Aangezien ik de Manta al een tijdje heb dacht ik, kom, laat ik ook even een topic maken waar ik mijn foto's e.d. kwijt kan, mijn voortgang kan laten en zien en vragen kan stellen.
De ideëen met de Manta? Weinig eigenlijk. Vooral origineel houden en wat kleine dingetjes doen. Op termijn een beetje verlagen omdat ik 'm nu te hoog vind en nog een keer een rechte uitlaat eronder ipv een kromme zoals nu.
Verder kleine dingen zoals plaatwerk, spuitwerk, audio enzovoort!
Dit is zoals ik ´m een maand geleden kocht:
En zo was 'ie na een flinke schoonmaak en zonder lelijke stickers op de kont:
inclusief stoelhoezen maar die zijn toch handig, de originele bekleding is op 1 klein plekje na nog geheel intact!
Tot nu toe heb ik een andere radio geïnstalleerd en ben bezig met andere speakers op de hoedenplank.
Ik heb de klapraampjes voorzien van nieuwe rubbers en 'scharnieren' want deze waren allemaal los.
Scheelt een hoop die nieuwe 'scharnieren' !
Na de aankoop ben ik meteen bezig geweest met de motor. Meteen na aankoop natuurlijk grote beurt maar onder kap was het allemaal smerig en de verf liet los. Dus afgelopen week ben ik daar aan de gang geweest.
Snel aan de gang dus.
En het eindresultaat tot nu toe:
Nu de radiator nog, en de boel rondom nog even ontvetten enzo.
king:
Todo lijstje:
Radiator spuiten
Kistjes maken voor speakers
Bedrading aanpassen voor speakers
Motor e.d. schoonmaken
Interieur (oa hemel) grondig schoonmaken
Op lange termijn velgen spuiten
Op lange termijn wat plaatwerk
De ideëen met de Manta? Weinig eigenlijk. Vooral origineel houden en wat kleine dingetjes doen. Op termijn een beetje verlagen omdat ik 'm nu te hoog vind en nog een keer een rechte uitlaat eronder ipv een kromme zoals nu.
Verder kleine dingen zoals plaatwerk, spuitwerk, audio enzovoort!
Dit is zoals ik ´m een maand geleden kocht:
En zo was 'ie na een flinke schoonmaak en zonder lelijke stickers op de kont:
inclusief stoelhoezen maar die zijn toch handig, de originele bekleding is op 1 klein plekje na nog geheel intact!
Tot nu toe heb ik een andere radio geïnstalleerd en ben bezig met andere speakers op de hoedenplank.
Ik heb de klapraampjes voorzien van nieuwe rubbers en 'scharnieren' want deze waren allemaal los.
Scheelt een hoop die nieuwe 'scharnieren' !
Na de aankoop ben ik meteen bezig geweest met de motor. Meteen na aankoop natuurlijk grote beurt maar onder kap was het allemaal smerig en de verf liet los. Dus afgelopen week ben ik daar aan de gang geweest.
Snel aan de gang dus.
En het eindresultaat tot nu toe:
Nu de radiator nog, en de boel rondom nog even ontvetten enzo.
king:
Todo lijstje:
Radiator spuiten
Kistjes maken voor speakers
Bedrading aanpassen voor speakers
Motor e.d. schoonmaken
Interieur (oa hemel) grondig schoonmaken
Op lange termijn velgen spuiten
Op lange termijn wat plaatwerk