• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

;)hier nog eentje,

DSC00594.jpg

veel foto's maken, voor je het weet weegt ie een kilootje of 60..:D:D en kwijlt ie je bankstel, inclusief diegene die er op zit onder.

:Dik weet het, heb de handdoeken al klaar liggen, :swearik heb nu ook net de kat moeten bevrijden uit haar bek, ze was ermee aan het zeulen terwijl ze de kat met haar kop vast had in haar bek. katje bloede maar een klein beetje gelukkig

@Silver ja hij er nu wel aan gewend moet ik zeggen... enige wat ie nog niet snapt is dat hij ff moet wachten tot de deur helemaal open is omdast hij er nu niet doorheen past anders haha

ocherm die kat hihihi

Ohww wat leuk een honden topic!

Wij hebben er ook 2,en wel 2 engelse cocker spaniels

2 flinke mannen met de namen bobby en jakko,bobby is nu 9 jaar en jakko 8

2m7gtbt.jpg

Links is Bobby en de rechter is Jakko

97tjt1.jpg

Bobby

23w0h9u.jpg

Jakko

En dit zijn geen honden,maar wel wel het showen waard

Mijn 2 baardagamen Ding en Fester

Ding is de gene met de gele kleur en helaas vorig jaar op 4 jarige leeftijd overleden,en die andere is fester en inmiddels 5 jaar

30298hd.jpg

En dan hebben we ook nog 3 ktten hier rondhuppelen haha,Garfield van 16,pino van 9,en esso van net een jaartje en +tijger+ is ons vorig jaar op 16 jarige leeftijd ontvallen

Hahaha de mijne vond het ook eerst maar niks hoor,tot ik hem een keer meenam naar een reptielen zaak en er wel 30 op hem af kwamen in de bak en hij ze zo "snoezig" vond,en ik dus eindelijk trots mt een de winkel uit liep

Jaar later heb ik nummer 2 gekocht op een beurs,en nu is het zelfs zo dat hij Fester sneller uit zijn terrarium haalt en bij hem neemt dan dat ik dat doe hhahaha

Zels het voeren van sprinkhanen wat hij echt noiiiiiiitttttttttttttttttttttt zou doen,doet hij voordat ik de bak met voedseldieren maar kan pakken hahahaha

leuk hondje.. zal van de week eens nieuwe fotos maken van onze chevy... iedereen vraagt me steeds of t een amerikaan is hij schijnt erg groot te zijn voor 7 maanden...

@Silver ja erg he... gaat veel te snel gaan binnnekort eens kijken voor speelkameraadje voor hem.. hij zit nu ook wel ech indie pubertijd fase.. hij had me van de week de portomonnee gejat en begraven in de tuin hahahahahahaha

@wessaa lief beestje....

Terug
Naar boven