Aan verbruik heb ik niks te klagen. Ik tank altijd 30liter en als lampje van reserve aan gaat tank ik weer.. zit altijd tussen de 500 600km op 30liter. 80%stad 20%snelweg
Gemiddeld dus ongeveer 1 op 18
Roetstopschroef is een verzegelde schroef/bout op je pomp.
borgmoer losdraaien, schroef kwartslag lossen (niet meer!) en bormoer weer vast zetten!
Schroef vind je als je voor de auto staat rechts op de pomp meestal onder een beschermkapje wat over de schroef heen zit geklemd.
Aan vermogen durf ik niks te zeggen, 1ste rit zat ik met een smile achter het stuur :jerry Nu ben ik er aan gewend.
Naar de Apk ga ik verder er aan zoals ring uit de pomp halen, misschien turbodruk opvoeren en kat eruit meppen.
Ze zeggen dit alle doen heb je ongeveer 120pk in plaats 82pk
Gemiddeld dus ongeveer 1 op 18
Roetstopschroef is een verzegelde schroef/bout op je pomp.
borgmoer losdraaien, schroef kwartslag lossen (niet meer!) en bormoer weer vast zetten!
Schroef vind je als je voor de auto staat rechts op de pomp meestal onder een beschermkapje wat over de schroef heen zit geklemd.
Aan vermogen durf ik niks te zeggen, 1ste rit zat ik met een smile achter het stuur :jerry Nu ben ik er aan gewend.
Naar de Apk ga ik verder er aan zoals ring uit de pomp halen, misschien turbodruk opvoeren en kat eruit meppen.
Ze zeggen dit alle doen heb je ongeveer 120pk in plaats 82pk