• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

tis zeker een "geinig bakkie"

zo met de "brede" wielen en de zwarte knipperlampjes vind ik het wel een rete vet geheel plaatje zo.

nu de neus nog een stuk naar beneden, en misschien de koplampen ook iets donkerder en denk dat het dan een hele mooie voorkant is ;)

morgen ga ik hem ff stofzuigen, en de armsteun er in, als ik tijd over heb zal ik eens kijken naar die teller.

maar ik weet nu al dat ik heel lang bezig ben met het interieur... uitgeleefd hok!

2 bussen textiel reiniger bij de action weg gehaald, denk dat ik eerder te kort heb dan te veel.

@astraTD wrote:Hopelijk word dit een blijvertje, oogt beter als een 5deurs. ( sorry Rikkerd :oops: )

:puke :swear :puke :swear :puke :swear :puke :swear :puke :swear :puke :swear :puke :swear

Rik :agent

:jerry :jerry

@astraTD wrote:Hopelijk word dit een blijvertje, oogt beter als een 5deurs. ( sorry Rikkerd :oops: )

:puke :swear :puke :swear :puke :swear :puke :swear :puke :swear :puke :swear :puke :swear

:jerry :jerry

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Hopelijk word dit een blijvertje, oogt beter als een 5deurs. ( sorry Rikkerd :oops: )

:jerry :jerry@Mr.F wrote:@astraTD wrote:Hopelijk word dit een blijvertje, oogt beter als een 5deurs. ( sorry Rikkerd :oops: )

:fy1

Oke heren anders uitleggen..

Hoe de astra van soepkippie erbij staat met die dikke bandjes, knipperlichten, en uitlaat, vind ik dat niet staan bij een 5deurs.

Vooral dat jullie wagens zo origineel is als wat :jerry

Astra 5deurs van marco heeft alleen verlaging en dat vind ik nou net weer mooi staan bij een 5deurs. king:

gewoon -offtopic

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Hopelijk word dit een blijvertje, oogt beter als een 5deurs. ( sorry Rikkerd :oops: )

:jerry :jerry@Mr.F wrote:@astraTD wrote:Hopelijk word dit een blijvertje, oogt beter als een 5deurs. ( sorry Rikkerd :oops: )

:fy1

Oke heren anders uitleggen..

Hoe de astra van soepkippie erbij staat met die dikke bandjes, knipperlichten, en uitlaat, vind ik dat niet staan bij een 5deurs.

Vooral dat jullie wagens zo origineel is als wat :jerry

Astra 5deurs van marco heeft alleen verlaging en dat vind ik nou net weer mooi staan bij een 5deurs. king:

gewoon -offtopic

:cry :cry ik doe zo hard mijn best :cry

oh oke mercie :mrgreen:

hoeveel wil je hem dan gaan verlagen soepkippie?

:cry :cry ik doe zo hard mijn best :cry

@Mr.F wrote:Nu probeer je het weer goed te praten zeker? :sleeping

:jerry :jerry :jerry

Nee het is je vergeven hoor king: haha

+1 :jerry

Rik :angel

@Mr.F wrote:Nu probeer je het weer goed te praten zeker? :sleeping

:jerry :jerry :jerry

Nee het is je vergeven hoor king: haha

+1 :jerry

Rik :angel

@astraTD wrote::cry :cry ik doe zo hard mijn best :cry

ten 1e....

ik vind een 5 deurs nog steeds mooier dan een 3 deurs, dus ook van mijn kant nog ff..

:fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

ten 2e, ik weet niet als dat hele verlagen door gaat, deze auto word het eerste jaar zeer weinig geld in gestoken kwa "tuning"

onderhoud natuurlijk wel.

maar als ie wel zakken gaat dan denk ik dat ik de achterkant ook wel iets wil laten zakken, maar de voorkant moet meer:P

hij moet gewoon een beetje voorover staan haha.

achterkant wil ik niet te laag hebben omdat ik er geregeld met een aanhanger achter rijd.

ik wil van de week eens kijken hoe die koplamp verstelling werkt.

zo van de zijkant staan die zwarte knipperlampjes zeer mooi, maar naast het heldere glas van de koplamp word het iets minder.

ik heb nog een oud setje liggen (van de rooie) maar zijn niet verstelbaar, EN kapotte ophang punten.

als het nu maar een beeje werk is om een reflector over te zetten sloop ik ze uit die ouden weg, maak ik ze zwart en druk ik ze in de nieuwen.

maar dat zal betekenen dat ik voor elke apk mijn koplamp moet slopen haha

ik ga geen "tuning" of "pimp" spullen kopen, maar wat ik heb kan ik nog wel ff gebruiken ja :P

heb nog mooie spiegels liggen phil, misschien zet ik die er ook nog wel weer op :P

m3 spiegels.

@astraTD wrote::cry :cry ik doe zo hard mijn best :cry

ten 1e....

ik vind een 5 deurs nog steeds mooier dan een 3 deurs, dus ook van mijn kant nog ff..

:fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

ten 2e, ik weet niet als dat hele verlagen door gaat, deze auto word het eerste jaar zeer weinig geld in gestoken kwa "tuning"

onderhoud natuurlijk wel.

maar als ie wel zakken gaat dan denk ik dat ik de achterkant ook wel iets wil laten zakken, maar de voorkant moet meer:P

hij moet gewoon een beetje voorover staan haha.

achterkant wil ik niet te laag hebben omdat ik er geregeld met een aanhanger achter rijd.

ik wil van de week eens kijken hoe die koplamp verstelling werkt.

zo van de zijkant staan die zwarte knipperlampjes zeer mooi, maar naast het heldere glas van de koplamp word het iets minder.

ik heb nog een oud setje liggen (van de rooie) maar zijn niet verstelbaar, EN kapotte ophang punten.

als het nu maar een beeje werk is om een reflector over te zetten sloop ik ze uit die ouden weg, maak ik ze zwart en druk ik ze in de nieuwen.

maar dat zal betekenen dat ik voor elke apk mijn koplamp moet slopen haha

ik ga geen "tuning" of "pimp" spullen kopen, maar wat ik heb kan ik nog wel ff gebruiken ja :P

heb nog mooie spiegels liggen phil, misschien zet ik die er ook nog wel weer op :P

m3 spiegels.

Ach doe toch eens normaal met die m3 spiegels.. het is geen sjonny bmw :sleeping

Koplampen, als het maar 1x per jaar is waarom ook niet :jerry

Terug
Naar boven