• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tr word black style

hanskadett

Post veel
zo ik dacht laat ik mijn vele jaren project ook eens zetten op het forum.

ik heb hem reeds een half jaar maar ben sinds twee maanden begonnen hem aan te pakken.

je zal op op de pics zien hoe hij er uit zag toen ik hem haalde en hoe hij er nu uit ziet.

heb reeds een schroefset voor gemonteerd maar achter krijg ik de bouten niet los onder,zelfs met de luchtratel niet.

daar zal ik nog een naar moeten kijken.

hoofd thema zal 8ball zijn en hij word mat zwart.

nu hoor ik jullie wel denken alweer een mat zwart maar ik vind dit een gave kleur dus......

ook zullen er a3 bumpers op komen zonder face lift met een sportgril.

mocht ik nog wat ideen of pics hebben zal ik ze zeker posten voor alle fotosletten.

de aangename verrassing was wel dat ik met schuren er achter kwam dat er al andere schermen achter en dorpels er in zatten.

mooi meegenomen dacht ik zo alleen jammer dat ze het niet netjes strak hebben gemaakt dus dat word nog flink schuren geblazen.

Mijn corsa a sedan, stond een tijdje op een ta technix set met achter gaz veren en dan rondom op 8J's mattig felgen paste ''prima''

Al met al wordt het een dikke Tr hans!

Mijn corsa a sedan, stond een tijdje op een ta technix set met achter gaz veren en dan rondom op 8J's mattig felgen paste ''prima''

Al met al wordt het een dikke Tr hans!

bij nader inzien verander ik het een beetje.

als ik met 13 inch wil rijden kan ik al mijn straat niet uit ivm een bizar hoge drempel.

ook ligt het hier vol in de gehele stad met die krengen dus .......

de ta technicks set gaat op zijn laagst en knal er 15 inch verbreed onder voor 7j en achter lukt 8,5 heb net gemeten.

hij zal dan achter nog iets te hoog staan maar er komt nog aardig wat mdf in de koffer voor de muziek dus dan zakt hij wel weer wat.

bij nader inzien verander ik het een beetje.

als ik met 13 inch wil rijden kan ik al mijn straat niet uit ivm een bizar hoge drempel.

ook ligt het hier vol in de gehele stad met die krengen dus .......

de ta technicks set gaat op zijn laagst en knal er 15 inch verbreed onder voor 7j en achter lukt 8,5 heb net gemeten.

hij zal dan achter nog iets te hoog staan maar er komt nog aardig wat mdf in de koffer voor de muziek dus dan zakt hij wel weer wat.

goed bezig... zwart is ook mijn kleur...

veel plezier met schuren, ik ben er ook al even mee bezig, lijkt niet op te schieten.

goed bezig... zwart is ook mijn kleur...

veel plezier met schuren, ik ben er ook al even mee bezig, lijkt niet op te schieten.

dank dank dank moet idd bekenen dat schuren ZUIGT!!!!

maar ik weet waar ik het voor doe.

zodra er weer wat pics beschikbaar zijn komt het goed.

iemand misschien tips om die klote bouten van de schokkers los te krijgen

dank dank dank moet idd bekenen dat schuren ZUIGT!!!!

iemand misschien tips om die klote bouten van de schokkers los te krijgen

[rquote=1879536&tid=143584&author=hanskadett]dank dank dank moet idd bekenen dat schuren ZUIGT!!!!

iemand misschien tips om die klote bouten van de schokkers los te krijgen[/rquote]

Aah joh :P schuren valt best mee :P Mooi werk man ! Maare die bouten.. je bedoelt die aan de achteras ? ff een wringijzer erop met een uitlaatpijp derover heen van een metertje. Kruissleutel kan ook uiteraard.

[rquote=1879536&tid=143584&author=hanskadett]dank dank dank moet idd bekenen dat schuren ZUIGT!!!!

iemand misschien tips om die klote bouten van de schokkers los te krijgen[/rquote]

Aah joh :P schuren valt best mee :P Mooi werk man ! Maare die bouten.. je bedoelt die aan de achteras ? ff een wringijzer erop met een uitlaatpijp derover heen van een metertje. Kruissleutel kan ook uiteraard.

Terug
Naar boven