• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

tanken hebben vaker dan eens een roestige rand, zelfs bij mijn Vectra-B is dat zo..

oja toerentellerdraad:

toerentellerdradengroen.jpg

Willem

na mijn idee wel ja ;)

k zal morgen ff ie foto maken van de bobine, denk dat dat groene kabeltje dan ergens anders voor is.

maar wim, hoe werkt dat dan? gewoon een kwestie van een kabel vanaf de bobine naar die stekker trekken en thats it?

of denk ik nu wat TE simpel? :P

na mijn idee wel ja ;)

k zal morgen ff ie foto maken van de bobine, denk dat dat groene kabeltje dan ergens anders voor is.

maar wim, hoe werkt dat dan? gewoon een kwestie van een kabel vanaf de bobine naar die stekker trekken en thats it?

of denk ik nu wat TE simpel? :P

en die naar de tellerbak doen?

ik probeer eerst wel eens zoom de auto heen met een kabel vanaf bobine naar tellerbak, als dat werkt dan eens zien waar ik hem langs trek ;)

en die naar de tellerbak doen?

ik probeer eerst wel eens zoom de auto heen met een kabel vanaf bobine naar tellerbak, als dat werkt dan eens zien waar ik hem langs trek ;)

hoe bedoel je dat?

kan dat wat ik wil wel dan?

ff een kabel in de groene drukken bij de bobine, en dan achter in de teller waar ie hoort en dan starten om te kijken als ie werkt?

hoe bedoel je dat?

kan dat wat ik wil wel dan?

ff een kabel in de groene drukken bij de bobine, en dan achter in de teller waar ie hoort en dan starten om te kijken als ie werkt?

ja kan prima.

Alleen zodra de toerenbegrenzer word aangetikt zal de meter kort even naar beneden vallen ivm onderbreken ontsteking.

dat heb je niet als je m aan de Computer hangt.

Wel geinig, dit doet mijn Ascona ook, alleen heeft deze Geen Computer waar de toerenteller op aangesloten kan worden..

Willem

ja kan prima.

Alleen zodra de toerenbegrenzer word aangetikt zal de meter kort even naar beneden vallen ivm onderbreken ontsteking.

dat heb je niet als je m aan de Computer hangt.

Wel geinig, dit doet mijn Ascona ook, alleen heeft deze Geen Computer waar de toerenteller op aangesloten kan worden..

Willem

Kippie is niet zo van het knallen :D

:thumb foto´s zien er goed uit man

roest op de tankrand hebben ze indd allemaal

zelfs de mijne, maar ook daar gaat nog wat aan gebeuren :D

Terug
Naar boven