• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TID Display uitbreiding

Elk bericht dat je er nog aan bezig bent is een goed bericht. Als de injectorwaarde (zo noemen we het maar even) de enige variabele is, kun je die achteraf toch instelbaar maken via het setupmenu? Andere motor? geen probleem, stellen we een andere waarde in.

Ik kijk uit naar een resultaat, al heb ik er geen haast mee (komende winter is vroeg genoeg).

Groeten,

Mischa

ben blij dit dit te horen dat je er nog mee bezig bent. Ben benieuwd hoe het allemaal werkt en als je nog testers nodig hebt dan hoor ik het wel :)

Origineel gepost door FutureCow

ben blij dit dit te horen dat je er nog mee bezig bent. Ben benieuwd hoe het allemaal werkt en als je nog testers nodig hebt dan hoor ik het wel :)

Dit was weer ruim 1½ maand geleden en er is niets meer vernomen. Niet om je te haasten, maar we blijven natuurlijk benieuwd naar resultaten. En dit topic moet natuurlijk onder de aandacht blijven. :vertag

Groeten,

Mischa

kan iemand vertellen wat dit is?

(astra x16sz 1995)

op mijn TID waar niks aan gemodificeerd is.

als ik beide knopjes ingedrukt houd, kan ie tot 53 kmh de exacte snelheid weergeven. Daarboven zegtie 53+ km/h

:hmmz

hoe kan ik deze km/h weergave vasthouden?

en waarom maar tot 53km?

please explain deze functie ;)

hoe ver staat het met de ontwikkelingen?

ben ckers wel geinteresseerd!:)

en heb je dan ook met het toerental? want dan hoef k geen nieuw meterpaneel voor in mn dash te kope;)

als jullie nou eens eerst wat verder lezen kun je zien dat er al ruim 5 maand geen nieuwe ontwikkelingen zijn gepost in dit topic...

lijkt me gevalletje diepgevroren project...

Origineel gepost door Counterstrike

als jullie nou eens eerst wat verder lezen kun je zien dat er al ruim 5 maand geen nieuwe ontwikkelingen zijn gepost in dit topic...

Als je goed gelezen had, had je kunnen constateren dat langere pauzes geen uitzondering zijn in dit topic ;)

Wat zou ik allemaal op het display kunnen weergeven zonder de motorcomputer?

Ik heb het hele topic niet doorgelezen,

Het gaat om mijn corsa b, die later op carburateurs gaat rijden, dus de motorelecktro verdwijnt:agent....

WOu wel een stel metertjes plaatsen, maar lijkt me ook wel mooi als dat op het display kan:thumbup

Terug
Naar boven