• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

this is me..

haha daar overtref ik je in risl wel zetelverwarming maar stoffen interieur in mijn coupe is niet zo koud als je er de eerste keer op gaat zitten :)

en ben ook maar 22 :) hahaha zijn hier precies allemaal evenoud:)

alsk me niet vergis marjolein ook :)

en belgie heeft wel degelijk een goede kant :) LIMBURG TOP :) hahaha

haha ohw is robert pas bijna 22..dan heb ik helemaal de verkeerde persoon voor me!! Stupid!! :jerry nee dat is niet te oud haha, ben zelf bijna 22 en mijn vriend is 29..ehhm diegene die ik voor me had is in de 40 ofzo?...sorry voor het misverstand! :p 22 is piepjong ja!

Enne, ach wat maakt het uit, geen regering of een slechte regering ?? :jerry

ohja auto maakt me nie zoveel uit hoor, zolang een kerel mijn hobby maar begrijpt, ik heb tenslotte zelf een astra, die nog heel dik en snel gaat worden..

Die van mij moet tenslotte wel de mooiste in de straat zijn, niet die van mn vriend hahaha :wors king:

@opel-motorsport wrote:haha daar overtref ik je in risl wel zetelverwarming maar stoffen interieur in mijn coupe is niet zo koud als je er de eerste keer op gaat zitten :)

mag je eerst je velgen wel is opknappen meiss. die hebben flinke schades zonde zonde !!

Tja, die stoelverwarming is best snel warm ;) Ik gebruik 'm iedere ochtend 's winters. En mocht het dan ergens tot leiden, al die warmte, (je gaat bijv. ijs halen om af te koelen en je morst wat) dan is leer wat gemakkelijker schoon te maken hè... ;)

En België....hoe dichter bij NL, hoe beter toch?

Marjolein, that's the way to go! Dikste auto van de straat van een dame zie je niet vaak!

Vind het altijd wel superstoer als er een dikke wagen aan komt rijden en er stapt een vrouw achter een stuur vandaan.

haha, meisje wat ik op het oog heb rijd een groene corsa b, als nieuw, plastic delen zelfs nog zwart met een 1.4 8v :wors 8v power.

trouwens, ik heb ook stoelverwarming, met zwart lederen bekleding, en verlaging, winter en zomervelgen, airco, elek ramen en spiegels, cuisecontroll, volgend jaar mooier interieur :jerry en heb nog een corsa a1 tr waar een c20ne in komt :angel en een citroen jumpy 2.0hdi.

nu nog een goeie baan..... en het meisie.... en whats next.

sjees eens, broekkies ben onderhand oldtimer als ik het zo lees (31)

denk dat ik mn astra maar ga ruilen voor een opel admiral of kaptain :jerry

@opel-motorsport wrote:haha daar overtref ik je in risl wel zetelverwarming maar stoffen interieur in mijn coupe is niet zo koud als je er de eerste keer op gaat zitten :)

mag je eerst je velgen wel is opknappen meiss. die hebben flinke schades zonde zonde !!

haha, meisje wat ik op het oog heb rijd een groene corsa b, als nieuw, plastic delen zelfs nog zwart met een 1.4 8v :wors 8v power.

trouwens, ik heb ook stoelverwarming, met zwart lederen bekleding, en verlaging, winter en zomervelgen, airco, elek ramen en spiegels, cuisecontroll, volgend jaar mooier interieur :jerry en heb nog een corsa a1 tr waar een c20ne in komt :angel en een citroen jumpy 2.0hdi.

nu nog een goeie baan..... en het meisie.... en whats next.

Mario, als ik het met "ons" vergelijk, zit jij al een heel eind verder op de ladder des levens ;)

Misschien is een mooie Senator of Diplomat ook wat? ;)

Oeff, het laatste type senator cd met 3.0 24v full options hebben ouders van oude schoolvriend gehad

wat een beest was dat zeg :D :wub

sjees eens, broekkies ben onderhand oldtimer als ik het zo lees (31)

denk dat ik mn astra maar ga ruilen voor een opel admiral of kaptain :jerry

Mario, als ik het met "ons" vergelijk, zit jij al een heel eind verder op de ladder des levens ;)

Misschien is een mooie Senator of Diplomat ook wat? ;)

tja, de nieuwe generatie moet het toch overnemen van de oude he :vertag

al vraag ik mij af hoelang clubs enzo nog leven.

als je nu aan een een gemiddelde 18jarige vraagt of hij of zij een auto wilt is het antwoord: geen geld, studie

aan tuning denken ze al helemaal niet.

ik denk dat het tunen met 10 jaar helemaal over is onder jeugd.

eigenlijk is het allemaal niet op te hoesten. ik mocht kiesen: of huis kopen en auto's weg doen, of auto's houden en geen huis.....

zover is het al, belachelijk hoe de banken de starters uitmelken.

Oeff, het laatste type senator cd met 3.0 24v full options hebben ouders van oude schoolvriend gehad

wat een beest was dat zeg :D :wub

ik denk gewoon dat je een luxeprobleem hebt, of lastige vriendin/vrouw

wrom willen mensen vandaag de dag alleen maar meer meer en MEER

geen huis, een huis huren niet goed genoeg?

never ever nooit dat ik mn auto weg doe om een huis te kunnen kopen, onzin

als je moet kromliggen om iets te kunnen betalen ben je fout bezig

en ik weet zeker dat het tunen NOOIT zal overgaan

want opel minded speed freaks zullen altijd bestaan Amen :D

Laten we het hopen. Maar ik weet wel dat ik als klein jochie een hoop meer "tuning" en "tjoening" zag dan nu ik zelf ook een auto heb.

En tja, ik ben op zoek naar een huis/appartement, maar we moeten huren omdat ik op mijn vast contract niet genoeg hypotheek krijg voor een starterswoning. M'n vriendin heeft nog geen vast contract. Ik zou echter veel liever kopen dan huren, omdat je per maand gewoon een stuk minder kwijt bent aan woonkosten bij een koophuis.

tja, de nieuwe generatie moet het toch overnemen van de oude he :vertag

al vraag ik mij af hoelang clubs enzo nog leven.

als je nu aan een een gemiddelde 18jarige vraagt of hij of zij een auto wilt is het antwoord: geen geld, studie

aan tuning denken ze al helemaal niet.

ik denk dat het tunen met 10 jaar helemaal over is onder jeugd.

eigenlijk is het allemaal niet op te hoesten. ik mocht kiesen: of huis kopen en auto's weg doen, of auto's houden en geen huis.....

zover is het al, belachelijk hoe de banken de starters uitmelken.

tja liever, ik had mezelf ook onderhand liever in een leuke koopwoning gezien met dubbele garage 3 meter hoog met brug haha

had liever een manta b gsi gehad in 't zwart met 3.0 24v senator blok

maar ben net zo trots op mn f-je king:

soms moet je jezelf er bij neerleggen dat iets niet kan en tevreden zijn met wat wel kan

als ik door de supermarkt loop kan ik in mn kar pleuren wat ik wil hoef nergens naar te kijken

dat is mij meer waard dan een groot huis :D

ik denk gewoon dat je een luxeprobleem hebt, of lastige vriendin/vrouw

wrom willen mensen vandaag de dag alleen maar meer meer en MEER

geen huis, een huis huren niet goed genoeg?

never ever nooit dat ik mn auto weg doe om een huis te kunnen kopen, onzin

als je moet kromliggen om iets te kunnen betalen ben je fout bezig

en ik weet zeker dat het tunen NOOIT zal overgaan

want opel minded speed freaks zullen altijd bestaan Amen :D

Het hoeft ook niet groot te zijn. Maar het is wel lekker besparen met een koophuis. Ik heb eens even zitten rekenen en voor het huurhuis waar we waarschijnlijk zo'n 750 euro per maand voor gaan betalen, zouden we met een hypotheek kunnen kopen voor zo'n 400 euro per maand. Dus goedkoper en het wordt ook langzaam je eigen eigendom.

Maar goed, m'n eerste eis is net als bij Mario gewoon lekker te kunnen leven zonder iedere cent om te moeten draaien en te rekenen wat ik in de supermarkt kan uitgeven.

Terug
Naar boven