjes vast aan de bekleding onder de motorkap!!

En dan zit er een spanbandje onder om hem te spannen... het is , eroverheen schuiven, haakjes vast maken dan die spanband aantrekken

ik had hem op www.astuning.nl ;)!

Bedankt voor de info, foto maakt niet uit, kan me nu wel een beeld schetsen aan de hand van jouw omschrijving!

Nogmaals bedankt!

hallo allemaal, ik heb 3 weken terug eindelijk weer een vectra gekocht nadat ik 2jaar in een :puke jetta heb moeten rijden (van mijn pa gekregen) mijn vorige 2 vectra's waren type A hier alvast mijn nieuwe

origineel gepost door ace black

hallo allemaal, ik heb 3 weken terug eindelijk weer een vectra gekocht nadat ik 2jaar in een :puke jetta heb moeten rijden (van mijn pa gekregen) mijn vorige 2 vectra's waren type A hier alvast mijn nieuwe

Gefeliciteerd ! Eindelijk iets leuks onder je kont... :cool:

Uhm.. welke kleur is het dan??? Nee ben ook niet kleurenblind:P

volgens de RDW is die GROEN:hmmz

Uitvoering

Omschrijving van de inrichting sedan

Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd

Aantal staanplaatsen N.v.t.

Kleur(en) GROEN

Motor

gr.Paul

:worshehe, eindelijk komt er weer een echte auto hier op de inrit :jerry

en hij rijd ook nog eens verrekte lekker :wub

(had ik nou maar een i500 gekocht ipv de opc:swear)

maar nog geen verlangens naar pk's, zoals

vroeger met de a (wat was dat een heerlijk blokje)

origineel gepost door corsa2.016v

:worshehe, eindelijk komt er weer een echte auto hier op de inrit :jerry

en hij rijd ook nog eens verrekte lekker :wub

(had ik nou maar een i500 gekocht ipv de opc:swear)

maar nog geen verlangens naar pk's, zoals

vroeger met de a (wat was dat een heerlijk blokje)

Na een aantal astra's gereden te hebben sinds zaterdag eigenaar van een vectra.

Net even paar mooie plaatjes geschoten.

vectra1.png

vectra2.png

vectra3.png

vectra4.png

vectra5.png

Het is een 2,2 DGI executive van 2007 met lekker veel luxe.

Xenon navi leer enz.

Alleen ik mis de aux aansluiting om mijn mp3 speler op aan te sluiten is die niet achteraf nog in te bouwen ?? Wie weet dit?

Dat is een nette wagen!

Ik dacht trouwens dat die mp3 aansluiting er vanaf 2007 standaard in zat:hmmz En trouwens ook dat je die vernieuwde kont zou hebben, dus zonder zichtbare uitlaten en zonder achterklepspoiler. Dit is trouwens wel beter :D

Geen idee of die mp3 aansluiting in te bouwen is achteraf maar lijkt me wel.

Veel plezier in ieder geval met de Vec :thumbup

Terug
Naar boven