• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

Plug play is het dan.. Wou ik ooit eens doen met de diesel, moet aardig hard trappen als ik eens remlichten zie branden voor iets wat niet nodig is.

Wat tijdje geleden ook fataal is geweest bij mij...

en als ik voor op remmen van een 2 liter zou maken, kan ik dan achterop wel alles gewoon origineel laten, of moet ik daar ook gelijk 2 liter trommels en schoenen op zetten?

Dan heb je achter remschijven met blokken, moet je hele as vervangen.. heb je wel compleet.

MAar hoeft niet hoor voorkant is voldoende.

Stom geweest heb tijdje terug blokken vernieuwd met schijven :sleeping

en als ik voor op remmen van een 2 liter zou maken, kan ik dan achterop wel alles gewoon origineel laten, of moet ik daar ook gelijk 2 liter trommels en schoenen op zetten?

achteras met schijven leek me ook wel leuk ja, maar voor een 1.4 lijkt me het wat overdone haha.

staat wel een mooie atra f hier in de buurt zonder blok en bak, met kenteken van een v6, dus 5 gaats onderstel, dus dikke remmen :P

ben wel in twijfel geweest, op het blok na had ik wel alvast mooi wat voor kunnen bereiden, plus dat ik nog een boel extra had, waarschijnlijk zwart interieur en zo.

maar ja, had het geld er helaas niet voor liggen.

eerst de voorste remmen maar eens in gedachten houden.

dus daar ben ik voor nodig..

schijven, blokken, en klauwen van een 2.0 en dan kan ik het er zo op zetten?

Dan heb je achter remschijven met blokken, moet je hele as vervangen.. heb je wel compleet.

MAar hoeft niet hoor voorkant is voldoende.

Stom geweest heb tijdje terug blokken vernieuwd met schijven :sleeping

achteras met schijven leek me ook wel leuk ja, maar voor een 1.4 lijkt me het wat overdone haha.

staat wel een mooie atra f hier in de buurt zonder blok en bak, met kenteken van een v6, dus 5 gaats onderstel, dus dikke remmen :P

ben wel in twijfel geweest, op het blok na had ik wel alvast mooi wat voor kunnen bereiden, plus dat ik nog een boel extra had, waarschijnlijk zwart interieur en zo.

maar ja, had het geld er helaas niet voor liggen.

eerst de voorste remmen maar eens in gedachten houden.

dus daar ben ik voor nodig..

schijven, blokken, en klauwen van een 2.0 en dan kan ik het er zo op zetten?

Yups derop en klaar.

v6 blokje kost geen drol beetje geluk heb je complete cilibra voor 600 700,- een dikke omega betaal je ook amper 800,- voor.

Yups derop en klaar.

v6 blokje kost geen drol beetje geluk heb je complete cilibra voor 600 700,- een dikke omega betaal je ook amper 800,- voor.

maar wat voor jou "geen drol" is, kan voor mij al weer makkelijk "een rib uit mijn lijf" zijn natuurlijk he haha

:jerry :jerry

maar wat voor jou "geen drol" is, kan voor mij al weer makkelijk "een rib uit mijn lijf" zijn natuurlijk he haha

velgen moeten wel minimaal 14 inch zijn

sommige modellen 14 inch wielen schijnen zelfs aan te lopen

ik heb een kleine 5mm ruimte :jerry

velgen moeten wel minimaal 14 inch zijn

sommige modellen 14 inch wielen schijnen zelfs aan te lopen

ik heb een kleine 5mm ruimte :jerry

Fotooo!

img2012030900137.jpg

img2012030900133.jpg

@astraTD wrote:gelijk 19inc eronder :jerry

@soepkiepe wrote:maar wat voor jou "geen drol" is, kan voor mij al weer makkelijk "een rib uit mijn lijf" zijn natuurlijk he haha

hahahah :P:P

maar ik heb 14 inch er onder he.

anders heb ik nog 15 op reserve in de schuur liggen, moeten alleen nog andere banden om.

Terug
Naar boven