pfff hier mist inmiddels al weer een hele boel waaronder mijn blauwe dashboard verlichting en zo.
zal dat allemaal nog wel eens toe voegen
vandaag toch weer wat veranderd.
had een vectra gekocht die ik helas niet zelf kon slopen vanwege zijn leeftijd, maar met de sloper waar hij heen is overlegd dat ik de wielen zelf kon houden.
je raad het al dus, er zitten andere wieltjes onder mijn auto
voor.
nu.
denk dat ik nu alleen minder in me kofferbak kan houden
wielen zijn van 13 inch naar 14 inch gegaan.
op de 13 inch lagen banden van 70 hoog en op deze van 80 hoog.
al met al zijn mijn wielkassen dus nu ook meer gevuld.
denk dat nu toch het volgende de motorkap en spatbord is.
ik snap die schade nog steeds niet helemaal.
tussen de koplamp en grill heb ik officieel ruimte zitten, door afgebroken bevestigings punten van de grill "hangt" ie er nu tegen aan.
maar heb naar de bumper gekeken, deze zit aan beide kanten net zo ver van het spotbord.
dus je zul denken dat de koplamp dan verder onder de motorkap moet staan dan de andere kant, ook dat is me niet op gevallen.
heel raar verhaal allemaal
oja heb nog angel eyes liggen, misschien dat die toch nog voorrang krijgen, kan ik misschie na het monteren de schade ook beter in schatten
zal dat allemaal nog wel eens toe voegen
vandaag toch weer wat veranderd.
had een vectra gekocht die ik helas niet zelf kon slopen vanwege zijn leeftijd, maar met de sloper waar hij heen is overlegd dat ik de wielen zelf kon houden.
je raad het al dus, er zitten andere wieltjes onder mijn auto
voor.
nu.
denk dat ik nu alleen minder in me kofferbak kan houden
wielen zijn van 13 inch naar 14 inch gegaan.
op de 13 inch lagen banden van 70 hoog en op deze van 80 hoog.
al met al zijn mijn wielkassen dus nu ook meer gevuld.
denk dat nu toch het volgende de motorkap en spatbord is.
ik snap die schade nog steeds niet helemaal.
tussen de koplamp en grill heb ik officieel ruimte zitten, door afgebroken bevestigings punten van de grill "hangt" ie er nu tegen aan.
maar heb naar de bumper gekeken, deze zit aan beide kanten net zo ver van het spotbord.
dus je zul denken dat de koplamp dan verder onder de motorkap moet staan dan de andere kant, ook dat is me niet op gevallen.
heel raar verhaal allemaal
oja heb nog angel eyes liggen, misschien dat die toch nog voorrang krijgen, kan ik misschie na het monteren de schade ook beter in schatten