• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

pfff hier mist inmiddels al weer een hele boel waaronder mijn blauwe dashboard verlichting en zo.

zal dat allemaal nog wel eens toe voegen :P

vandaag toch weer wat veranderd.

had een vectra gekocht die ik helas niet zelf kon slopen vanwege zijn leeftijd, maar met de sloper waar hij heen is overlegd dat ik de wielen zelf kon houden.

je raad het al dus, er zitten andere wieltjes onder mijn auto ;)

voor.

suc50043.jpg

nu.

suc50044.jpg

denk dat ik nu alleen minder in me kofferbak kan houden :P

wielen zijn van 13 inch naar 14 inch gegaan.

op de 13 inch lagen banden van 70 hoog en op deze van 80 hoog.

al met al zijn mijn wielkassen dus nu ook meer gevuld.

denk dat nu toch het volgende de motorkap en spatbord is.

ik snap die schade nog steeds niet helemaal.

tussen de koplamp en grill heb ik officieel ruimte zitten, door afgebroken bevestigings punten van de grill "hangt" ie er nu tegen aan.

maar heb naar de bumper gekeken, deze zit aan beide kanten net zo ver van het spotbord.

dus je zul denken dat de koplamp dan verder onder de motorkap moet staan dan de andere kant, ook dat is me niet op gevallen.

heel raar verhaal allemaal :P

oja heb nog angel eyes liggen, misschien dat die toch nog voorrang krijgen, kan ik misschie na het monteren de schade ook beter in schatten :P

Astra F staat er mooi bij "soepkiepe" !!!!!

Houd er nu wel rekening mee dat je op je instrumentenpaneel langzamer rijdt........

Je rijdt op 14 inch wielen die dus draait het weil langzamer dan officieel moet.

-offtopic staat het huis rechts leeg ? -offtopic

Rik :)

Astra F staat er mooi bij "soepkiepe" !!!!!

Houd er nu wel rekening mee dat je op je instrumentenpaneel langzamer rijdt........

Je rijdt op 14 inch wielen die dus draait het weil langzamer dan officieel moet.

-offtopic staat het huis rechts leeg ? -offtopic

Rik :)

ja ik wist dat ik nu snelheids verschil zou gaan krijgen, alleen niet hoe:P

dus als ik nu bijvoorbeeld 50 op de km teller riijd rijd ik bijvoorbeeld al 60? of juist andersom :P

nja met de corsa ben ik ook van 13 naar 14 gegaan, nog nooit bekeurings gehad haha, ik rijd normaal al wat te hard in de bebouwde kom, maar ff in de gaten houden dus haha:P

over dat huis...

nee staat niet leeg, wattan wou je verhuizen dan haha:P

ja ik wist dat ik nu snelheids verschil zou gaan krijgen, alleen niet hoe:P

dus als ik nu bijvoorbeeld 50 op de km teller riijd rijd ik bijvoorbeeld al 60? of juist andersom :P

nja met de corsa ben ik ook van 13 naar 14 gegaan, nog nooit bekeurings gehad haha, ik rijd normaal al wat te hard in de bebouwde kom, maar ff in de gaten houden dus haha:P

over dat huis...

nee staat niet leeg, wattan wou je verhuizen dan haha:P

Zal niet veel in zitten in de kmteller, grote kans dat je nu 50 werkelijkheid rijd en 49 50teller.

Ik had eerst 6km afwijking en nu heb ik ook grotere banden maat door de winterbanden heb ik nog 1km verschil:P En wielkasten zijn helemaal op gevuld.

Zal niet veel in zitten in de kmteller, grote kans dat je nu 50 werkelijkheid rijd en 49 50teller.

Ik had eerst 6km afwijking en nu heb ik ook grotere banden maat door de winterbanden heb ik nog 1km verschil:P En wielkasten zijn helemaal op gevuld.

dalijk ff snel er 1 af halen :P

word morgen gepolijst, kijken als dat mooi staat, weer eens wat anders.

vanmogen een astra f in het rood zien staan met een gsi motorkap en achterop de zelfde spoilers als mij, ding vragen ze 200 voor zonder motor en bak, mij wat te veel :P

maar heb hem maar een mail gestuurd als ik niet ff me motorkap en spatbord mag ruilen :P

zal ik hem eens vragen wat ie voor de spoilers wil hebben, wie weet dat ze dan nog wel ff te koop komen te staan hier;)

en als iemand er belang bij heeft mag je ook wel pm sturen ;)

dalijk ff snel er 1 af halen :P

word morgen gepolijst, kijken als dat mooi staat, weer eens wat anders.

vanmogen een astra f in het rood zien staan met een gsi motorkap en achterop de zelfde spoilers als mij, ding vragen ze 200 voor zonder motor en bak, mij wat te veel :P

maar heb hem maar een mail gestuurd als ik niet ff me motorkap en spatbord mag ruilen :P

zal ik hem eens vragen wat ie voor de spoilers wil hebben, wie weet dat ze dan nog wel ff te koop komen te staan hier;)

en als iemand er belang bij heeft mag je ook wel pm sturen ;)

thnx, toen ik ze er onder zetten was het wel ff raar kijken, auto staat nu een stuk hoger dan eerst, zoals ik al zei is de bandenmaat en de velgmaat.

heb nu geen zin meer om het wiel om te wisselen, morgen optijd maar ff doen, maat van me gaat hem dan ff polijsten.

heb van die sloop vectra ook nog chromen biesjes af gehaald, wil ik in de bumper maken.

nadeel is dat ze nu allemaal krom en rond geworden zijn, door het er af halen, maar ja, zal ook wel weer goed komen.

morgen denk ik maar ff naar die garage toe gaan die die andere astra heb staan, wie weet kan ik nog wat overleggen met hem :P

thnx, toen ik ze er onder zetten was het wel ff raar kijken, auto staat nu een stuk hoger dan eerst, zoals ik al zei is de bandenmaat en de velgmaat.

heb nu geen zin meer om het wiel om te wisselen, morgen optijd maar ff doen, maat van me gaat hem dan ff polijsten.

heb van die sloop vectra ook nog chromen biesjes af gehaald, wil ik in de bumper maken.

nadeel is dat ze nu allemaal krom en rond geworden zijn, door het er af halen, maar ja, zal ook wel weer goed komen.

morgen denk ik maar ff naar die garage toe gaan die die andere astra heb staan, wie weet kan ik nog wat overleggen met hem :P

automaat?

nee dank je haha:P

ben nog een beetje aan het twijvelen, ik heb hier aardig wat aan veranderd, en zit een beetje geld in, maar een station lijkt me ook nog wel wat eigenlijk :P

en om er nog eens 120 euro belasting bij in de 3 maand te moeten missen word me ook weer wat te gek.

automaat?

nee dank je haha:P

ben nog een beetje aan het twijvelen, ik heb hier aardig wat aan veranderd, en zit een beetje geld in, maar een station lijkt me ook nog wel wat eigenlijk :P

en om er nog eens 120 euro belasting bij in de 3 maand te moeten missen word me ook weer wat te gek.

gister armsteun er in gemaakt.

vandaag de angel eyes meer eens er in gezet.

pff weer aan de voorkant bezig, weer elende met die schade.

maar om eerlijk te zijn geen zin om dat allemaal te maken, dan moet ik er een heel nieuw front in laten lassen!

k wil eerst eens kijken wa een andere motorkap doet.

me gril klopt niet, gaten in de bumper zitten er iets naast, aan de goeie kant steekt de grill ook aardig uit,

k denk dat wanneer ik een goedkope astra er bij kan kopen wel ff ga twijvelen:P

bouw ik alles wel over. :jerry

dat is en blijft de grootste ergenis aan die auto.

ach ja, had hem ook goedkoop.

vermoeden was ook lekke koppaking, die is nog heel, dus heeft me veel geld gescheeld:P

heb geen fotos, zal morgen wel ff wat fotos maken ;)

gister armsteun er in gemaakt.

vandaag de angel eyes meer eens er in gezet.

pff weer aan de voorkant bezig, weer elende met die schade.

maar om eerlijk te zijn geen zin om dat allemaal te maken, dan moet ik er een heel nieuw front in laten lassen!

k wil eerst eens kijken wa een andere motorkap doet.

me gril klopt niet, gaten in de bumper zitten er iets naast, aan de goeie kant steekt de grill ook aardig uit,

k denk dat wanneer ik een goedkope astra er bij kan kopen wel ff ga twijvelen:P

bouw ik alles wel over. :jerry

dat is en blijft de grootste ergenis aan die auto.

ach ja, had hem ook goedkoop.

vermoeden was ook lekke koppaking, die is nog heel, dus heeft me veel geld gescheeld:P

heb geen fotos, zal morgen wel ff wat fotos maken ;)

zeg ik toch ook niet?

heb zelf calibra automaat gehad, kickdown is een verkeerde mogelijkheid voor mij dus daarom geen automaat.

ten 2e vind ik een automaat voor luie mensen haha.

maar een oldtimer mag van mij gerust automaat zijn trouwens.

wel dubbelzinnig, maar ja weet niet waarom;)

Terug
Naar boven