• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

@ gerrit..

ik heb geen verwarming in de garage haha, dus bij mij is het (nog) net zo koud als jou hoor :P

@astraTD..

word je niet uit gekocht of zo dan?

ik zou in ieder geval willen hebben dat hun dan een soort gelijke woning zullen vinden voor mij ;)

@Gerrit78 wrote:Dit is mijn sleutelruimte, wel lekker ruim allen ik moet zo hard stoken om het in de winter warm te krijgen :jerry :jerry

DSCF1597.jpg

Jammer genoeg heb ik geen ruimte voor een schuurtje anders had er al lang eentje gestaan.

Geweldig dit inderdaad !!

Rik :thumb

@Gerrit78 wrote:Dit is mijn sleutelruimte, wel lekker ruim allen ik moet zo hard stoken om het in de winter warm te krijgen :jerry :jerry

DSCF1597.jpg

Jammer genoeg heb ik geen ruimte voor een schuurtje anders had er al lang eentje gestaan.

Geweldig dit inderdaad !!

Rik :thumb

@astraTD wrote:@trashmetal wrote:als ik zoveel ruimte had als astratd was ik damwandprofielen aan het sparen

hoezo garage? zet een complete loods :jerry :wub

I know maar af gelopen 15 jaar zitten we in de onzekerheid of we moesten oprotten vanwege nieuwbouw.

Maar 18mei is het zeker dan moet alles op geschoond zijn.

Andere opel zet ik straks opnieuw te koop en de Dodge ook :cry

Helaas geen nieuwe opruimte op het oog.en pa heeft nergens meer zijn in aangezien zijn leeftijd.

Nu zit ik er mee.

Huh ? Alweer verkopen ? :cry

Rik ;)

@astraTD wrote:@trashmetal wrote:als ik zoveel ruimte had als astratd was ik damwandprofielen aan het sparen

hoezo garage? zet een complete loods :jerry :wub

I know maar af gelopen 15 jaar zitten we in de onzekerheid of we moesten oprotten vanwege nieuwbouw.

Maar 18mei is het zeker dan moet alles op geschoond zijn.

Andere opel zet ik straks opnieuw te koop en de Dodge ook :cry

Helaas geen nieuwe opruimte op het oog.en pa heeft nergens meer zijn in aangezien zijn leeftijd.

Nu zit ik er mee.

Huh ? Alweer verkopen ? :cry

Rik ;)

Toen vond ik 400 te weinig.. Maar nu moet die gaan.

Staan al erop zowel speuders en marktplaats.

Dodge komt later moet hem nog eerst geheel afmaken... Wachten op beter weer :sleeping

Toen vond ik 400 te weinig.. Maar nu moet die gaan.

Dodge komt later moet hem nog eerst geheel afmaken... Wachten op beter weer :sleeping

@astraTD wrote:Toen vond ik 400 te weinig.. Maar nu moet die gaan.

Nou, dit betreur ik wel voor je :(

Rik :(

@astraTD wrote:Toen vond ik 400 te weinig.. Maar nu moet die gaan.

Nou, dit betreur ik wel voor je :(

Rik :(

nou sorry, die dodge maak ik me niet naar om, maar die station vind ik wel zonde eigenlijk.

ding is zolang in de fam, veel geld er in gedrukt, en nu moet ie als nog weg.

nou sorry, die dodge maak ik me niet naar om, maar die station vind ik wel zonde eigenlijk.

ding is zolang in de fam, veel geld er in gedrukt, en nu moet ie als nog weg.

Ja nooit gedacht dat de TDS het zo lang zou volhouden aan gezien dat de koppeling nog vrij nieuw is en meerdere onderdelen is het verstandiger om het half jaar af te rijden met de TDS.

En het vermogen tussen de opelblok en de isuzu is me wat te groot..

Van het geld plus het dodge geld haal ik me een mooie Mercedes die kan tenminste in de straat staan en een Dodge niet :(

En de andere opel mag niet op de openbaren weg aangezien dat die niet is verzekerd,apk geen wegenbelasting enzo.

Nu genoeg -offtopic geweest.

Ja nooit gedacht dat de TDS het zo lang zou volhouden aan gezien dat de koppeling nog vrij nieuw is en meerdere onderdelen is het verstandiger om het half jaar af te rijden met de TDS.

En het vermogen tussen de opelblok en de isuzu is me wat te groot..

Van het geld plus het dodge geld haal ik me een mooie Mercedes die kan tenminste in de straat staan en een Dodge niet :(

En de andere opel mag niet op de openbaren weg aangezien dat die niet is verzekerd,apk geen wegenbelasting enzo.

Nu genoeg -offtopic geweest.

lol, hij staat al in slap geouwehoer hoor :P

dus het boeit me nu al helemaal niks meer ;)

vind het al erg zat dat ik in mijn eigen topic rekening met mee lezers moest houden waardoor mijn topic niet meer bij het astra deel hoorde

dus je lult maar een eind weg offtopic nu ;)

lol, hij staat al in slap geouwehoer hoor :P

dus het boeit me nu al helemaal niks meer ;)

vind het al erg zat dat ik in mijn eigen topic rekening met mee lezers moest houden waardoor mijn topic niet meer bij het astra deel hoorde

dus je lult maar een eind weg offtopic nu ;)

haha gezellig toch? :P

heb voor later vandaag nog ff paar foto's, ook van de garage ingang haha.

en van de gespoten wielen :P

maar ben dus in tweestrijd, kan mijn velgen ruilen tegen ats cup velgen.

ben dus erg aan het twijfelen haha

met de velgen die ik nu heb zie je de schijven en trommels weer mooi, en met da ats niet volgens mij.

hmzzz :hmmz :hmmz

Terug
Naar boven