• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stomdronken Pool vergeet te remmen

origineel gepost door Astraman

Mja dan nog, is toch een goeie baan, goed je verdiend geen tonnen maar geloof me ik krijg echt niet heel veel meer dan dat hoor.

Maar even om aan te halen wat Champo zegt, mijn ervaring met Nederlandse, vooral jonge medewerkers is dat er echt een hoop zijn die gewoon eens een goeie schop onder hun reet moeten krijgen. Ik krijg wel es van dat gajes binnengeschoven als stagiar en als je ze dan de oren wast omdat ze voor de 3e keer 5 minuten te laat zijn dan ben je te streng...!!

Wat is dat dan voor mentaliteit, je moet gewoon op tijd zijn. Is echt geen lolletje, sommige moet je bijna psychologisch breken om ze de ogen te openen en in te laten zien hoe de wereld in elkaar steekt en zij echt onderaan de ladder staan. Ik wil die jongens dolgraag wat leren maar de helft boeit het niet, of ik ben de gehele stage bezig met eerst een fucking basisopvoeding door te voeren. Shirt in je broek, geen kauwgom, niet sms-en of privé bellen op de werkvloer, goeiedag -morgen zeggen als er iemand binnenkomt, op tijd komen.

Voel me soms net een kleuterbegeleider. Maar dat is omdat die pubertjes tegenwoordig alles mogen en geen weerwoord gewend zijn, opvoeding hebben ze niet gehad en het onderwijs is onder de maat, zeg je ze de waarheid zitten ze te janken of je krijgt een grote bek. :puke Nee met Nederland gaat het goed hoor.....:sleeping

Ik lul mischien als een oude vent maar ik ben zelf pas 28 en moet nu al concluderen dat dat vroeger (10-12 jaar terug toen ik stagair was) echt anders ging.

Amen :wors

origineel gepost door Astraman

Mja dan nog, is toch een goeie baan, goed je verdiend geen tonnen maar geloof me ik krijg echt niet heel veel meer dan dat hoor.

Maar even om aan te halen wat Champo zegt, mijn ervaring met Nederlandse, vooral jonge medewerkers is dat er echt een hoop zijn die gewoon eens een goeie schop onder hun reet moeten krijgen. Ik krijg wel es van dat gajes binnengeschoven als stagiar en als je ze dan de oren wast omdat ze voor de 3e keer 5 minuten te laat zijn dan ben je te streng...!!

Wat is dat dan voor mentaliteit, je moet gewoon op tijd zijn. Is echt geen lolletje, sommige moet je bijna psychologisch breken om ze de ogen te openen en in te laten zien hoe de wereld in elkaar steekt en zij echt onderaan de ladder staan. Ik wil die jongens dolgraag wat leren maar de helft boeit het niet, of ik ben de gehele stage bezig met eerst een fucking basisopvoeding door te voeren. Shirt in je broek, geen kauwgom, niet sms-en of privé bellen op de werkvloer, goeiedag -morgen zeggen als er iemand binnenkomt, op tijd komen.

Voel me soms net een kleuterbegeleider. Maar dat is omdat die pubertjes tegenwoordig alles mogen en geen weerwoord gewend zijn, opvoeding hebben ze niet gehad en het onderwijs is onder de maat, zeg je ze de waarheid zitten ze te janken of je krijgt een grote bek. :puke Nee met Nederland gaat het goed hoor.....:sleeping

Ik lul mischien als een oude vent maar ik ben zelf pas 28 en moet nu al concluderen dat dat vroeger (10-12 jaar terug toen ik stagair was) echt anders ging.

Helemaal mee eens, ik heb zo nu en dan een goede stagiair tegenover bossen bijdehante, domme of slome vogels... Die gasten zitten in klassen van maar een paar personen, zo slecht gaat het met de electronica opleidingen. En ze kunnen niks. Hoewel onze laatste stagiair daar een grote uitzondering op was, maar goed die wou ook HTS gaan doen erna...

En ja, je gaat gauw als een ouwe lul klinken als je zegt dat het vroeger beter was, maar het is zo snel omgeslagen!:o

Ik ben zelf 35 en in de tijd dat ik op de MTS zat was dat een heel degelijke en gerespecteerde opleiding.:thumbup

Mn vriendin is Pools, mag er niks over zeggen dus eigenlijk.

Maar als ik kijk naar collega's die om 8 uur ff gauw 2 halve liters grafbier naar binnen gooien..

Net als die islamieten, er zijn goede, maar een hele hoop die het verpesten voor een ander..

gr.

origineel gepost door manta73

arme Polen,ze werken hard maar krijgen overal de schult van.

Lang leven de hokjes geest:thumbdown

arme Polen,ze werken hard maar krijgen overal de schult van.

Het is wel waar dat er altijd maar één of twee rotte peren het voor iedereen verpest. Wat je aan goede naam opbouwt in een eeuw breek je binnen een dag af, da's altijd zo en niet altijd terecht inderdaad...:angel

Maar goed, het gaat hier om meer dan een gevalletje...:vertag

nou ik zal me niet te erg uitlaten over Polen en de rest van de bagger bevolking uit de oostbloklanden.

ik heb er geen goeie ervaringen mee, werk gerelateerd dan he.

zuipen te veel.

maken er een tering zooi van.

regels ?? wat zijn dat ?

geluidsoverlast.

overbewoning van huisjes.

parkeer problemen door alles oostblok voertuigen.

en ga zo maar door....

en wat kan ik ermee...... heel erg weinig :swear

voor dit alles zou een NL gewoon een bon krijgen varierend van 60,- tot 300,-euro, of inbeslagname van stereo of voertuig.

maar voor dat volk is het niet mogelijk. :swear:swear

t eerste wat een oostblokker leert als hij of zij bij de grens aankomt is de zin.

" ikke hebbe niet geld"

justitie heeft daar toch echt een behoorlijk stuk laten vallen en tot op heden is er geen oplossing :wtf

dus langleve het goudenleven voor de oostblokkers hier in NL.

van mij mogen ze lekker terug en moeten we die luie varkens, de NL'ers eens een schop onder hun reet geven en ze aan het werk zetten of anders gewoon hup dag uitkering.......

de wijk waar ik werk is het 1 op de 4 bewoners een oostblokker, reken maar uit de ellende, naast de ellende van de marokanen.

dus ja ik zeg genoeg te doen........ tis alleen zo jmmr dat justitie niet meewerkt, want de politie wil wel hoor :afro

gr vinc

in de 2e kamer zien ze dit niet, of ze sluiten hun ogen.

want stel je voor dat er gedacht word dat je rechts bent

origineel gepost door vincent23

zuipen te veel.

regels ?? wat zijn dat ?

geluidsoverlast.

en ga zo maar door....

Vergeet vooral niet het groffe medogenloze geweld wat gepaard gaat met veel van die overvalletjes en kraakjes. Die gasten dragen 'kweetniewat aan vuurwapens en schuwen het gebruik ervan ook niet.:swear

Ik ken persoonlijk slachtoffers die er waarschijnlijk nooit meer helemaal bovenop komen. Behandel mekaar als schijt en je zult ook nooit meer verder komen dan je als schijt te gedragen.:thumbdown

origineel gepost door Vinci

origineel gepost door vincent23

zuipen te veel.

regels ?? wat zijn dat ?

geluidsoverlast.

en ga zo maar door....

Vergeet vooral niet het groffe medogenloze geweld wat gepaard gaat met veel van die overvalletjes en kraakjes. Die gasten dragen 'kweetniewat aan vuurwapens en schuwen het gebruik ervan ook niet.:swear

Ik ken persoonlijk slachtoffers die er waarschijnlijk nooit meer helemaal bovenop komen. Behandel mekaar als schijt en je zult ook nooit meer verder komen dan je als schijt te gedragen.:thumbdown

ja zeker mee eens, maar gelukkig hebben wij het hier no gniet echt meegemaakt.

hier lopen de marokanen nog steeds op koppositie :jerry

hier is het meer de storende factoren, zoals wat al zei hiervoor, maar ook vissen jatten uit de sloten (karpers snoek enz).

als t aan mij ligt is het liniarecta retourrrr

En ja ik heb ook op Geert gestemd :angel

Waar is ons tolerante nederland toch gebleven,waar plaats is voor iedereen.

We moeten samen bouwen aan een beter nederland,dat doe je met z'n alle zonder bepaalde bevolkingsgroepen uit te sluiten.

Misstappen moeten gestraft daar niet van.

Maar het is altijd nog zo dat eendracht maakt macht.

Samen met z'n alle

We moeten samen bouwen aan een beter nederland,dat doe je met z'n alle zonder bepaalde bevolkingsgroepen uit te sluiten.

Samen met z'n alle

Probeer dat alle buitenlanders een duidelijk te maken, dat ze zich hier niet kunnen gedragen zoals ze dat daar doen.

Je gedraagt je bij de buren toch ook anders dan zoals je dat bij jou thuis doet.

Dat doe je uit respect dat hij je toelaat in zijn woning.

Maar dat schijnt niet gesnapt te mogen worden, want dan zijn we ineens intollerant :argue

Wij moeten het maar tollereren dat buitenlanders hier ons hun gewoontes op dringen, en dat wij in ons eigen huis zich aan hun regels moeten gaan houden.

Daar heb ik maar 1 uit drukking voor:

:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

Ben het daar mee eens, het is een beetje geven en nemen.

En nee ik heb niet op Wilders gestemd, zou ik ook niet zo snel doen. Maar wat betreft die oostblokkers, die gedragen zich alsof ze in het huis van de buren zijn als die niet thuis zijn, de voordeur eruit geramd hebben, poepen op het tapijt, de hond en de kanarie om zeep helpen, het zilveren bestek in een tassie meenemen en bij het via de achterdeur er uit lopen nog even een flesje bier of tien uit de koelkast trekken. In de achtertuin nog effe tegen een boom aan pissen en stomdronken de hele poort er nog effe uit lopen...:fy1

En bedankt heh!:thumbup

Samen met z'n alle

wacht maar tot het mooie rustige Hoeven stikt van de Polen,die zich al lamzuipend allerlei dingen die niet van hun zijn zich gaan toeeigenen.

dat jij 's ochtends naar je werk wil gaan en je komt erachter dat je radio gejat is en je auto ook nog eens zonder wielen staat.

en dan kom je thuis,is je LCD tv pleite,je koelkast leeg,je plee volgeschetenen je kat als wc papier gebruikt .

dan mag je nog eens je verhaal doen

Het gaat er aan komen dat de uitkering gekort gaat worden als je een baan weigert. Vraag me af hoe lang het dan nog duurt dat de criminaliteit ook flink omhoog schiet... Klinkt heel leuk om iemand te korten op zijn uitkering als hij een baan weigert. Dat zei ik vroeger ook namelijk. Maar als je dan kijkt wat voor effect het kan hebben, is het ineens niet echt een goed idee meer.

Als ik werkeloos thuis zou zitten,en dan een baan zou weigeren.

Is het een voor mij logies gevolg dat er dan gekort wordt op de uitkering.

Werken G.V.D.

Thuis een beetje de lapswans uitgaan hangen,echt nie.

K heb zelfs een paar dagen op de vuilniswagen gestaan.

Dit is niet om op te scheppen,maar het fijt dat al die polen hier het werk komen doen waar je geen nederlander meer voor kunt krijgen.

Zegt genoeg.

Ze doen vaak het werk waar Nederlanders hun neus voorop halen.

Wat niet weg neemt dat de verhalen zoals andere posters hier beschreven,meer dan een incident zijn.

Oplossing,polen terug naar huis.

En de werkelozen verplichten om te werken voor hun uitkering.

Iedereen kan aardbeien plukken toch

Ik begrijp je frustratie wel, maar het is precies zoals Champo al zegt, als de maatschappij op zo'n manier verhardt krijg je daar alleen maar meer last van. Er is al eens aangetoond bijvoorbeeld dat van alle fraude in ons land steunfraude minder dan een half procent betreft over het geheel. Witte boorden fraude meer dan 80%!!

:fy1

Er is gewoon ZAT geld in dit land, alleen het staat leuk in fondsjes van rijke heertjes die het dus liever lekker in de suikerpot stoppen.

En gelukkig is slavernij al eeuwen geleden afgeschaft! (of beter gezegd gemoderniseerd) En er wordt echt wel heel wat aan gedaan om mensen die de boel zitten te belazeren aan te pakken hoor!:thumbup

Het is net als met het legaliseren van softdrugs. Verbieden heeft maar één resultaat en dat is dat de waarde er van gigantisch stijgt. En er dus allerlei crimineeltjes in het uitgaansleven en bij scholen en weetniewaar mee gaan dealen en er een hoop geld aan verdienen. En boven aan die ladder heb je machtige suikeroompjes die mannen met vuurwapens hebben rondlopen. Als je het gewoon legaliseert net als alcohol en sigaretten dan heb je hooguit een enkel gevalletje van een ongelukje, maar de handel is gewoon door brave mensjes die het daglicht niet schuwen!:wors

Pak mensen hun uitkering af en je krijgt ook een MEGA stijging in criminaliteit!! :thumbdown

Terug
Naar boven